Key Account Manager
Logistyka

Key Account Manager

Chorzów
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca stacjonarna

Wymagane umiejętności

sprzedaż

skuteczna komunikacja

manager

account manager

multitasking

język angielski

dobra organizacja pracy

Opis stanowiska

Rekrutacja zdalna

O nas

Grupa Hegelmann jest firmą rodzinną z siedzibą w Bruchsal w Niemczech. Od momentu założenia w 1998 roku rozwinęliśmy naszą firmę w całej Europie i Ameryce Północnej 💪 Z biegiem lat staliśmy się globalnym graczem w branży logistycznej i jesteśmy w stanie świadczyć usługi w wielu różnych sektorach i branżach 🚚🚃✈️🚢


Mamy wspólną wizję i razem stawiamy czoła każdemu wyzwaniu😎 mając ogromną motywację i działając sumiennie. Dzięki temu, że możemy na sobie nawzajem polegać, postrzegamy siebie jako członków dużego zespołu🙌 Wszyscy mówimy więcej niż jednym językiem, a do nowych wyzwań podchodzimy z kreatywnością i ambicją. Czy to brzmi jak miejsce dla Ciebie? Nie wahaj się dłużej! 😁


Jesteście ciekawi jak wygląda proces przyjmowania zleceń transportowych i ich realizacja🤔? W naszej firmie odpowiada za to Dział Sprzedaży, który podzielony jest na zespoły oddelegowane do poszczególnych procesów realizacji zlecenia📝.

Pracownicy zespołu sprzedaży zajmują się nawiązywaniem współpracy z klientami💬, ustalaniem warunków zamówienia, oczekiwań i potrzeb klienta oraz negocjowaniem ceny💱


🔥W związku z rozwojem naszej firmy do Działu Sprzedaży poszukujemy doświadczonego pracownika na stanowisko Key Account Manager. Liczymy na wsparcie w zakresie pozyskiwania nowych klientów, prowadzenia rozmów handlowych oraz finalizowania procesu sprzedaży.


Będziesz odpowiadać za:

📌 Aktywne pozyskiwanie nowych klientów;

📌 Rozpoznawanie i analizę potrzeb klientów;

📌 Prowadzenie rozmów handlowych z klientami;

📌 Przygotowanie ofert handlowych;

📌 Koordynację i finalizowanie procesu sprzedaży.


Aplikuj do nas, jeśli:

✔️ Masz wyższe wykształcenie;

🎯 Posiadasz min. 2 lata doświadczenia w branży transportowej;

👍 Orientujesz się w specyfice sprzedaży/zakupu usług;

💣 Zarządzałeś projektami i/lub obsługiwałeś klientów międzynarodowych;

💬 Znasz j. angielski lub j. niemiecki w mowie i piśmie na poziomie, umożliwiającym swobodny kontakt;

🔖 Jesteś osobą aktywną oraz ukierunkowaną na realizację zadań;

💡 Potrafisz myśleć analitycznie;

🖥️ Korzystałeś z narzędzi Microsoft Office;

🚗 Masz prawo jazdy kat. B.


Dodatkowo możesz liczyć na:

🌟 Pracę w stabilnej i prężnie rozwijającej się firmie;

🌟 Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;

🌟 Możliwość rozwoju zawodowego;

🌟 Benefity, m.in.:

▪ prywatna opieka medyczna PZU;

▪ ubezpieczenie na życie PZU;

▪ dofinansowanie dojazdów do pracy,

▪ dofinansowanie do okularów;

▪ premie urodzinowe;

▪ nagrody jubileuszowe;

🌟 Imprezy integracyjne.

Jak wygląda nasz proces rekrutacyjny?

Jeśli Twoje CV wpisze się w nasze oczekiwania, spodziewaj się:

1. Telefonu od Iryny Iryna Samborska | LinkedIn z działu HR.

2. Spotkania online z naszym Chief Sales Officer, aby wzajemnie lepiej się poznać.

3. Finałowym etapem jest spotkanie w biurze.


No i na koniec, spodziewać się możesz oferty, bądź telefonicznego feedbacku z podziękowaniem za udział w procesie rekrutacji.


Z najbardziej dyspozycyjnymi Kandydatami(-kami) od momentu wejścia do procesu, aż do jego zakończenia, spędzamy “na łączach” maksymalnie 14 dni.


Jeśli Twoje oczekiwania identyfikują się z naszymi i chcesz dołączyć do naszej ekipy – prześlij swoje #CV już teraz! 📬

Rekomendowane oferty

Specjalista ds. logistyki

Nowa
ALAB laboratoria
Katowice
dyspozycyjność
Wykształcenie średnie
Nowa

Stock Planner

Nowa
Lite e-Commerce
Warszawa
, Praca zdalna
Zdalnie
Microsoft Office Excel
Microsoft Office
ERP
Nowa