Holi to startup z branży HealthTech. Jako pierwsi w Polsce oferujemy holistyczne podejście do leczenia największego na świecie wyzwania zdrowotnego - otyłości i nadwagi - z wykorzystaniem przełomowych terapii.
Oferujemy kompleksowe programy zdrowotne prowadzone przez współpracujące ze sobą zespoły specjalistów (dietetyków, psychodietetyków i lekarzy), które wspierane są przez technologię - bez niedziałających jadłospisów czy wielkich zmian w stylu życia. Naszym celem długoterminowym jest stworzenie platformy zdrowotnej “in your pocket”, w którym pacjenci zadbają o wszystkie aspekty swojego zdrowia metabolicznego i longevity - od leczenia chorób, po ich prewencję.
Jesteśmy małym, zgranym i zwinnym zespołem, którego nadrzędnym celem jest budowanie wartości dla pacjentów przy wykorzystaniu technologii. Zebraliśmy finansowanie Pre-Seed, którego lead’em jest YZR VC, renomowany niemiecki fundusz specjalizujący się w branży HealthTech.
Założyciele Holi:
Paweł Seweryn
ex-CEO w Daftcode - największym polskim venture builderze. ExBCG, alumn Insead
Mikołaj Szymański
Twórca KERRIS - grupy z branży marketingu i nowych technologii nagrodzonej przez Deloitte Fast 50 i FT1000
Szukamy osoby, która weźmie na siebie prowadzenie całości działań marketingowych Holi. W nowej roli będziesz odpowiadać za rozwój marki wiodącego programu online dla osób z nadwagą i otyłością oraz szybki wzrost naszego biznesu. Szukamy osoby, która poza zarządzaniem zespołem jest w stanie samodzielnie prowadzić część działań wedle potrzeb wspomagając się freelancerami.
Rola wymaga łączenia kreatywności i zrozumienia komunikacji online z zamiłowaniem do cyferek i doświadczeniem w performance marketingu. Będziesz pracować w ścisłej współpracy z założycielami projektu.
Krok 1: CV
Prześlij nam swoje CV na adres mikolaj.szymanski@holi.health. Do maila dołącz kilka zdań na temat Twojego doświadczenia w zakresie tworzenia i rozwijania marek B2C, komunikacji oraz growth marketingu.
Krok 2: Krótka rozmowa telefoniczna i zadanie rekrutacyjne
Do wybranych osób zadzwonimy na krótką rozmowę (10-15 minut) po której poprosimy o realizację zadania rekrutacyjnego.
Krok 3: Rozmowa i prezentacja
W ostatnim kroku umówimy się na finalną dłuższą rozmowę podczas, której omówimy zadanie i szczegóły potencjalnej współpracy.
Netto miesięcznie - B2B