Lubisz dbać o niuanse, segregować, sprawdzać zgodność i masz swobodę w realizacji zadań z różnych zakresów?
Szukamy „Multiogarniacza”, czyli kogoś kto pomoże nam w codziennych drobnych zadaniach administracyjnych i HRowych.
W tej roli będziesz:
- (biuro) Wspierać codzienne sprawy administracyjne, kadrowe, księgowe, wewnętrzne.
- (HR) Umawiać spotkania rekrutacyjne.
- (biuro) Dbać o segregację, archiwizację i obieg dokumentów.
- (HR) W przypadku dużej ilości rekrutacji – przechodzić z kandydatkami/kandydatami pierwszy etap rekrutacji.
- (biuro) Zarządzać urlopami oraz sprzętem służbowym.
- (biuro) Organizować zakupy biurowe.
- (biuro) Przeprowadzać windykację miękką – jeśli ktoś nie zapłaci na czas, przypomnienie się przed przekazaniem do windykacji zewnętrznej.
Jakie cechy pomogą Ci w tej roli?
- Lubisz tworzyć, trzymać i dbać o porządek.
- Komunikacja jest dla Ciebie czymś łatwym (komunikatywność)
- Trzymasz się terminów (terminowość)
- Zwracanie uwagi na szczegóły.
- Dokładność.
- Inicjatywa.
Co musisz potrafić w tej roli?
- Podstawy Excel
- Poruszanie się ze sprawnością kota po systemach tj. ClickUp
- Obsługa Google Calendar
Co nie jest wymagane, ale może być dużym plusem?
- Znajomość podstaw prawa, administracji, księgowości i kadr pomagająca odnaleźć się w dokumentacji.
Szukamy studentki/studenta zaocznego lub wieczorowego z Wrocławia na Umowę zlecenie.
Praca w biurze lub hybrydowa w zależności od zadań, na początku w biurze.
Stawka 3 000 – 4 500 zł netto w zależności od wymiaru etatu oraz Twoich umiejętności.
Na początek szukamy kogoś na 3/4 etatu z docelowym zapewnieniem pełnego 😊