Oferty Pracy - Rocket Jobs

Portal pracy przyszłości.

Koordynator PR
new
Media
Grupa Kino Polska TV S.A.

Koordynator PR

Grupa Kino Polska TV S.A.
Warszawa
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Starszy specjalista/Senior
Forma zatrudnienia
Umowa o pracę
Tryb pracy
Praca Hybrydowa
Wymagane umiejętności
Angielski
Opis stanowiska

Grupa Kino Polska TV S.A. 🎥📺 to jedna z wiodących grup medialnych w Polsce, będąca częścią SPI International, spółki należącej do Grupy Canal+. Grupa Kino Polska zajmuje się produkcją i dystrybucją treści w telewizji i serwisach streamingowych, a także sprzedażą licencji. Ponadto jest nadawcą popularnych tematycznych kanałów telewizyjnych, dystrybuowanych za pośrednictwem naziemnej telewizji cyfrowej, sieci kablowych i platform satelitarnych. 🎬


W portfolio Grupy Kino Polska TV S.A.znajdują się takie kanały telewizyjne, jak m.in. Stopklatka, Zoom TV, Kino Polska, Kino Polska Muzyka, Kino TV, Gametoon, Dizi, paczka kanałów FilmBox oraz serwis streamingowy FilmBox+ 🌟


Jesteśmy otwarci na entuzjastów i specjalistów, którzy cenią sobie rozwój, możliwość realizowania nowych pomysłów, oraz dobre relacje! 💪


🚀Koordynator PR

📍Miejsce pracy: Warszawa (hybrydowo)


✍️ Twój zakres obowiązków

  • Strategiczne: Współtworzenie strategii PR programowego i egzekwowanie jej
  • Monitorowanie i wyznaczanie trendów PR produktowego, wyszukiwanie i kreowanie nowych form działań PR (niestandardy)
  • Budowanie relacji z dziennikarzami in. bezpośrednie spotkania, organizacja wydarzeń specjalnych (np. spotkania prasowe „ramówkowe”)
  • Realizowanie projektów PR, związanych z premierami nowych pozycji programowych, których celem jest wygenerowanie „buzzu” wokół promowanego produktu
  • Realizacja eventów związanych z projektami PR dot. kanałów telewizyjnych
  • Zarządzanie talentami: organizowanie spotkań „kick off” z prowadzącymi produkcje własne
  • Bieżąca komunikacja: Przygotowywanie press release z zakresu PR programowego
  • Kontakt i współpraca z dziennikarzami, redakcjami TV guide'ów i serwisów internetowych, blogerami, influencerami celem promowania pozycji ramówkowych, inicjowanie publikacji w mediach, dostarczanie materiałów, bezpośrednie spotkania i budowanie relacji
  • Follow-upy do mediów, celem organizowania publikacji dot. oferty programowej kanałów z grupy
  • Organizowanie wywiadów z prowadzącymi produkcje własne oraz z aktorami, występującymi w produkcjach własnych (w tym również aranżowanie okładek)
  • Bieżąca współpraca z działami programowymi, celem ustalania priorytetów programowych na poszczególne miesiące
  • Organizacja wysyłek kreatywnych do dziennikarzy, wspierających promocję pozycji programowych


👉 Nasze wymagania


  • min. 5 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku najlepiej w branży medialnej,
  • Wykształcenie wyższe, kierunkowe, najchętniej w obszarze mediów,
  • Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne i nastawienie na efektywną współpracę,
  • Znakomite umiejętności komunikacyjne, także w j. angielskim (C1),
  • Dobra organizacja pracy, umiejętność pracy pod presją czasu, umiejętność rozwiązywania złożonych problemów,
  • Odpowiedzialność za powierzone zadania,
  • Dbałość o szczegóły oraz systematyczne i metodyczne podejście do pracy.



⭐ Benefity


  • Prywatna opieka medyczna
  • Dofinansowanie nauki języków
  • Spotkania integracyjne
  • Firmowa drużyna sportowa
  • Gry wideo w pracy
  • Strefa relaksu
  • Program rekomendacji pracowników
  • Inicjatywy dobroczynne
  • Dostęp do platformy streamingowej Filmbox+


Sprawdź podobne oferty