Home Air Solutions to jedna z najszybciej rozwijających firm e-commerce z branży wentylacji w Polsce 🚀. Dostarczamy filtry do różnych modeli rekuperatorów oraz wysokiej klasy zamienniki na polski rynek, zdobywając pozycję lidera 🏆. Naszymi klientami są zarówno odbiorcy prywatni jak i instytucjonalni. Współpracujemy z zaufanymi partnerami w kraju i zagranicą, prowadzimy także własną produkcję w oparciu o najwyższej klasy materiały i technologie. Śledzimy zmiany zachodzące na rynku rekuperatorów, aby dostarczać filtry do wszystkich najpopularniejszych modeli.
Dysponujemy szeroką wiedzą na temat filtracji powietrza 💎, aby służyć naszym klientom
pomocą techniczną.
Aby móc dalej się rozwijać i oferować naszym klientom najlepsza możliwą jakość i pomoc poszukujemy osoby na stanowisko: Doradca produktowy / opiekun klienta.
🌍 Stara Wieś, Jemiołowa 70 (Nadarzyn)
Sprawdź czy właśnie Ciebie szukamy 🔍:
- lubisz i chcesz pracować z klientem, a poszukiwania rozwiązań sprawiają Ci satysfakcję,
- jesteś osobą komunikatywną i potrafiącą słuchać. Umiesz w jasny i zrozumiały sposób dzielić się wiedzą,
- lubisz nowinki techniczne, wiesz że szczegóły techniczne mogą być bardzo istotne, ciekawią Cię techniczne aspekty naszej pracy,
- lubisz pomagać, dysponujesz niekończącymi się pokładami życzliwości i empatii,
- jesteś osobą śmiałą, nie boisz się kontaktu z drugą osobą - zwłaszcza telefonicznego,
- jesteś osobą proaktywną, nie boisz się wychodzić przed szereg, inicjować działań, masz głowę pełną pomysłów
- lubisz pracować w zespole, ale równocześnie jesteś samodzielna/y w podejmowaniu w podejmowaniu decyzji i wykonywaniu zadań
- szybko adaptujesz się w nowym środowisku i jesteś otwarta/y na zmiany,
- cechują Cię: zaradność, bystrość, błyskotliwość – "łapiesz w mig”, a myśleniem wychodzisz "poza pudełko”
Jakie zadania na Ciebie czekają ❔:
- telefoniczna oraz e-mailowa obsługa Klientów,
- wspieranie Klientów, którzy złożyli u nas zamówienie oraz dbaniu o ich jak najlepsze doświadczenia zakupowe,
- techniczne doradzanie i pomaganie Klientom w odpowiednim doborze produktów,
- rejestrowanie zapytań Klientów o nowe produkty, których nie mamy jeszcze w portfolio,
- śledzenie trendów i nowinek produktowych w branży,
- edukowanie Klientów, przeprowadzanie ich przez proces zakupowy, odpowiadanie na ich pytania, zbieranie opinii, wspieranie w finalizacji zamówień itp.,
- rozwiązywanie bieżących problemów, również w rozpatrywaniu reklamacji,
- monitorowanie statusów zamówień, proaktywne reagowanie w przypadku pojawienia się problemów operacyjnych z zamówieniami itp.,
- wsparcie dla Menadżera Produktu w tworzeniu nowych produktów i działaniach marketingowych
- analizowanie danych, przygotowywaniu zestawień oraz raportów.,
Nasze wymagania 💼:
- min. półroczne doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku w obszarze telefonicznej oraz e-mailowej obsługi Klienta
- - naturalny dryg i tzw. "smykałka do" zdalnej Obsługi Klienta oraz silna chęć rozwoju w tym właśnie obszarze
- swoboda wypowiadania się oraz elokwencja
- znajomość narzędzi i platform e-commerce (Baselinker, Allegro)
- sprawność w obsłudze komputera oraz dobra znajomość pakietu MS Office, a zwłaszcza
- podstawowa znajomość MS Excel
- mile widziana znajomość systemów obsługi zgłoszeń (Freshdesk, Zendesk)
- mile widziana podstawowa znajomość języka angielskiego (ach ta technologia)
Co oferujemy ✨:
- pracę w niewielkim, zgranym zespole
- możliwość pracy w systemie hybrydowym (po 6-miesięcznym okresie wdrożenia)
- możliwość rozwoju w branży e-commerce
- szkolenia
- premie roczne