Oferty Pracy - Rocket Jobs

Portal pracy przyszłości.

Marketing Manager (Creative Generalist)
Marketing
Holi Health

Marketing Manager (Creative Generalist)

Holi Health
Warszawa
12 500 - 17 500 PLNNetto miesięcznie - B2B
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Manager/C level
Forma zatrudnienia
B2B
Tryb pracy
Praca Hybrydowa
Wymagane umiejętności
creative
Performance
social media
brand
Opis stanowiska

🏢 O nas

Holi to startup z branży HealthTech. Jako pierwsi w Polsce oferujemy holistyczne podejście do leczenia największego na świecie wyzwania zdrowotnego - otyłości i nadwagi - z wykorzystaniem przełomowych terapii.

Oferujemy kompleksowe programy zdrowotne prowadzone przez współpracujące ze sobą zespoły specjalistów (dietetyków, psychodietetyków i lekarzy), które wspierane są przez technologię - bez niedziałających jadłospisów czy wielkich zmian w stylu życia. Naszym celem długoterminowym jest stworzenie platformy zdrowotnej “in your pocket”, w którym pacjenci zadbają o wszystkie aspekty swojego zdrowia metabolicznego i longevity - od leczenia chorób, po ich prewencję.

Jesteśmy małym, zgranym i zwinnym zespołem, którego nadrzędnym celem jest budowanie wartości dla pacjentów przy wykorzystaniu technologii. Zebraliśmy finansowanie Pre-Seed, którego lead’em jest YZR VC, renomowany niemiecki fundusz specjalizujący się w branży HealthTech.



Założyciele Holi:


Paweł Seweryn

ex-CEO w Daftcode - największym polskim venture builderze. ExBCG, alumn Insead


Mikołaj Szymański

Twórca KERRIS - grupy z branży marketingu i nowych technologii nagrodzonej przez Deloitte Fast 50 i FT1000



🫡 Kogo szukamy?

Szukamy osoby, która weźmie na siebie prowadzenie całości działań marketingowych Holi. W nowej roli będziesz odpowiadać za rozwój marki wiodącego programu online dla osób z nadwagą i otyłością oraz szybki wzrost naszego biznesu. Szukamy osoby, która poza zarządzaniem zespołem jest w stanie samodzielnie prowadzić część działań wedle potrzeb wspomagając się freelancerami.


Rola wymaga łączenia kreatywności i zrozumienia komunikacji online z zamiłowaniem do cyferek i doświadczeniem w performance marketingu. Będziesz pracować w ścisłej współpracy z założycielami projektu.


📝 Twoje główne zadania:

  • współtworzenie i realizowanie strategii marketingowej nastawionej na zwiększanie rozpoznawalności programów zdrowotnych Holi oraz wzrost sprzedaży;
  • prowadzenie/koordynacja kampanii świadomościowych i sprzedażowych (growth marketing) oraz ich optymalizacja w oparciu o dane i wspólnie ustalone KPI;
  • odpowiedzialność za język i spójność komunikacji;
  • koordynacja tworzenia contentu we współpracy z zespołem dietetycznym;
  • prowadzenie komunikacji marki w Social Media (TikTok, Instagram, Facebook) ukierunkowane na budowanie społeczności i powiększanie zasięgu;
  • koordynacja działań PR i SEO prowadzonych przez zewnętrznych wykonawców;
  • współpraca z zespołem Web Development w zakresie modyfikacji strony ukierunkowanych na wzrost konwersji;


🥷🏻 Wymagania

  • min. 3 lata doświadczenia w prowadzeniu działań marketingowych dla marek B2C prowadzących sprzedaż online;
  • doświadczenie w samodzielnej realizacji lub koordynowaniu prac z zakresu:
  • tworzenia i rozwoju marek;
  • prowadzenia komunikacji w Social Media nastawionych na tworzenie community;
  • performance marketingu (Google, Meta, Programmatic);
  • współpracy z influencerami;
  • doświadczenie w pracy na danych i wykorzystaniu narzędzi takich jak Google Analytics, HotJar, Microsoft Clarity, PowerBI;
  • lekkie pióro, poczucie estetyki, znajomość aktualnych trendów;
  • umiejętność wyciągania logicznych, opartych na badaniach i stymulujących rozwój wniosków z analizy danych (zarówno jakościowych, jak i ilościowych);
  • zrozumienie zasad CRO i trendów w zakresie projektowania efektywnych stron internetowych;
  • pragmatyczny mindset i nastawienie na delivery oraz extreme ownership;
  • komunikatywność i otwarta głowa;


✅ Mile widziane

  • doświadczenie w projektach z zakresu zdrowie i dietetyka oraz e-commerce;
  • umiejętność samodzielnego prowadzenia prostych kampanii performancem marketingowych;
  • umiejetność samodzielnego tworzenia postów w Social Media;
  • znajomość narzędzi no-code / low-code


💸 Warunki współpracy

  • konkurencyjne wynagrodzenie finansowe w oparciu o Twoje doświadczenie oraz objęcie programem ESOP dla kluczowych pracowników
  • praca hybrydowa w modelu 40-60% pracy z biura (okolice Ronda Daszyńskiego)
  • preferowane zaangażowanie full-time (możemy jednak omówić inne opcje)



➡️ Proces rekrutacji

Krok 1: CV

Prześlij nam swoje CV na adres mikolaj.szymanski@holi.health. Do maila dołącz kilka zdań na temat Twojego doświadczenia w zakresie tworzenia i rozwijania marek B2C, komunikacji oraz growth marketingu.


Krok 2: Krótka rozmowa telefoniczna i zadanie rekrutacyjne

Do wybranych osób zadzwonimy na krótką rozmowę (10-15 minut) po której poprosimy o realizację zadania rekrutacyjnego.


Krok 3: Rozmowa i prezentacja

W ostatnim kroku umówimy się na finalną dłuższą rozmowę podczas, której omówimy zadanie i szczegóły potencjalnej współpracy.

12 500 - 17 500 PLN

Netto miesięcznie - B2B

Sprawdź podobne oferty