Kierownik sprzedaży i rozwoju klienta
Wieliczka, Wieliczka
HireWise - Rekrutacja w Sprzedaży i Marketingu
Naszym klientem jest rozwijająca się firma produkcyjna o ugruntowanej pozycji na rynku. Firma dostarcza specjalistyczne produkty wspierające utrzymanie najwyższych standardów higieny i bezpieczeństwa w środowisku pracy – m.in. dla branży gastronomicznej i produkcyjnej.W związku z dalszym rozwojem i rozbudową struktur sprzedażowych poszukujemy doświadczonego Kierownika ds. sprzedaży i rozwoju klienta.
Stanowisko to obejmuje zarządzanie kilkuosobowym zespołem, rozwój współpracy z hurtowniami i dystrybutorami oraz ekspansję na rynki zagraniczne (Czechy, Słowacja, kraje bałtyckie).
Zakres obowiązków
Zarządzanie sprzedażą do kluczowych partnerów biznesowych – hurtowni, dystrybutorów oraz klientów z sektorów HoReCa, kosmetycznego, farmaceutycznego i produkcyjnego.
Rozwijanie współpracy z klientami B2B na rynku krajowym i zagranicznym, budowanie trwałych relacji opartych na zaufaniu i partnerstwie.
Prowadzenie negocjacji handlowych oraz wspieranie klientów w doborze optymalnych rozwiązań.
Zarządzanie zespołem sprzedaży – wyznaczanie celów, motywowanie oraz rozwijanie kompetencji pracowników.
Tworzenie i wdrażanie strategii sprzedażowej oraz rozwijanie procesów sprzedaży i obsługi klienta.
Analizowanie wyników sprzedaży, raportowanie oraz rekomendowanie działań optymalizacyjnych wspierających rozwój biznesu.
Wymagane kompetencje
Doświadczenie w sprzedaży B2B, w szczególności we współpracy z hurtowniami, dystrybutorami i partnerami zagranicznymi
Znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2 – umożliwiająca swobodną komunikację biznesową.
Praktyczne doświadczenie w zarządzaniu rozproszonym zespołem sprzedaży, najlepiej w modelu dystrybucyjnym lub sieciowym.
Umiejętność tworzenia i realizacji strategii sprzedażowej oraz łączenia perspektywy strategicznej z działaniami operacyjnymi.
Rozwinięte zdolności analityczne – potrafisz wyciągać wnioski z danych i przekładać je na konkretne decyzje biznesowe.
Wysoka komunikatywność i pewność w prowadzeniu negocjacji z partnerami na różnych szczeblach decyzyjnych.
Znajomość i doświadczenie w pracy na systemach CRM (mile widziany PipeDrive lub inne narzędzia klasy CRM).
Oferujemy
Umowę B2B lub umowę o pracę
Wynagrodzenie 16 000 – 20 000 zł netto + VAT (B2B) + premie lub 13 300 - 16 600 zł brutto + premie (UoP)
Elastyczny model pracy - praca głównie zdalna, z wizytami u klientów i kwartalnymi spotkaniami w siedzibie firmy w Wieliczce
Pełne wyposażenie służbowe - telefon, komputer oraz samochód z możliwością użytku prywatnego
Dobrze ułożone procesy sprzedażowe wypracowane we współpracy z firmą doradczą Sellwise
Wsparcie konsultanta na etapie onboardingu, który pomoże wdrożyć się w specyfikę rynku i klientów
Szkolenia produktowe oraz bieżące wsparcie merytoryczne
Skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami, których CV będzie jasno wskazywało poszukiwane przez nas umiejętności i kompetencje. Proces rekrutacyjny będzie się składał z weryfikacji CV, 5-minutowej rozmowy telefonicznej, 45-minutowej wideo rozmowy kwalifikacyjnej, 90-minutowej rozmowy z elementami Assessment Center, spotkania w siedzibie firmy naszego klienta. Na koniec każdego etapu wrócimy do Ciebie z informacją zwrotną.
Kierownik sprzedaży i rozwoju klienta
Kierownik sprzedaży i rozwoju klienta
Wieliczka, Wieliczka
HireWise - Rekrutacja w Sprzedaży i Marketingu