🟣 O nas:
Holi to startup z branży HealthTech z pozyskanym fundingiem od Angeli. Jako pierwsi w Polsce oferujemy holistyczne podejście do leczenia największego na świecie wyzwania zdrowotnego - otyłości i nadwagi - z wykorzystaniem przełomowych terapii.
Oferujemy kompleksowe programy zdrowotne prowadzone przez współpracujące ze sobą zespoły specjalistów (dietetyków, psychodietetyków i lekarzy), które wspierane są przez technologię - bez niedziałających jadłospisów czy wielkich zmian w stylu życia.
🫡 Kogo potrzebujemy?
Poszukujemy osoby, która doskonale rozumie świat digital marketingu, ma doświadczenie w tworzeniu treści na social media w różnych formatach, a także ma lekkie pióro i rozumie podstawy SEO. Będziesz tworzył_ media społecznościowe Holi (Facebook, Instagram, TikTok oraz YouTube) - od tworzenia strategii content marketingowej, przez planowanie i egzekucję harmonogramu publikacji, realizację nagrań i ich montaż, umieszczanie contentu w social mediach, po budowanie angażowania klientów marki.
📝Będziesz zajmować się m.in. takimi zadaniami:
- Współtworzenie strategii content marketingowej
- Planowanie i egzekucja harmonogramu publikacji
- Planowanie treści z uwzględnieniem obecnych trendów
- Tworzenie scenariuszy do krótkich materiałów video
- Nagrywanie materiałów video (także z Twoim udziałem) oraz ich montaż
- Budowanie wizerunku marki w social mediach
- Utrzymywanie zaangażowania użytkowników w social mediach
- Moderacja komentarzy
- Pisanie dłuższych tekstów z uwzględnieniem SEO
- Współtworzenie kampanii z udziałem ambasadorów marki i influencerów
⚠️ Wymagania
- swobodne występowanie przed kamerą
- bardzo dobre rozumienie platform: TikTok, Facebook, Instagram, YouTube
- “czucie” specyfiki contentu i kreatywne podejście do jego tworzenia
- praktyczna znajomość narzędzi do edycji video (np. CapCut, InShot, Descript)
- lekkie pióro w pisaniu scenariuszy, postów, jak i tekstów blogowych
- znajomość języka angielskiego (niezbędny do analizy artykułów naukowych)
💸 Warunki współpracy
- wynagrodzenie wynoszące 7.000-8.000zł (kwota netto na fakturze lub brutto na umowie zlecenie)
- 100% zdalnie z możliwością pracy z biura na warszawskiej Woli
- możliwość rozpoczęcia pracy od zaraz
➡️ Jak wygląda proces rekrutacji?
Krok 1
Prześlij Zuzi:
- CV
- 2 materiały video w formacie pionowym (długość filmu do 1 minuty):
- 1 video edukacyjne na temat choroby otyłościowej
- 1 video pod wybrany przez Ciebie aktualny trend
(w tym minimum jedno na którym występujesz w formie mówionej)
- 1 tekst na bloga o tematyce związanej z leczeniem choroby otyłościowej
- 5 wskazówek, które Twoim zdaniem mogą poprawić aktualną komunikację Holi w social mediach
📨 zuzanna.przekop@holi.health
Krok 2
Wybrane osoby zostaną poproszone o zmontowanie surowego materiału video oraz napisanie scenariusza do reels
Krok 3
Wybrane osoby Zuzia zaprosi na krótkiego call’a
Krok 4
Po zapoznaniu i akceptacji przez Zarząd Holi, zaczynamy współpracę!
Dotarłeś/aś tu? 😉 Dziękujemy za uwagę i zapraszamy do aplikowania!