Grupa Morizon-Gratka Sp. z o.o. to wiodący wydawca serwisów ogłoszeniowych w Polsce, które co miesiąc odwiedza blisko 4 mln użytkowników. Od połowy 2020 roku Morizon.pl i Gratka.pl działają w strukturach Ringier Axel Springer Media – grupy mediowo-technologicznej prowadzącej takie serwisy internetowe jak: Onet, Business Insider, Forbes czy Noizz.
Obecnie do zespołu Customer Value Management szukamy osoby z doświadczeniem w zakresie zarządzania kampaniami CVM do klientów i taktykami sprzedażowymi. Ekspert w tej dziedzinie musi wykazywać się umiejętnościami analitycznymi, strategicznym myśleniem, a także doskonałą znajomością narzędzi do analizy danych i zarządzania relacjami z klientami (CRM).
Celem naszego działu jest zwiększanie wartości, jaką nasi klienci otrzymują w ramach wykupionych produktów i usług, poprzez ich rozwój, wdrażanie innowacji, udoskonalanie wewnętrznych procesów oraz działań związanych z obsługą klienta.
➡️ Analiza baz danych, segmentacja i profilowanie klientów
➡️ Przeglądanie i analizowanie danych klientów w celu identyfikacji trendów, potrzeb oraz potencjału sprzedażowego
➡️ Podział bazy klientów na różne segmenty na podstawie określonych kryteriów, takich jak zachowania zakupowe, preferencje, demografia, by lepiej dostosować komunikację i oferty
➡️ Projektowanie i realizacja kampanii sprzedażowych i utrzymaniowych
➡️ Opracowywanie i wdrażanie strategii dla różnych etapów cyklu życia klienta – od pozyskania, poprzez dosprzedaż (up-selling) i cross-selling, aż do lojalizacji i działań antychurnowych
➡️ Tworzenie zasad i reguł, które kierują personalizacją ofert, kampanii marketingowych i taktykami sprzedaży
➡️ Opracowywanie koncepcji, realizacja a także monitorowanie postępów i efektywności kampanii sprzedażowych i utrzymaniowych w celu zwiększenia wartości przychodu od klienta
➡️ Wykonanie operacji masowych zmian cen dla istniejących klientów
➡️ Zarządzanie projektami, raportowanie, wsparcie kanałów sprzedaży
➡️ Zarządzanie projektami od fazy koncepcyjnej do realizacji, włączając w to planowanie, koordynację działań, ocenę wyników i rekomendacje zmian do procesów
➡️ Tworzenie szczegółowych raportów dotyczących wyników kampanii, analizowanie wyników i dostarczanie rekomendacji na przyszłość
➡️ Współpraca z innymi Działami , aby zapewnić spójność i skuteczność działań zarówno sprzedażowych, jak i marketingowych
➡️ Co najmniej 2 lat doświadczenia w zarządzaniu bazą i kampaniami CVM do klientów
➡️ Umiejętności analizowania dużych zbiorów danych, wyciągania wniosków i identyfikowania trendów
➡️ Biegłej obsługi MS Excel oraz umiejętności pracy z systemami CRM i innymi bazami danych
➡️ Zrozumienia celów biznesowych firmy i umiejętności dostosowywania działań analitycznych do tych celów
➡️ Umiejętności opracowywania i wdrażania skutecznych strategii sprzedażowych opartych na danych
➡️ Łatwości w prezentowaniu skomplikowanych analiz w sposób zrozumiały dla różnych grup odbiorców, w tym osób niefachowych
➡️ Efektywnej współpracy i komunikacji z różnymi działami firmy, w tym z marketingiem, sprzedażą i IT
➡️ Planowania, organizowania i nadzorowania projektów od fazy koncepcyjnej do realizacji
➡️ Skutecznego zarządzania czasem i priorytetami w dynamicznym środowisku pracy
🔥Mile widziane:
➡️ Komunikatywna znajomość języka angielskiego
➡️ Zdolność do logicznego myślenia i twórczego rozwiązywania problemów
➡️ Umiejętność dostosowywania się do zmieniających się warunków i wymagań
➡️ Proaktywne podejście do zadań i samodzielność w działaniu
➡️ Pracę w modelu hybrydowym
➡️ Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę albo B2B z konkurencyjną podstawą i systemem premiowym
➡️ Dobrze zorganizowany i otwarty na współpracę zespół
➡️ Dostęp do platformy Nais (m.in. prywatna opieka medyczna, karta multisport)
➡️ Stabilność (należymy do międzynarodowej grupy mediowej), a jednocześnie przyjazną atmosferę
Sprawdź podobne oferty pracy