Cześć!
Pracowałeś/Pracujesz w branży Digital Marketingu? Masz dość zasypywania od pierwszego dnia Klientami jakich często nie jesteś w stanie realnie obsłużyć?👀 Nie masz autonomii i wpływu na kampanię dla Klientów? Chcesz działać na większej ilości narzędzi, a nie tylko Google Ads? Potrzebujesz wsparcia innych zespołów jak IT, copy…? Czujesz się tylko trybem w korporacyjnym podejściu do człowieka? Czytaj dalej ;-)
Twoja rola w organizacji
Szukamy doświadczonego specjalisty - eksperta tworzącego i obsługującego wysokojakościowe, efektywne kampanie reklamowe. Kogoś kto potrafi planować - analizować, a potem przełożyć swoje analizy na raporty, działania usprawniające te kampanie i komunikację wyników z klientem.
Jeśli Twoje cechy pokrywają się z:
🧠 Podzielasz wartości z jakich nie rezygnujesz bez względu na okoliczności
❤️ Efektywność - potrafisz analizować, poprawiać i zgłaszać w organizacji inicjatywy poprawy efektywności zarówno w procesach wewnętrznych jak i w pracy na rzecz klientów
❤️ Ciągłe doskonalenie - czujesz w sobie naturalna motywację do podnoszenia umiejętności, doskonalenia wiedzy, stanowiska pracy, procesów w firmie oraz przyjmowania i dawania rozwojowych informacji zwrotnych
❤️ Życzliwość - podchodzisz z empatią i życzliwością do współpracowników, klientów i dostawców, ale nie zapominasz przy tym o szczerości i byciu twardym wobec wyzwań
🧠 Twoja osobowość to raczej analityk lubiący planować i przetwarzać dane, szukać zależności i doskonalić
🧠 Uwielbiasz rozwijać siebie i środowisko, w którym pracujesz
🧠 Jesteś takim pozytywnym kombinatorem, który próbuje automatyzować ulepszać swoje działania i szukać nowości
Zmierzysz się u nas w swojej nowej roli z:
💪 Przygotowywaniem kampanii reklamowych
💪 Wdrażaniem ich, monitorowaniem i poprawą wyników
💪 Prezentowaniem wyników klientowi i pełnieniem roli partnera, eksperta
💪 Nieustanny proces pogłębiania swojej wiedzy produktowej i umiejętności
💪 Wprowadzenie do swojej codziennej pracy usprawnień, które pomogą Ci lepiej pracować i poprawią efektywność firmy
Przyda Ci się do tego kilka umiejętności:
🔧 Nieszablonowe myślenie i rozwiązywanie problemów
🔧 Konieczność zrozumienia biznesowego wielu branż by efektywnie dostarczać wartość z kampanii - maksymalizacja ROAS
🔧 Rozwaga i przewidywanie co może się nie udać, jak ominąć pewne przeszkody
🔧 Biegłość analizy danych marketingowych, interpretacja ich kluczowych wskaźników i wyciąganie wniosków w tym skuteczną analizę działań konkurencji
🔧 Tworzenie i realizacja kampanii reklamowych online
🔧 Bieżące zarządzanie i modyfikowanie kampanii w celu zwiększenia efektywności reklamy
🔧 Ocena efektywności akcji sprzedażowych po stronie klienta - czy inwestycja w reklamy przynosi zysk? Odpowiedzialność za wskaźniki konwersji i zaangażowania na stronie (bounce rate, pages/visit, page value etc.) - badanie i optymalizacja
🔧 Umiejętność efektywnego operowania liczbami i statystykami. Przygotowywanie rekomendacji, analiz, raportów na potrzeby optymalizacji działań. Umiejętność wyciągania wniosków i budowania rekomendacji opartych na analizie danych.
🔧 Prezentacja danych wraz z argumentacją
🔧 Znajomość programów/narzędzi: 💻 Programmatic (mile widziane), 💻 Google Ads, 💻 Google Analytics, 💻 Google Analytics 4 - zaawansowane zdarzenia, 💻 Facebook Ads, 💻 GTM - podstawowe kody i zdarzenia (ecommerce, formularze, mikrokonwersje), 💻 GDS (Looker Studio), 💻 Biegły Excel, 💻Google Merchant Center.
🔧 Umiejętność pracy głębokiej i koncentracji
🔧 Asertywny wobec klienta - Ty masz być ekspertem i partnerem w jego oczach, a nie wykonawcą jego pomysłów ;-)
🔧 Stoicki spokój i racjonalne działanie kiedy “coś się wykrzacza” - najpierw analiza
Dostaniesz plusa jeśli potrafisz również:
👌 Masz wiedzę z zakresu automatyzacji w marketingu np. poprzez narzędzia: HubSpot, SalesManago, Edrone itp.
Szeroka wiedza z marketingu i reklamy od tworzenia strategii, przez pisanie tekstów sprzedażowych, umiejętność oceny reklam
👌 Dodatkową wartością dla nas byłoby istotne wzmocnienie zespołu performance od strony planowania mediów oraz ponadprzeciętne “wymiatanie” w kwestii analityki.
👌 Google Ads Editor
👌 Znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2
👌 GSC (Google Search Console Tools),
👌 Podstawy znajomości pricingu by ocenić przy reklamach e-commerce trafność strategii cenowych klientów, ich promocji i wyprzedaży by potrafić przewidzieć skuteczność kampanii reklamowych
👌 Bardzo podstawowa znajomość użyteczności i funkcjonalności (UX) do analizy efektywności procesów na stronie i poprawa tej efektywności - optymalizacji UX przy współpracy z klientem oraz naszym specjalistą by nie przepalać środków na reklamy ;-)
👌 Google Optimize do wykonywania testów A/B
👌 LinkedIn Ads
👌 Allegro Ads
👌 Spotify Advertising
👌 Pinterest Ads
👌 Microsoft Ads (bing)
👌 Adobe Analytics
👌 Google Marketing Platform
👌 Google Web Designer
Co nas nie interesuje?
🥱Formalne wykształcenie. Patrzymy w pierwszej kolejności na Twoje wartości postawę i umiejętności - nie papier
🤏 CV przeglądamy tylko poglądowo
🤏 Dress code
W zamian oferujemy:
🌞 Informację zwrotną dla każdego kto aplikuje na każdym z etapów rekrutacji, której kaloryczność zależy od etapu rekrutacji
🌞 Wynagrodzenie b2b
Mamy dla Ciebie również coś ekstra:
🏆 Jesteśmy uczestnikiem programu akceleracji MMS (Mid-Market Sales). Dzięki temu będziesz mieć przestrzeń na specjalne wsparcie i konsultacje od pracowników z firmy Google.
Inne:
👉 Mamy również biuro w Tarnowie Ul. Słowackiego 33-37/8
👉 Standardowo pracujemy 2 dni zdalnie i 3 w biurze - jeśli mieszkasz poza Wrocławiem lub Tarnowem praca w 100% zdalna
👉 Elastyczny start czasu pracy. Zaczynamy między 7 - 9, a kończymy 15 - 17
Jak wygląda proces rekrutacji?
Aplikuj poniżej!
Sprawdź podobne oferty pracy