O nas
Grupa Hegelmann jest firmą rodzinną z siedzibą w Bruchsal w Niemczech. Od momentu założenia w 1998 roku rozwinęliśmy naszą firmę w całej Europie i Ameryce Północnej 💪 Z biegiem lat staliśmy się globalnym graczem w branży logistycznej i jesteśmy w stanie świadczyć usługi w wielu różnych sektorach i branżach 🚚🚃✈️🚢
Mamy wspólną wizję i razem stawiamy czoła każdemu wyzwaniu😎 mając ogromną motywację i działając sumiennie. Dzięki temu, że możemy na sobie nawzajem polegać, postrzegamy siebie jako członków dużego zespołu🙌 Wszyscy mówimy więcej niż jednym językiem, a do nowych wyzwań podchodzimy z kreatywnością i ambicją. Czy to brzmi jak miejsce dla Ciebie? Nie wahaj się dłużej! 😁
Jesteście ciekawi jak wygląda proces przyjmowania zleceń transportowych i ich realizacja🤔? W naszej firmie odpowiada za to Dział Sprzedaży, który podzielony jest na zespoły oddelegowane do poszczególnych procesów realizacji zlecenia📝.
Pracownicy zespołu sprzedaży zajmują się nawiązywaniem współpracy z klientami💬, ustalaniem warunków zamówienia, oczekiwań i potrzeb klienta oraz negocjowaniem ceny💱
🔥W związku z rozwojem naszej firmy do Działu Sprzedaży poszukujemy doświadczonego pracownika na stanowisko Key Account Manager. Liczymy na wsparcie w zakresie pozyskiwania nowych klientów, prowadzenia rozmów handlowych oraz finalizowania procesu sprzedaży.
Będziesz odpowiadać za:
📌 Aktywne pozyskiwanie nowych klientów;
📌 Rozpoznawanie i analizę potrzeb klientów;
📌 Prowadzenie rozmów handlowych z klientami;
📌 Przygotowanie ofert handlowych;
📌 Koordynację i finalizowanie procesu sprzedaży.
Aplikuj do nas, jeśli:
✔️ Masz wyższe wykształcenie;
🎯 Posiadasz min. 2 lata doświadczenia w branży transportowej;
👍 Orientujesz się w specyfice sprzedaży/zakupu usług;
💣 Zarządzałeś projektami i/lub obsługiwałeś klientów międzynarodowych;
💬 Znasz j. angielski lub j. niemiecki w mowie i piśmie na poziomie, umożliwiającym swobodny kontakt;
🔖 Jesteś osobą aktywną oraz ukierunkowaną na realizację zadań;
💡 Potrafisz myśleć analitycznie;
🖥️ Korzystałeś z narzędzi Microsoft Office;
🚗 Masz prawo jazdy kat. B.
Dodatkowo możesz liczyć na:
🌟 Pracę w stabilnej i prężnie rozwijającej się firmie;
🌟 Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
🌟 Możliwość rozwoju zawodowego;
🌟 Benefity, m.in.:
▪ prywatna opieka medyczna PZU;
▪ ubezpieczenie na życie PZU;
▪ dofinansowanie dojazdów do pracy,
▪ dofinansowanie do okularów;
▪ premie urodzinowe;
▪ nagrody jubileuszowe;
🌟 Imprezy integracyjne.
Jak wygląda nasz proces rekrutacyjny?
Jeśli Twoje CV wpisze się w nasze oczekiwania, spodziewaj się:
1. Telefonu od Iryny Iryna Samborska | LinkedIn z działu HR.
2. Spotkania online z naszym Chief Sales Officer, aby wzajemnie lepiej się poznać.
3. Finałowym etapem jest spotkanie w biurze.
No i na koniec, spodziewać się możesz oferty, bądź telefonicznego feedbacku z podziękowaniem za udział w procesie rekrutacji.
Z najbardziej dyspozycyjnymi Kandydatami(-kami) od momentu wejścia do procesu, aż do jego zakończenia, spędzamy “na łączach” maksymalnie 14 dni.
Jeśli Twoje oczekiwania identyfikują się z naszymi i chcesz dołączyć do naszej ekipy – prześlij swoje #CV już teraz! 📬
Rekomendowane oferty