Marketing Lead
Marketing

Marketing Lead

Poznań
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Starszy specjalista/Senior
Forma zatrudnienia
UoP, B2B
Tryb pracy
Praca w pełni zdalna

Wymagane umiejętności

marketing

analiza

CRM

odpowiedzialność

digital marketing

zarządzanie zespołem

komunikatywność

Opis stanowiska

Rekrutacja zdalna

📱Jako Grupa Blix rozwijamy najpopularniejsze aplikacje zakupowe w Polsce – BLIX i Zdrowe Zakupy, z których co miesiąc korzysta prawie 3 miliony użytkowników. Podbijamy rynek reklamy mobilnej, wspierając sprzedaż wiodących marek, producentów i sieci handlowych. Jesteśmy również obecni na rynkach ukraińskim oraz rumuńskim

i planujemy ekspansję na Europę Zachodnią.


👤Potencjał wzrostowy naszych aplikacji, a co za tym idzie nasze ambicje, jest wciąż znaczący. Dlatego też rozbudowujemy dział Marketingu o nowe role - jedną z nich jest Marketing Lead. Jeżeli jesteś osobą, która pasjonuje się budowaniem nowoczesnych marek oraz potrafi przekuwać dane i insighty w skuteczną komunikację, a jednocześnie nie boisz się odpowiedzialności i lubisz bezpośredni wpływ na biznes, to chętnie Cię poznamy!


⚒️ Zadania


TL;DR: Twoim celem będzie budowanie strategii komunikacyjnej marek należących do Grupy Blix oraz zarządzanie jej egzekucją poprzez działania świadomościowe, content marketing, współprace co-marketingowe oraz komunikację CRM.


Szczegółowe zadania:

  • Budowa strategii komunikacyjnej marek należących do Grupy Blix, w tym rozwój pełnego Brand Booka dla marki Blix.
  • Wypracowanie lokalnych platform komunikacyjnych we współpracy z agencją.
  • Udział w budowaniu strategii mediowej dla marek należących do Grupy Blix.
  • Dbanie o spójność komunikacji z Brand Bookiem we wszystkich touchpointach.
  • Zarządzanie agendą badań marketingowych na potrzeby komunikacyjne.
  • Budowa strategii content marketingowej (influencerzy, user generated content) we współpracy z zespołem Performance.
  • Budowa strategii CRM we współpracy z zespołem Produktu.
  • Zarządzanie działaniami co-marketingowymi.
  • Raportowanie i analiza kluczowych metryk dla podległych obszarów.
  • Zarządzanie budżetem marketingowym.
  • Kierowanie 1-osobowym zespołem.


👉 PRACA JEST W PEŁNI ZDALNA

👉 PRACA NA CAŁY ETAT


👉 O Tobie


MUST :

  • Masz min. 4-5 lat doświadczenia w podobnej roli jako (Senior) Brand Manager lub Marketing Manager w dużej firmie z branży FMCG, retail, e-commerce lub aplikacji mobilnych.
  • Bliskie Ci są pryncypia evidence based marketingu - swoje decyzje i rekomendacje opierasz przede wszystkim na danych.
  • Z sukcesami rozwijałeś/aś lokalnie komunikację brandową i potrafisz to udowodnić.
  • Masz doświadczenie planowaniu i egzekucji kampanii w mediach ATL, takich jak telewizja, radio czy YouTube oraz potrafisz definiować ich cele i oceniać realizację.
  • Prowadziłeś/aś działania komunikacyjne w Digitalu oraz potrafisz definiować ich cele i oceniać realizację.
  • Rozumiesz potrzeby konsumenckie, a także masz doświadczenie w pracy nad badaniami i umiesz wykorzystywać je do budowania insightów.
  • Posiadasz wysokie umiejętności analityczne - czujesz się komfortowo w pracy z dużą ilością informacji, potrafisz wyciągać wnioski i przekuwać je w działania.
  • Potrafisz działać samodzielnie, wykazujesz inicjatywę i bierzesz odpowiedzialność za efekty swojej pracy.
  • Marketing to Twoja pasja - jesteś na bieżąco z trendami.
  • Posługujesz się językiem angielskim co najmniej na poziomie komunikatywnym.


NICE TO HAVE:

  • Wykształcenie kierunkowe.
  • Doświadczenie w pracy z produktem digitalowym.
  • Doświadczenie w budowaniu Brand Booka dla marki lokalnej.
  • Doświadczenie w zarządzaniu zespołem.


💡 Rzeczy o których powinieneś/aś wiedzieć:

  • Pracujemy całkowicie zdalnie i nie będziemy tego zmieniać. Jeśli potrzebujesz - mamy też biuro w centrum Poznania. Jako zespół Marketingu będziemy widywać się też okazjonalnie na spotkaniach integracyjnych.
  • Komunikujemy się głównie na Slacku, do spotkań wykorzystujemy Google Meet.
  • Przynajmniej dwa razy do roku nasz zarząd prezentuje wyniki i zmiany w organizacji dla całego Zespołu.
  • Nasze Core Hours: 10.00 - 15.00, chociaż wierzymy w elastyczny model pracy.


💰 Wynagrodzenie i benefity:

  • Duża sprawczość w obszarze strategii komunikacji marek Grupy Blix.
  • Ciągły rozwój: chętnie bierzemy udział w zewnętrznych szkoleniach i konferencjach.
  • Wsparcie tam, gdzie go potrzebujesz, także w obszarze merytorycznym - jeśli czegoś nie wiemy, szukamy wiedzy na zewnątrz.
  • Regularne 1on1 i usystematyzowany proces rozwojowy.
  • Dodatkowo:
  • dowolna forma zatrudnienia;
  • integracje ogólnofirmowe (2 razy do roku) i zespołowe (zależnie od chęci zespołu);
  • Multisport, Luxmed, Ubezpieczenie;
  • bonusy okolicznościowe z okazji ślubu dla par dwu- i jednopłciowych, narodzin dziecka oraz wyprawka dla adoptowanego zwierzaka.


🤝 Proces rekrutacji:

  • Wysyłasz CV.
  • Przeglądamy Twoje CV, podejmujemy decyzję o dalszych krokach.
  • Zapraszamy Cię na screening, na którym poznasz Paulinę (Rekruterkę).
  • Zapraszamy Cię na spotkanie, na którym poznasz Kubę (Marketing & Growth Director).
  • Wysyłamy Ci zadanie.
  • Sprawdzamy zadanie i zapraszamy Cię na ponowne spotkanie z Kubą, na które dołączy inny Kuba - nasz COO.
  • I Ty i my podejmujemy decyzję czy chcemy razem pracować.


Każdy etap kończy się możliwie szczegółowym feedbackiem (przy CV może być on bardziej generyczny).



Rekomendowane oferty

Przedsiębiorczy Specjalista PPC - zdalnie

Nowa
8 000 - 11 000 PLN/mies.
Kaman Marketing
Białystok
, Praca zdalna
Zdalnie
Google Analytics
PPC
Google Ads
Nowa