Oferty Pracy - Rocket Jobs

Portal pracy przyszłości.

Social Media Coordinator 🎬
new
Marketing
Grupa Kino Polska

Social Media Coordinator 🎬

Grupa Kino Polska
Warszawa
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Starszy specjalista/Senior
Forma zatrudnienia
Umowa o pracę
Tryb pracy
Praca Hybrydowa
Wymagane umiejętności
Microsoft Office
social media
marketing
Sotrender
Angielski
Facebook Ads
Opis stanowiska

Grupa Kino Polska TV S.A. 🎥📺 to jedna z wiodących grup medialnych w Polsce, będąca częścią SPI International, spółki należącej do Grupy Canal+. Grupa Kino Polska zajmuje się produkcją i dystrybucją treści w telewizji i serwisach streamingowych, a także sprzedażą licencji. Ponadto jest nadawcą popularnych tematycznych kanałów telewizyjnych, dystrybuowanych za pośrednictwem naziemnej telewizji cyfrowej, sieci kablowych i platform satelitarnych. 🎬


W portfolio Grupy Kino Polska TV S.A.znajdują się takie kanały telewizyjne, jak m.in. Stopklatka, Zoom TV, Kino Polska, Kino Polska Muzyka, Kino TV, Gametoon, Dizi, paczka kanałów FilmBox oraz serwis streamingowy FilmBox+ 🌟


Jesteśmy otwarci na entuzjastów i specjalistów, którzy cenią sobie rozwój, możliwość realizowania nowych pomysłów, oraz dobre relacje! 💪


🚀Social Media Coordinator / Koordynator ds. Social Media

📍Miejsce pracy: Warszawa (hybrydowo)


✍️ Twój zakres obowiązków


  • Do naszego zespołu poszukujemy doświadczonej osoby na stanowisko Koordynatora ds. Social Media. Osoba na tym stanowisku będzie kluczowym członkiem zespołu, odpowiedzialnym za rozwijanie i realizację strategii mediów społecznościowych na rynkach CEE, z naciskiem na budowanie świadomości marki oraz zwiększanie zaangażowania społeczności.
  • Opracowywanie i realizacja skutecznych strategii mediów społecznościowych (Facebook, Instagram, Tik Tok), mających na celu budowanie świadomości marki i zwiększanie zaangażowania społeczności.
  • Współpraca z agencjami Social Media na rynkach Europy Środkowo-Wschodniej (CEE), zapewniając efektywną komunikację i realizację strategicznych działań.
  • Zarządzanie kampaniami reklamowymi, w tym płatnymi reklamami na różnych platformach społecznościowych.
  • Kontaktowanie się z influencerami i ambasadorami marki, w celu zwiększenia zasięgu i zaangażowania widzów.
  • Współpraca z globalnymi zespołami w celu wymiany najlepszych praktyk oraz zapewnienia spójności marki na międzynarodowym poziomie.
  • Analiza danych i raportowanie wyników, ocena skuteczności działań oraz wprowadzanie strategii optymalizacyjnych.
  • Monitorowanie trendów w mediach społecznościowych i proponowanie kreatywnych rozwiązań.


👉 Nasze wymagania


  • Długość doświadczenia na podobnym stanowisku 3-5lat (doświadczenie zdobyte w branży mediów)
  • Znajomość narzędzi i platform mediów społecznościowych (Facebook, Instagram, YouTube itp.).
  • Umiejętność tworzenia skutecznych strategii mediów społecznościowych i treści, dostosowanych do różnych grup docelowych.
  • Umiejętność analizy danych, interpretowania wyników działań mediów społecznościowych i dostosowywania strategii w oparciu o te dane (Sotrender)
  • Znajomość platform reklamowych (Facebook Ads)
  • Umiejętność moderowania i aktywizowania społeczności w Social Mediach
  • Umiejętność koordynowania pracy agencji.
  • Doskonałe umiejętności organizacyjne.
  • Pakiet MS Office (w szczególności Excel i Power Point)
  • Znajomość j. angielskiego - C1


⭐ Benefity



  • Prywatna opieka medyczna
  • Dofinansowanie nauki języków
  • Spotkania integracyjne
  • Firmowa drużyna sportowa
  • Brak dress code’u
  • Gry wideo w pracy
  • Strefa relaksu
  • Program rekomendacji pracowników
  • Inicjatywy dobroczynne
  • Dostęp do platformy streamingowej Filmbox+
Sprawdź podobne oferty