Grupa MBE łączy pracodawców i kandydatów, świadcząc kompleksowe usługi z zakresu rekrutacji i employer brandingu. Obejmują one konsulting oraz wsparcie strategiczne, kreatywne oraz przy wdrożeniach projektów employer brandingowych dla pracodawców pod marką MBE:branding, a także portale z ofertami pracy KarierawFinansach.pl i CareersinPoland.com.
Do zespołu marketingowego, który odpowiada za rozwój portali z ofertami pracy KarierawFinansach.pl i CareersinPoland.com poszukujemy osoby na stanowisko:
Content Marketing Specialist
Twój zakres obowiązków:
- planowanie i tworzenie treści na serwis KarierawFinanasch.pl,
- tworzenie treści do naszego flagowego projektu „Przewodnik Kariera w Finansach i Bankowości” (pisanie artykułów, redakcja, przeprowadzanie wywiadów),
- wsparcie w tworzeniu treści na serwis CareersinPoland.com,
- tworzenie tekstów marketingowych (np. newsletter, landing page),
- wsparcie w projektach marketingowych (np. w rozwoju kanału na YouTube „kariera: akcja!”),
- śledzenie trendów,
- współpraca z grafikami, zespołem marketingowym oraz działem sprzedaży.
Wymagamy od Ciebie:
- masz 2 lata doświadczenia pracy w dziale marketingu/agencji marketingowej w obszarze Content Marketingu,
- potrafisz tworzyć merytoryczne artykuły, wywiady, wpisy blogowe oraz krótsze formaty np. post na social media/newsletter,
- potrafisz pisać teksty pod SEO,
- posiadasz doświadczenie w pracy z klientami,
- masz doświadczenie z CMS,
- masz „lekkie pióro” i czujne oko do literówek,
- wiesz, jak tworzyć wartościowe i angażujące treści dostosowane do grupy docelowej,
- znasz Google Analytics 4 na tyle, żeby samodzielnie analizować i wyciągać wnioski z publikacji,
- posługujesz się językiem angielskim na poziomie C1, który pozwala Ci na swobodną komunikację oraz tworzenie treści,
- lubisz pracować w zespole, ale potrafisz też samodzielnie podchodzić do zadań,
- masz głowę pełną pomysłów, którymi lubisz się dzielić.
Mile widziane:
- doświadczenie w branży rekrutacyjnej lub finansowej,
- wykształcenie marketingowe/dziennikarskie/polonistyczne,
- znajomość narzędzi: JIRA, Midjourney, Chat GPT, Planer słów kluczowych Google, Semrush/Senuto.
Oferujemy:
- wynagrodzenie: 5500 - 6500 PLN brutto na umowie o pracę lub 7000 - 8000 PLN netto + VAT na B2B,
- pracę hybrydową z biura w centrum Warszawy - 2 razy w tygodniu zapraszamy Cię do naszej siedziby przy Placu Trzech Krzyży,
- narzędzia niezbędne do pracy – laptop i telefon,
- prywatną opiekę medyczną,
- dofinansowanie do karty MultisportPlus,
- zajęcia z j. angielskiego w godzinach pracy,
- nieformalną atmosferę w zgranym zespole,
- cotygodniową porcję świeżych warzyw, owoców, dobrą kawę i duży wybór herbat,
- Możliwość rozpoczęcia pracy w godzinach 8:00-10:00.
Proces rekrutacji
- Jeśli Twoje CV odpowiada naszym wymaganiom zaprosimy Cię na krótką rozmowę telefoniczną z naszym HR Business Partnerem, podczas której potwierdzimy Twoje oczekiwania finansowe, dostępność, sprawdzimy Twój poziom j. angielskiego oraz opowiemy Ci o firmie i odpowiemy na Twoje pytania. Jeśli wszystko sobie potwierdzimy, to prześlemy Ci zadanie rekrutacyjne.
- Kolejnym etapem będzie rozmowa online, która potrwa około 1h. Podczas niej porozmawiamy o Twojej wiedzy marketingowej oraz Twoich kompetencjach miękkich.
- Na samym końcu zaprosimy Cię na finałową rozmowę w warszawskim biurze, podczas której otrzymasz business case do rozwiązania i porozmawiamy o Twoim dopasowaniu do zespołu.
Na samym końcu, po pozytywnym zakończeniu rozmowy finałowej, otrzymasz od nas ofertę.