Hiab jest wiodącym dostawcą inteligentnych i zrównoważonych rozwiązań w zakresie obsługi ładunków. Dążymy do tego, aby każdego dnia zapewniać klientom najlepszą obsługę dzięki najbardziej zaangażowanym pracownikom i partnerom.
Jako pionier w branży, Hiab nadal sprawia, że obsługa ładunków jest inteligentniejsza, bezpieczniejsza i bardziej zrównoważona, aby budować lepsze jutro.
Obecnie poszukujemy Stażysty do działu Technical Support.
Jeśli szukasz rozwoju i chciałbyś rozwijać swoje umiejętności techniczne, dołącz do nas!
Twój zakres obowiązków
- Poznasz szerokie portfolio produktów Hiaba od strony technicznej.
- Będziesz zajmować się obsługą ticketów i odpowiadaniem na podstawowe pytania techniczne dotyczące urządzeń z portfela HIABA.
- Będziesz prowadził kontakt z Klientami i udzielał im wsparcia technicznego.
- Będziesz współpracował z innymi zespołami Hiab: logistyka, webshop, sourcing, pricing, PLM.
- Będziesz mieć możliwość uczestnictwa nowych projektach, usprawnieniach prowadzonych przez firmę.
Nasze wymagania
- Znajomość języka angielskiego na poziomie min.B2 - warunek konieczny.
- Znajomość języka włoskiego na poziomie B1/B2 - mile widziana.
- Wykształcenie wyższe (lub w trakcie) - preferowane kierunki mechaniczne, techniczne, oceanotechnika, budowa maszyn.
- Wysoki poziom komunikatywności.
- Dyspozycyjność do pracy na pełen etat.
Mile widziane
- Znajomość systemów ERP oraz Google Suite.
To oferujemy
- Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę tymczasową, za pośrednictwem Adecco Poland.
-
Możliwość nawiązania długotrwałej współpracy z Hiab po ukończonym stażu i zatrudnienia bezpośrednio w firmie.
- Wynagrodzenie na START: 4400 zł brutto.
- Możliwość korzystania z benefitów pozapłacowych: Karta sportowa, prywatna opieka medyczna.