Oferty Pracy - Rocket Jobs

Portal pracy przyszłości.

Menedżer Działu Nieruchomości (Facility Manager)
PM
Holding1

Menedżer Działu Nieruchomości (Facility Manager)

Holding1
Kraków
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Manager/C level
Forma zatrudnienia
Umowa o pracę
Tryb pracy
Praca z biura
Wymagane umiejętności
Microsoft Excel
prawo jazdy
BHP
budownictwo
dobra organizacja pracy
Mile widziane
prawo nieruchomości
finanse
Opis stanowiska

Na pewno nas znasz.


Zmieniamy motoryzację. Budujemy dla Ciebie.


Jesteśmy polską grupą kapitałową. Od 35 lat tworzymy silny zespół specjalistów, który dziś działa równolegle w czterech branżach: motoryzacji, mobilności, budownictwa mieszkaniowego oraz biurowego.


Praca u nas to coś więcej niż zwykły etat. To przede wszystkim szansa, aby pracować w firmie, która wyznacza trendy motoryzacyjne, usprawnia i automatyzuje procesu biznesowe, realizuje inwestycje mieszkaniowe i komercyjne przyjazne środowisku.

Na co dzień, niezależnie od marki i rynku ułatwiamy ludziom życie. W pracy i po pracy jesteśmy #PozytywnieZaangażowani.


Jesteśmy laureatem godła Odpowiedzialny Pracodawca roku 2023 oraz 2024.


📝 Twój zakres obowiązków

  • Zarządzanie majątkiem spółek nieruchomościowych (zarządzanie portfelem nieruchomości własnych i wynajmowanych jak salony samochodowe, hale serwisowe, biurowce, w tym zarządzanie przychodami związanymi z najmem oraz kosztami związanymi z obsługą i utrzymaniem nieruchomości)
  • Zarządzanie umowami najmu i dzierżawy nieruchomości dla klientów wewnętrznych i zewnętrznych
  • Zarządzanie sprawami związanymi z eksploatacją budynków, infrastruktury i terenów zewnętrznych, w szczególności:

🔸 planowanie, optymalizacja i kontrola nad realizacją budżetu dla nieruchomości

🔸 monitorowanie stanu technicznego obiektów, dbałość o poprawność dokumentacji i terminowość okresowych kontroli, przestrzeganie w tym zakresie obowiązujących przepisów (m.in.: prawa budowlanego, przepisów p.poż., ochrony środowiska, SANEPID-u i Inspekcji Pracy)

🔸 kompleksowe zarządzanie i nadzór nad projektami związanymi z inwestycjami realizowanymi w nieruchomościach

🔸 nadzór nad dostawami i rozliczeniami mediów, optymalizacja wykorzystania źródeł i kosztów mediów

🔸 organizowanie przetargów w celu dokonania wyboru dostawcy mediów

🔸 prowadzenie procesów usuwania szkód i realizacja procedur wynikających z umów ubezpieczeniowych we współpracy z działami centralnymi

  • Zarządzanie pracą kilkuosobowego zespołu ds. nieruchomości


✅ Nasze wymagania

  • Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
  • Wykształcenie wyższe, techniczne z obszaru budownictwa, zarządzania nieruchomościami
  • Bardzo dobra znajomość tematyki zarządzania nieruchomościami i kwestii technicznych
  • Praktyczna wiedza o obowiązujących przepisach w zakresie zarządzania nieruchomościami, prawa budowlanego, BHP, ppoż. oraz wymogów ustawowych w zakresie ochrony środowiska
  • Samodzielność w działaniu, bardzo dobra organizacja pracy własnej
  • Doświadczenie w zarządzaniu zespołem, rozwinięte umiejętności menedżerskie
  • Umiejętność obsługi pakietu MS Office (zwłaszcza Excel)
  • Czynne prawo jazdy kat. B, gotowość do podróży służbowych


Mile widziane

  • Licencja w zakresie zarządzania nieruchomościami
  • Wiedza z zakresu prawa nieruchomości
  • Wiedza z podstaw finansów


👉 To oferujemy

  • Stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę
  • Wynagrodzenie oparte na podstawie i premii miesięcznej uzależnionej od indywidualnych wyników pracy
  • Wszelkie niezbędne narzędzia pracy
  • Bezpłatną opiekę medyczną w Centrach Medycznych Luxmed dla Pracownika z możliwością rozszerzenia pakietu na członków Rodziny
  • Dofinansowanie karty benefit Multisport
  • Bezpłatną naukę języka angielskiego i/lub niemieckiego z platformą eTutor dla Pracownika i osoby towarzyszącej
  • Zniżki na produkty i usługi Holding1, a w tym: wynajem samochodów w Grupie Express, wynajem auta na minuty – Traficar, zakup lub wynajem samochodów z Grupy PGD, zniżki na tankowanie na dedykowanej stacji benzynowej
  • Wyjazdy integracyjne, Mikołajki dla Dzieci
  • Na co dzień pracujemy w przyjaznej atmosferze, opartej na wzajemnej współpracy
  • Organizujemy różnego rodzaju programy w ramach społecznej odpowiedzialności biznesu (CSR) i konkursy pracownicze promujące zdrowy tryb życia
  • Ponadto dofinansowujemy własne pomysły Pracowników na inicjatywy społeczne realizowane poza godzinami pracy
Sprawdź podobne oferty