Oferty Pracy - Rocket Jobs

Portal pracy przyszłości.

Media Planner Buyer (Direct)
new
Marketing
GroupM

Media Planner Buyer (Direct)

GroupM
Warszawa
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
Umowa o pracę
Tryb pracy
Praca Hybrydowa
GroupM
GroupM

Jesteśmy największą grupą mediową w Polsce, w skład której wchodzą czołowe domy mediowe: EssenceMediacom, Mindshare Wavemaker. Posiadamy Top Employer Poland & Europe 2021 & 2022 & 2023 & 2024, a nasze kompetencje są potwierdzone certyfikatem DIMAQ!

Zobacz profil pracodawcy
Wymagane umiejętności
digital
Media
AdOps
Mediapanel
B2B
Ms office
Opis stanowiska

Jesteśmy GroupM – największą na świecie grupą mediową skupiającą agencje należące do WPP – MediaCom, Mindshare i Wavemaker. Działamy dla nich w obszarach performance marketingu, programmatic advertising, searchu czy social media oraz wspólnych negocjacji, inwestycji w zaawansowane technologicznie narzędzia, kreację contentu i rozwiązań dla komunikacji w mediach cyfrowych.


Posiadamy certyfikaty Top Employer Poland & Europe 2021 & 2022 & 2023, które potwierdzają, że nasza firma posiada i działa wedle określonych procesów i standardów HR-owych.


👉 Obecnie poszukujemy osoby na stanowisko: Media Planner Buyer (Direct)


Twoim zadaniem będzie:

  • realizacja zakupu kampanii zgodnie ​z ustalonymi KPI i przyjętą strategią implementacyjną
  • aktywne identyfikowanie możliwości optymalizacji kampanii oraz rekomendowanie rozwiązań zespołowi Client Delivery Team
  • selekcja ofert pod kątem KPI klienta oraz efektywności kosztowej / priorytetów Agencji i Grupy
  • negocjowanie i optymalizowanie warunków kampanii z dostawcami
  • współpraca z zespołem Trading GroupM
  • rozwijanie relacji ​z dostawcami mediowymi oraz doskonała wiedza nt. bieżącej oferty produktowej
  • rozwijanie wiedzy w obszarze nowych trendów i technologii w celu dostarczania innowacyjnych rozwiązań dla klientów w obszarze Biddible Media


Zaaplikuj jeśli posiadasz:

  • min. rok doświadczenia w digitalu
  • znajomość narzędzi digital media planning/buying (Mediapanel, TGI, AdReal, AdServer, 3rd party (IAS itp.),narzedzia Google i inne)
  • wiedzę z zakresu platform brand safety (IAS, DV 360, Moat)
  • wiedzę z zakresu procesów AdOps
  • umiejętności komunikacyjne oraz budowania relacji z kluczowymi partnerami
  • ekspertyzę w zakresie planowania kosztów mediowych oraz negocjowania i optymalizowania warunków kampanii
  • praktyczną znajomość pakietu MS Office i środowiska Windows (Word, Excel, PowerPoint, Teams, SharePoint, Outlook)


Oferujemy:

  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • pracę w trybie hybrydowym
  • pracę w największej grupie mediowej w Polsce
  • pozytywną i wspierającą atmosferę w zespole
  • uczciwego, pozytywnego i słuchającego szefa
  • udział w szkoleniach
  • kartę Medicover Sport, ubezpieczenie na życie, dofinansowanie do nauki języka angielskiego oraz opiekę medyczną po 3 miesiącach współpracy


O nas:

  • jesteśmy dużą, dynamiczną firmą, która ceni sobie kreatywność, zaangażowanie i pozytywną atmosferę w biurze
  • stawiamy na otwartą komunikację i dojrzałość biznesową
  • jesteśmy organizacją uczącą się oraz stawiającą na rozwój pracowników
  • nie mamy dress codu, ważne żeby każdy czuł się u nas swobodnie i komfortowo
  • mamy nowe biuro blisko stacji metra Dworzec Wileński, w Campusie Koneser, na warszawskiej Pradze
  • w piątki pracujemy do 15.00


#digital #media #online #planowanieediów #dommediowy #groupM

Sprawdź podobne oferty