Oferty Pracy - Rocket Jobs

Portal pracy przyszłości.

Media Analyst
new
Media
Grupa Kino Polska TV S.A.

Media Analyst

Grupa Kino Polska TV S.A.
Warszawa
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
Umowa o pracę
Tryb pracy
Praca Hybrydowa
Wymagane umiejętności
Angielski
Arianna
TGI
analiza
komunikatywność
data analyst
Opis stanowiska

Grupa Kino Polska TV S.A. 🎥📺 to jedna z wiodących grup medialnych w Polsce, będąca częścią SPI International, spółki należącej do Grupy Canal+. Grupa Kino Polska zajmuje się produkcją i dystrybucją treści w telewizji i serwisach streamingowych, a także sprzedażą licencji. Ponadto jest nadawcą popularnych tematycznych kanałów telewizyjnych, dystrybuowanych za pośrednictwem naziemnej telewizji cyfrowej, sieci kablowych i platform satelitarnych. 🎬


W portfolio Grupy Kino Polska TV S.A.znajdują się takie kanały telewizyjne, jak m.in. Stopklatka, Zoom TV, Kino Polska, Kino Polska Muzyka, Kino TV, Gametoon, Dizi, paczka kanałów FilmBox oraz serwis streamingowy FilmBox+ 🌟


Jesteśmy otwarci na entuzjastów i specjalistów, którzy cenią sobie rozwój, możliwość realizowania nowych pomysłów, oraz dobre relacje! 💪


🚀Media Analyst

📍Miejsce pracy: Warszawa (hybrydowo)


✍️ Twój zakres obowiązków


  • Do zespołu poszukujemy osoby, która na stanowisku Media Analyst będzie odpowiedzialna za przygotowanie i prezentację analiz w zakresie aktywności stacji telewizyjnych i serwisu SVOD w Polsce i rynkach CEE.
  • Wsparcie managera przy przygotowaniu analiz oglądalności i performance’u stacji z portfolio Grupy Kino Polska i SPI International w Polsce i na rynkach międzynarodowych na bazie danych Nielsena (Arianna)
  • Podstawowa interpretacja performance’u usługi SVOD - Filmbox+
  • Przygotowywanie desk research’u dotyczącego aktywności różnych kanałów na rynkach międzynarodowych
  • Współpraca z klientem wewnętrznym - Działem Programowym, Działem Marketingu, Działem Dystrybucji oraz Reklamy - w zakresie prostych zapytań analitycznych
  • Interpretacja analityczna gotowych dashboardów w Power BI


👉 Nasze wymagania


  • Minimum 2 letnie doświadczenie w jednostce badawczej stacji telewizyjnej lub w domu mediowym w zakresie planowania i zakupu mediów (TV oraz Digital)
  • Wiedza z zakresu analityki telewizyjnej, interpretacja wskaźników w TV w zakresie oglądalności i przychodowości (GRP) programów telewizyjnych i performance’u stacji TV
  • Wiedza z zakresu wskaźników digitalowych
  • Podstawowa znajomość rynku mediów
  • Umiejętność przygotowywania analiz desk research w kontekście oceny konkurencji
  • Znajomość narzędzi - Arianna, TGI, Media Panel
  • Znajomość j. angielskiego na poziomie min. B2
  • Umiejętność samodzielnego rozwiązywania problemów, zdolność do dostosowania się do zmieniających warunków, umiejętność analitycznego myślenia


⭐ Benefity


  • Prywatna opieka medyczna
  • Dofinansowanie nauki języków
  • Spotkania integracyjne
  • Firmowa drużyna sportowa
  • Brak dress code’u
  • Gry wideo w pracy
  • Strefa relaksu
  • Program rekomendacji pracowników
  • Inicjatywy dobroczynne
  • Dostęp do platformy streamingowej Filmbox+


Sprawdź podobne oferty