Na pewno nas znasz.
Zmieniamy motoryzację. Budujemy dla Ciebie.
Jesteśmy polską grupą kapitałową. Od 35 lat tworzymy silny zespół specjalistów, który dziś działa równolegle w czterech branżach: motoryzacji, mobilności, budownictwa mieszkaniowego oraz biurowego.
Praca u nas to coś więcej niż zwykły etat. To przede wszystkim szansa, aby pracować w firmie, która wyznacza trendy motoryzacyjne, usprawnia i automatyzuje procesu biznesowe, realizuje inwestycje mieszkaniowe i komercyjne przyjazne środowisku.
Na co dzień, niezależnie od marki i rynku ułatwiamy ludziom życie. W pracy i po pracy jesteśmy #PozytywnieZaangażowani.
Jesteśmy laureatem godła Odpowiedzialny Pracodawca roku 2023 oraz 2024.
📝 Twój zakres obowiązków
- Zarządzanie majątkiem spółek nieruchomościowych (zarządzanie portfelem nieruchomości własnych i wynajmowanych jak salony samochodowe, hale serwisowe, biurowce, w tym zarządzanie przychodami związanymi z najmem oraz kosztami związanymi z obsługą i utrzymaniem nieruchomości)
- Zarządzanie umowami najmu i dzierżawy nieruchomości dla klientów wewnętrznych i zewnętrznych
- Zarządzanie sprawami związanymi z eksploatacją budynków, infrastruktury i terenów zewnętrznych, w szczególności:
🔸 planowanie, optymalizacja i kontrola nad realizacją budżetu dla nieruchomości
🔸 monitorowanie stanu technicznego obiektów, dbałość o poprawność dokumentacji i terminowość okresowych kontroli, przestrzeganie w tym zakresie obowiązujących przepisów (m.in.: prawa budowlanego, przepisów p.poż., ochrony środowiska, SANEPID-u i Inspekcji Pracy)
🔸 kompleksowe zarządzanie i nadzór nad projektami związanymi z inwestycjami realizowanymi w nieruchomościach
🔸 nadzór nad dostawami i rozliczeniami mediów, optymalizacja wykorzystania źródeł i kosztów mediów
🔸 organizowanie przetargów w celu dokonania wyboru dostawcy mediów
🔸 prowadzenie procesów usuwania szkód i realizacja procedur wynikających z umów ubezpieczeniowych we współpracy z działami centralnymi
- Zarządzanie pracą kilkuosobowego zespołu ds. nieruchomości
✅ Nasze wymagania
- Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
- Wykształcenie wyższe, techniczne z obszaru budownictwa, zarządzania nieruchomościami
- Bardzo dobra znajomość tematyki zarządzania nieruchomościami i kwestii technicznych
- Praktyczna wiedza o obowiązujących przepisach w zakresie zarządzania nieruchomościami, prawa budowlanego, BHP, ppoż. oraz wymogów ustawowych w zakresie ochrony środowiska
- Samodzielność w działaniu, bardzo dobra organizacja pracy własnej
- Doświadczenie w zarządzaniu zespołem, rozwinięte umiejętności menedżerskie
- Umiejętność obsługi pakietu MS Office (zwłaszcza Excel)
- Czynne prawo jazdy kat. B, gotowość do podróży służbowych
Mile widziane
- Licencja w zakresie zarządzania nieruchomościami
- Wiedza z zakresu prawa nieruchomości
- Wiedza z podstaw finansów
👉 To oferujemy
- Stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę
- Wynagrodzenie oparte na podstawie i premii miesięcznej uzależnionej od indywidualnych wyników pracy
- Wszelkie niezbędne narzędzia pracy
- Bezpłatną opiekę medyczną w Centrach Medycznych Luxmed dla Pracownika z możliwością rozszerzenia pakietu na członków Rodziny
- Dofinansowanie karty benefit Multisport
- Bezpłatną naukę języka angielskiego i/lub niemieckiego z platformą eTutor dla Pracownika i osoby towarzyszącej
- Zniżki na produkty i usługi Holding1, a w tym: wynajem samochodów w Grupie Express, wynajem auta na minuty – Traficar, zakup lub wynajem samochodów z Grupy PGD, zniżki na tankowanie na dedykowanej stacji benzynowej
- Wyjazdy integracyjne, Mikołajki dla Dzieci
- Na co dzień pracujemy w przyjaznej atmosferze, opartej na wzajemnej współpracy
- Organizujemy różnego rodzaju programy w ramach społecznej odpowiedzialności biznesu (CSR) i konkursy pracownicze promujące zdrowy tryb życia
- Ponadto dofinansowujemy własne pomysły Pracowników na inicjatywy społeczne realizowane poza godzinami pracy