Cześć!
W Grupie Sarigato jest nas 80 osób i mamy kilka spółek, w tym m.in. największą w Polsce sieć reklamy Rich Media. Ale naszym oczkiem w głowie jest założona przez nas 12 lat temu fundacja, w której prowadzimy dwie bardzo duże akcje: KarmimyPsiaki.pl i Hakersi.pl
Jesteśmy w gronie 50 najszybciej rosnących spółek technologicznych w Europie Środkowej wg Deloitte i wśród 1000 w Europie wg Financial Times.
A teraz poszukujemy Account Managera.
Jak możesz się z nami rozwijać?
- Naturalną ścieżką rozwoju dla Ciebie będzie stanowisko seniorskie, dalej Team Leader, natomiast już jako Account Manager możesz budować swój zespół i zrekrutować accounta na poziomie junior lub executive, z którym będziesz pracował w parze. Wszystko zależy od tego, w jakiej konfiguracji chcesz pracować.
- Mamy w zespole naprawdę wiele osób, które rozwinęły się w różnych, niestandardowych kierunkach i świetnie sobie radzą. Nie jesteśmy korporacją i nigdy nie zamykamy się w sztywnych ramach. Zawsze szukamy po prostu ogarniętych ludzi bo z takimi można robić wybitne rzeczy.
- Mamy dużo wewnętrznych szkoleń z różnych zakresów i często mamy wejściówki na najciekawsze konferencje w Polsce. Wystarczy, że się odezwiesz.
Czym konkretnie będziesz się zajmował?
- Będziesz budował wartościowe i szczere relacje z naszymi Klientami. I nie bez powodu jest to na pierwszym miejscu :)
- Ty znasz najlepiej Klienta więc to Ty ostatecznie decydujesz, co Klientowi proponujemy, jakie narzędzia i kanały komunikacji wykorzystamy. U nas Account nie ma nic wspólnego z forwardowaniem.
- Ogarniasz digital, a jak czegoś nie ogarniasz to masz zespół, który ogarnia. Musisz to wykorzystać tak, żeby realizować cele naszych Klientów.
- Będzie koordynował przebieg kampanii, czuwał nad realizacją celów, po prostu trzymał nad wszystkim pieczę.
- Będziesz współpracował bezpośrednio z zespołem SEM, Media Planning, Social Media, Content, Kreacja etc.
- Koordynowanie przetargów, ale tylko jeśli potrafisz i chcesz.
Co Cię ominie?
- Rutyna. Mamy w Grupie kilka spółek i Fundację więc projekty są bardzo różnorodne. Wpisz na YT “Sataku showreel” i zerknij na nasze Rich Media.
- Jeden “nudny” Klient, na którym utkniesz na zawsze. Przede wszystkim, nic na siłę. Możesz pracować z kilkoma średnimi Klientami lub jednym dużym. W razie chęci, raz na jakiś czas, robimy roszady, tak żebyśmy się nie zanudzili.
- Brak decyzyjności. Absolutnie! Od 10 lat mamy poukładany proces mocno Accountocentrycznie. To Ty znasz Klienta. Mamy na pokładzie bardzo ogarniętych Accountów, którzy często nawet nie potrzebują konsultować się z media plannerem bo są w stanie samodzielnie doradzić Klientowi.
- Zdecydowanie ominie Cię korporacyjna atmosfera i zbędne procedury.
Czego oczekujemy od Ciebie?
- Masz minimum czteroletnie doświadczenie jako account / planner / expert w agencji skupiającej się na digitalu.
- Bardzo dobrej znajomości rynku reklamy internetowej z naciskiem na performance.
- Masz na koncie sukcesy w realizacji kampanii w digitalu i chętnie nam o nich opowiesz.
- Spokoju i umiejętności ogarnięcia tematu w stresujących sytuacjach.
- Multitasking - tzn. każdego dnia rozmawiasz z wieloma osobami.
- Z pewnością nie jest to stanowisko dla osoby, która nie potrafi odnaleźć się w dynamicznym środowisku z wieloma projektami jednocześnie.
Możesz liczyć na:
- Przede wszystkim bardzo dobre portfolio produktów i usług. Zerknij np. tutaj: https://www.youtube.com/watch?v=fKJrZD672CQ
- Praca przy projektach dla znanych brandów z wielu branż.
- Praca w szybko rozwijającej się Grupie - należymy do grona 50 najszybciej rozwijających się spółek technologicznych w Europie Środkowej wg Deloitte.
- Nie jesteśmy korporacją, mamy młody zespół i mega luźną atmosferę, a procedury ograniczone do minimum.
- Cały zespół ma parcie na naukę nowych rzeczy i lubi dzielić się wiedzą na szkoleniach wewnętrznych.
- Możesz pracować zdalnie lub w warszawskim biurze, lub hybrydowo, jak Ci wygodnie - do dogadania ;)
- Dostaniesz prywatną opiekę medyczną na wysokim poziomie i pakiet sportowy.
- Normalni przełożeni ogarniający marketing i technologię.
- Od 12 lat prowadzimy Fundację Sarigato: KarmimyPsiaki.pl oraz Hakersi.pl, gdzie uczymy Dzieci z domów dziecka programowania.
Jak wygląda rekrutacja?
1) Krótka, zapoznawcza rozmowa telefoniczna. 2) Około godzinne spotkanie na Google Meet z managerem. 3) Zadanie rekrutacyjne. 4) Call z decyzją/ofertą. Sam proces rekrutacji zawsze zamykamy dosyć szybko i absolutnie zawsze wracamy z odpowiedzią.
Wszystkiego dobrego! :)