GUESS w 1981 roku zaczynała jako firma dżinsowa i od tego czasu wyrosła na globalną markę lifestylową. Guess?, Inc. projektuje, sprzedaje, dystrybuuje
i udziela licencji na stylową kolekcję współczesnej odzieży, dżinsów, torebek, zegarków, okularów, obuwia.
Jako Guess dążymy, aby być zrównoważonym światowym liderem w branży mody.
Więcej informacji o firmie można znaleźć na stronie www.guess.com.
Czym zajmujemy się jako Guess Service w Katowicach?
Nasze katowickie biuro w budynku KTW I otworzyliśmy w maju 2021 roku, tworząc stosunkowo młode Shared Service Center, gdzie jako wydzielona w ramach jednej firmy GUESS jednostka realizujemy określone procesy.
O ile nasze sklepy są rozpoznawalne jako nasza wizualna wizytówka, to nasze SSC zajmuje się wszystkimi procesami „od zaplecza”, aby wszystko mogło działać sprawnie i poprawnie.
Dbamy między innymi o takie procesy jak dostępność asortymentu w sklepach, zmiana kolekcji, obsługę finansową jeśli chodzi o rozliczanie kosztów towaru oraz najmu sklepów, ale też o kwestie logistyczne.
Asystent/Młodszy Specjalista w Dziale Księgi Głównej
Nasze wymagania:
- wykształcenie kierunkowe
- rola asystencka bez doświadczenia, młodszy specjalista minimum 1-2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku
- znajomość języka angielskiego na poziomie minimum B2
- bardzo dobra znajomość Excela
- umiejętność zrozumienia i analizy problemów w krótkim czasie oraz silne umiejętności interpersonalne i zarządzania projektami
- znajomość US GAAP będzie plusem
Zakres obowiązków:
- zapewnienie, że wszystkie zapisy księgowe są zgodne z zasadami i procedurami Firmy
- przygotowywanie różnorodnych raportów dla kierownictwa
- współpraca z działami wewnętrznymi i klientami zewnętrznymi w celu sprawnego i efektywnego rozwiązywania wszelkich problemów
- uzgadnianie i zapewnianie dokładności kont księgi głównej
- prowadzenie i zapewnienie dokładności i kompletności księgi pomocniczej środków trwałych
- postępowanie zgodnie z procedurami wewnętrznymi i dotrzymanie terminów
- miesięczny, kwartalny i roczny proces zamykania księgi głównej
Co oferujemy:
- dofinansowanie zajęć sportowych
- prywatna opieka medyczna
- bonus roczny
- platforma benefitowa
- lekcje języka włoskiego
- dofinansowanie szkoleń i kursów
- ubezpieczenie na życie
- pracę w modelu hybrydowym (3 dni pracujemy z biura, 2 dni z domu + dodatkowy dzień home office podczas tygodnia zamknięcia miesiąca)
- elastyczny czas pracy
- zniżki na firmowe produkty i usługi
- brak dress code’u
- program rekomendacji pracowników
- okazja podróży oraz poznania szwajcarskiej centrali firmy