HireWise - Rekrutacja w Sprzedaży i Marketingu
Wierzymy, że prawdziwy rozwój sprzedaży to proces, dlatego pracujemy od A do Z. Przeprowadzamy audyt, wspólnie z klientem przygotowujemy strategię, procesy i wdrażamy narzędzia IT, a na koniec – profesjonalnie szkolimy i uzupełniamy zespół.
Naszym klientem jest firma specjalizująca się w sprzedaży opakowań tekturowych oraz produktów do pakowania, dedykowanych branży e-commerce. W związku z dynamicznym rozwojem oraz rosnącym zapotrzebowaniem na nasze usługi, poszukujemy osoby na stanowisko Lidera Biura Obsługi Klienta. Osoba na tym stanowisku będzie kluczowa w tworzeniu i nadzorowaniu procesów oraz standardów obsługi klienta. Jeżeli masz doświadczenie w zarządzaniu zespołem obsługi klienta nie zwlekaj – APLIKUJ!
Zakres obowiązków
Poszukiwane kompetencje
Oferujemy
Skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami, których CV będzie jasno wskazywało poszukiwane przez nas umiejętności i kompetencje. Proces rekrutacyjny będzie się składał z weryfikacji CV, 5-minutowej rozmowy telefonicznej, 45-minutowej wideo rozmowy kwalifikacyjnej, 90-minutowej rozmowy z elementami Assessment Center, spotkania online z klientem, a następnie w siedzibie firmy. Na koniec każdego etapu wrócimy do Ciebie z informacją.
Brutto miesięcznie - UoP
Rekomendowane oferty