Koordynowanie, planowanie i prowadzenie komunikacji marek w Social Media (Facebook, Instagram, TikTok, YouTube, LinkedIn) w ramach przyjętej strategii
Organizacja sesji foto-wideo na potrzeby kanałów Social Media klientów agencji
Poszukiwanie innowacyjnych rozwiązań, które będą rozwijać kanały komunikacji w SoMe
Koordynowanie współpracy z influencerami
Planowanie codziennej komunikacji marki
Raportowanie oraz analiza działań na kanałach klientów
Monitorowanie trendów i marek konkurencyjnych w SM
Ścisła współpraca z innymi działami w firmie
Nasze wymagania:
Minimum 3-letnie doświadczenie w prowadzeniu profili na social media i zarządzaniu projektami (Instagram, Facebook, LinkedIn, Tik Tok, YouTube)
Bardzo dobra znajomość języka angielskiego
Pasja do social media, śledzenie aktualnych trendów i branżowych nowości
Znajomość zasad użyczania wizerunku do promocji marki
Znajomość narzędzi w SoMe, umiejętność tworzenia podstawowych reklam oraz ich analityka
Znajomość zasad influencer marketingu
Lekkie pióro, umiejętność prezentowania
Łatwość w budowaniu relacji oraz współpracy z partnerami
Otwartość na zmiany, kreatywność, inicjatywa w proponowaniu nowych rozwiązań
Dobra organizacja pracy i zaangażowanie w wykonywane obowiązki
Bliskie są Ci wartości, które wyznajemy jako marka: Relacje, Otwartość i Zaangażowanie
To oferujemy:
Poszerzenie marketingowych horyzontów pod okiem ekspertów
Realny wpływ na rozwój komunikacji klientów agencji w Social Media
Wsparcie w podejmowaniu inicjatywy i poszukiwaniu nowych rozwiązań
Możliwość samodzielnego działania – wdrażania pomysłów i koncepcji dla strategicznych klientów firmy (ale pamiętaj: „z wielką mocą wiąże się wielka odpowiedzialność”, dlatego w bonusie dorzucamy zawsze pomocną dłoń od teamu i zarządu )
Luźną atmosferę i brak dress code’u (nie dotyczy spotkań z niektórymi klientami :))
Możliwość częściowej pracy zdalnej po okresie próbnym,
Pracę w bardzo elastycznej, zgranej organizacji, która ceni inicjatywę, chęć rozwoju i zmieniania zastanego stanu rzeczy