Grupa Muszkieterów to ponad 3 000 niezależnych przedsiębiorców zarządzających supermarketami pod 7 szyldami w 4 krajach Europy. W Polsce Grupa liczy blisko 500 przedsiębiorców, którzy są właścicielami ponad 189 supermarketów spożywczych Intermarché oraz około 189 supermarketów “Dom i Ogród” Bricomarché. Z obrotami blisko 8,9 mld złotych Muszkieterowie są liderami na rynku supermarketów spożywczych i typu „dom i ogród”.
Twój zakres obowiązków
- Nadzór nad wynikami finansowymi punktów sprzedaży w podległym regionie (sklepy na terenie województw: pomorskie, warmińsko-mazurskie, kujawsko-pomorskie, mazowieckie i podlaskie)
- Nadzór operacyjny nad realizacją celów sprzedażowych w sklepach sieci Bricomarche
- Monitorowanie i analiza KPI poszczególnych sklepów (koszty, sprzedaż, produktywność, zatowarowanie) oraz nadzorowanie działań korygujących
- Optymalizacja wyników i procesów biznesowych poprzez ścisłą współpracę ze sklepami i właścicielami sklepów
- Udzielanie pomocy szkoleniowej sklepom w zakresie procesów zachodzących w sieci oraz organizacja szkoleń regionalnych
- Analiza rozwoju i polityki handlowej konkurencji
- Pilotowanie osób zainteresowanych otwarciem sklepów oraz osób, które otrzymały już preafektację i prowadzenie ich do momentu otwarcia sklepu
- Koordynacja współpracy w zakresie weryfikacji i oceny terenów, na których miałyby zostać zlokalizowane kolejne punkty
- Odpowiedzialność za przekazywanie informacji z centrali i wymianę wiedzy pomiędzy sklepami w regionie
Nasze wymagania
- Doświadczenie w pracy na stanowisku managera sklepu lub kierownika regionalnego w handlu detalicznym (preferowane sieci DIY)
- Poparte sukcesami umiejętności analityczne
- Zorientowanie na wyniki i efektywność w działaniu
- Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne umożliwiające budowanie partnerstwa w biznesie
- Kreowanie pomysłów usprawniających codzienną pracę oraz umiejętność dzielenia się własną wiedzą i doświadczeniem
- Odporność na stres i pracę pod presję czasu oraz ambitnych zadań
- Prawo jazdy kategorii B. oraz gotowość do pracy związanej z częstymi podróżami służbowym
To oferujemy
- Atrakcyjny pakiet socjalny (opieka medyczna, ubezpieczenie, karta sportowa, bony na święta, dofinansowanie urlopu
- Odpowiedzialną i interesującą pracę w strukturach międzynarodowej organizacji
- Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
- Wsparcie managera i zespołu
- dofinansowanie nauki języków
- dofinansowanie szkoleń i kursów
- możliwość pracy zdalnej