Regular/Senior Paid Media Specialist (Meta)
-, Kraków
Grupa Sarigato
Cześć!
W Grupie Sarigato jest nas 80 osób i mamy kilka spółek, w tym m.in. największą w Polsce sieć reklamy Rich Media. Ale naszym oczkiem w głowie jest założona przez nas 13 lat temu fundacja, w której prowadzimy dwie bardzo duże akcje: KarmimyPsiaki.pl i Hakersi.pl
Jesteśmy w gronie 50 najszybciej rosnących spółek technologicznych w Europie Środkowej wg Deloitte i wśród 1000 w Europie wg Financial Times.
A teraz poszukujemy Regular/Senior Paid Media Specialist (Meta).
Jak możesz się z nami rozwijać?
Naturalną ścieżką rozwoju dla Ciebie będzie coraz lepsze zarządzanie kampaniami w social mediach i Seniorskie stanowisko.
Jeśli np. będziesz chciał rozwijać się również w Google Adsach, taką obierzemy drogę. Jeśli już teraz masz doświadczenie w Google Adsach i chciałbyś robić obie rzeczy, nie ma najmniejszego problemu.
Oczywista sprawa, że najwięcej działamy na FB i Inst, ale absolutnie nie ograniczamy się do tych dwóch platform, super jeśli działasz też na Reddit, X, Li i innych
Będziesz miał możliwość brać udział w spotkaniach strategicznych dotyczących rozwoju Klienta.
Będziesz brał udział w szkoleniach, ale nie tylko tych dotyczących Social Media. Na przykład czasami robimy wewnętrzne case study ze strategii komunikacji i tłumaczymy krok po kroku, jak ona powstawała. Często mamy też wejściówki na największe konferencje.
Mamy w zespole naprawdę wiele osób, które rozwinęły się w różnych, niestandardowych kierunkach i świetnie sobie radzą. Nie jesteśmy korporacją i nigdy nie zamykamy się w sztywnych ramach. Zawsze szukamy po prostu ogarniętych ludzi bo z takimi można robić wybitne rzeczy.
Mamy wiele wewnętrznych szkoleń z różnych zakresów i często mamy wejściówki na najciekawsze konferencje w Polsce.
Czym konkretnie będziesz się zajmował?
Będziesz planował i realizował kampanie na platformach social mediowych dla naszych Klientów.
Będziesz współpracował bezpośrednio z content designerami, accountami, SEMowcami i media plannerami.
Będziesz realizował kampanie zarówno performance, wizerunkowe i świadomościowe dla Klientów z różnych branż.
W przypadku prawie każdego Klienta, z którym pracujemy, odpowiadamy również za kreacje. Na co dzień zajmują się tym content designerzy z designerami, ale jeśli będziesz potrzebował innej, lepszej kreacji pod kampanię, zespół stworzy je na podstawie Twoich wskazówek.
Co Cię ominie?
Rutyna. Po pierwsze, nie będziesz pracował dla jednego Klienta, ani na jednej platformie ani dla jednej branży. Po drugie, dbamy o świeżość podejścia więc jest możliwość zmiany obsługiwanych marek po jakimś czasie.
Kontakt z Klientem. Tym zajmują się Accountci, z którymi bezpośrednio współpracujesz. Chyba, że bardzo lubisz kontakt z Klientem, bez większego problemu możemy Cię wprowadzić w komunikację. Jak już pisałam, nie jesteśmy korporacją i nie zamykamy się w sztywnych ramach ;)
Zdecydowanie ominie Cię korporacyjna atmosfera i zbędne procedury.
Czego oczekujemy od Ciebie?
Masz minimum 2 letnie doświadczenie w samodzielnym prowadzeniu kampanii na FB i Inst i ich optymalizacji pod różne cele (wizerunek, ruch, leady, sprzedaż).
Potrafisz znaleźć potrzebne Ci dane w Google Analytics.
Kompleksowe projektowanie struktury kampanii.
Wsparcie zespołu: pomysły, analizy, prognozy.
Dodatkowym atutem będzie doświadczenie w prowadzeniu kampanii na LinkedIn.
Rozglądasz się za miejscem, w którym dostaniesz naprawdę dużo swobody i odpowiedzialności.
Możesz liczyć na:
Przede wszystkim bardzo dobre portfolio produktów i usług. Zerknij np. tutaj: https://www.youtube.com/watch?v=qLn5SdHNGjs
Praca przy projektach dla znanych brandów z wielu branż (Warner Bros, Mercedes, RedBull, Audi, Samsung, Panasonic, Coca-Cola, Porsche, Microsoft, Intel...).
Praca w szybko rozwijającej się Grupie — należymy do grona 50 najszybciej rozwijających się spółek technologicznych w Europie Środkowej wg Deloitte.
Nie jesteśmy korporacją, mamy młody zespół i mega luźną atmosferę, a procedury ograniczone do minimum.
Cały zespół ma parcie na naukę nowych rzeczy i lubi dzielić się wiedzą na szkoleniach wewnętrznych.
Możesz pracować 100% zdalnie, możesz w warszawskim lub krakowskim biurze, jak Ci wygodnie.
Dostaniesz prywatną opiekę medyczną na wysokim poziomie i pakiet sportowy.
Normalni przełożeni ogarniający marketing i technologię.
Od 13 lat prowadzimy Fundację Sarigato: KarmimyPsiaki.pl oraz Hakersi.pl, gdzie uczymy Dzieci z domów dziecka programowania.
Jak wygląda rekrutacja?
Krótka, zapoznawcza rozmowa telefoniczna (ok. 30 min) z Asią z HR.
Około godzinne spotkanie na Google Meet z managerem.
Zadanie rekrutacyjne do przygotowania.
Call z decyzją/ofertą.
Sam proces rekrutacji zawsze zamykamy dosyć szybko i absolutnie zawsze wracamy z odpowiedzią.

W Grupie Sarigato jest nas 80 osób i mamy kilka spółek, w tym m.in. największą w Polsce sieć reklamy Rich Media. Naszym oczkiem w głowie jest założona przez nas fundacja, w której prowadzimy dwie duże akcje: KarmimyPsiak...
Regular/Senior Paid Media Specialist (Meta)
Regular/Senior Paid Media Specialist (Meta)
-, Kraków
Grupa Sarigato