Oferty Pracy - Rocket Jobs

Portal pracy przyszłości.

Brand Marketing Specialist
new
Marketing
Grupa VIST Roczniak S.K.A.

Brand Marketing Specialist

Grupa VIST Roczniak S.K.A.
6 000 - 10 000 PLNNetto miesięcznie - B2B
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Starszy specjalista/Senior
Forma zatrudnienia
B2B
Tryb pracy
Praca Hybrydowa
Wymagane umiejętności
Employer Branding
pr
marketing online
strategia marki
social media
reklama
analiza rynku
koordynacja zadań
Opis stanowiska

Cześć!

Wizjonerstwo przeplata się u Ciebie z jasnymi, mierzalnymi i dobrze zorganizowanymi planami? Wiesz, co motywuje Klientów agencyjnych i jak się z nimi komunikować na poziomie marki? Czujesz estetykę, kreatywność i nowe trendy w rozwijaniu brandu, a jednocześnie rozumiesz wartość danych i analiz? Czytaj dalej 😉 Jeśli chcesz mieć realny wpływ na brand agencji e-marketingu od pomysłu, przez realizację po “egzekucję”, to szukamy właśnie Ciebie! 👀


Twoja rola w organizacji:

Szukamy doświadczonego, samodzielnego specjalisty w zarządzaniu i rozwijaniu marki. Kogoś, kto czuje potrzeby Klientów i wie jak odpowiadać na nie za pomocą atrakcyjnych ofert, strony internetowej i komunikacji w social mediach. Przekuwa dobrze zbadane pomysły w działania, a działania w leady, które wie jak mierzyć. Warsztaty oraz koordynacja prac nad CI, KV i BB będzie Twoim startem do zbudowania oraz prowadzenia spójnej i skutecznej komunikacji wizerunkowej całej grupy brandowej VIST.

Będziesz pracować z...

CEO (Norbert) oraz liderami działu Performancu i analityki (Anna), SEO i Contentu (Dawid), IT (Filip), Sprzedaży (Ewelina) oraz HR (Krystian).



Jeśli Twoje cechy pokrywają się z:

  • badawcza kreatywność – Twoje pomysły są sumą doświadczeń, analiz, badań i danych i umiesz je logicznie argumentować,
  • ciągłe doskonalenie – czujesz w sobie naturalną motywację do podnoszenia umiejętności, doskonalenia wiedzy, stanowiska pracy, procesów w firmie oraz przyjmowania i dawania rozwojowych informacji zwrotnych,
  • życzliwość – podchodzisz z empatią i życzliwością do współpracowników, Klientów i dostawców, ale nie zapominasz przy tym o autentyczności i asertywności,
  • twórczość i estetyka - rozumiesz podstawy projektowe w grafice i umiesz pisać treści, tak by jakość jednych i drugich była na najwyższym poziomie,
  • organizacja - nikt nie musi Ci przypominać o terminach i zadaniach. Wszystko masz poukładane jak w zegarku, a samodzielność i odpowiedzialność to Twoje drugie imię,
  • kombinujesz! ;) Próbujesz automatyzować i ulepszać swoje działania, wciąż szukając nowości w ułatwianiu pracy sobie i innym.



Twój zakres obowiązków

  • Przygotowanie i przeprowadzenie warsztatów badawczych, analiz, badań rynku i potrzeb Klientów pod marketing marki oraz raportów i prezentacji wniosków.
  • Monitorowanie rynku i działań konkurencji.
  • Przygotowywanie planu i strategii marki dla Grupy VIST od CI, VK, BB, ToV przez oferty i rewitalizację stron www, po prowadzenie social mediów.
  • Zlecanie, koordynacja i egzekucja prac nad utworzeniem CI, VK, BB.
  • Zlecanie, koordynacja i egzekucja prac nad rewitalizacją stron www grupy VIST.
  • Ścisła współpraca ze specjalistami marketingu wewnętrznego SEO/PAID oraz działami Grafiki i Contentu, IT, Sale i opiekunami Klienta.
  • Tworzenie treści postów do SM marki i harmonogramów publikacji oraz koordynacja nad kreacjami. Prowadzenie SM i angażowanie użytkowników.
  • Opracowanie elementów PRu marki, w tym webinary, podcasty, kontakt z mediami.
  • Kreacja i realizacja projektów oraz zadań z zakresu employer brandingiu.
  • Organizacja wydarzeń promocyjnych, eventów, konferencji.
  • Tworzenie newsletterów, ebooków, scenariuszy do automatyzacji obsługi Klienta.
  • Współpraca przy tworzeniu ofert, prezentacji i komunikacji klienckiej.
  • Poszukiwanie sposobów dotarcia do potencjalnych klientów.
  • Analiza danych i raportowanie wyników działań marketingowych oraz optymalizacja działań.
  • Planowanie, kontrolowanie i rozliczanie budżetów marketingowych.



Nasze wymagania:

  • MINIMUM 3 lata pracy w agencji digital marketingu na podobnym stanowisku. Wymóg konieczny.
  • Wyborna komunikacja: słuchanie aktywne, klarowne wypowiedzi, budowanie autentycznego zaufania.
  • Rozwaga i przewidywanie, co może się nie udać, jak omijać możliwe przeszkody.
  • Szeroka wiedza z marketingu i reklamy marki od tworzenia strategii, przez tworzenie treści, umiejętność oceny elementów projektowych, po raportowanie.
  • Analiza danych marketingowych, interpretacja ich kluczowych wskaźników i wyciąganie wniosków.
  • Wiedza jak konstruować lejek/flywheel marketingowy B2B.
  • Dobra znajomość Excela. Umiejętność efektywnego operowania liczbami i statystykami.
  • Umiejętna, jasna prezentacja wyników działań wraz z argumentacją.
  • Podstawowa znajomość obsługi i produktów agencyjnych - SEO, SEM, UX, SMA, itp.
  • Doskonały poziom języka polskiego w mowie i piśmie.
  • Umiejętność pracy głębokiej i koncentracji.
  • Poczucie estetyki i/lub podstawowa znajomość zasad projektowych.
  • Podstawowa znajomość użyteczności i funkcjonalności (UX).


Mile widziane:

  • Brand Design.
  • Znajomość metod Design Thinking.
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2.



To oferujemy:

  • Informację zwrotną dla każdego kto aplikuje na każdym z etapów rekrutacji, której kaloryczność zależy od etapu rekrutacji.
  • Wynagrodzenie B2B: 6 000 – 10 000 zł netto. Czujesz, że masz kompetencje i udokumentowane sukcesy na wyższą stawkę? Daj znać!
  • Praca hybrydowa (2 dni zdalnie, 3 dni w biurze Wrocław) lub zdalna (na start pierwsze 2 tygodnie w biurze we Wrocławiu, przez kolejne 2 miesiące 1 tydzień w biurze/miesiąc, później full zdalnie).
  • Elastyczny start czasu pracy. Zaczynamy między 7 – 9, a kończymy 15 – 17.


6 000 - 10 000 PLN

Netto miesięcznie - B2B

Sprawdź podobne oferty