W Beliani wierzymy, że szczęście jest w zasięgu ręki. Dlatego oferujemy naszym Klientom szeroki wybór designerskich mebli do wnętrz i ogrodów w najlepszych cenach. Działamy na 17 rynkach, stale poszerzając zasięg i budując silną pozycję na arenie międzynarodowej.
Nasze motto "Delivering Happiness", i to coś więcej niż pusty slogan. To filozofia, która przyświeca nam na każdym kroku w codziennej pracy. Dbamy o szczęście naszych Klientów i spełnienie naszych Pracowników.
Beliani to przede wszystkim zgrana drużyna. Ponad 600 przyjaznych i utalentowanych osób każdego dnia staje przed nowymi wyzwaniami, dzieli się wiedzą i wspólnie dąży do celu.
Jeśli nie zwalniasz tempa, nie masz dość nowych wyzwań i nie znosisz nudy- dołącz do nas już dziś i stań się częścią przyszłości na rynku e-commerce!
HR Manager
Miejsce pracy: Szczecin
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna m.in. za:
- Zarządzanie obszarem kadrowo-płacowym, raportowanie do Dyrektora HR oraz z czasem zastępowanie Dyrektora HR,
- Nadzorowanie oraz koordynowanie pracy podległego zespołu pracowników,
- Weryfikowanie prawidłowości naliczania wynagrodzeń,
- Nadzorowanie dokumentacji kadrowo – płacowej,
- Weryfikację terminowego prowadzenia szkoleń BHP, ważności badań lekarskich (wstępne, okresowe, kontrolne),
- Współpracę z instytucjami podatkowymi i ubezpieczeniowymi,
- Kontrolę prawidłowości rozliczania czasu pracy i nieobecności,
- Opracowywanie sprawozdań i raportów na potrzeby wewnętrzne i zewnętrzne,
- Kontrolę danych w kadrowo-płacowym systemie informatycznym.
Wymagania:
- Wykształcenie wyższe,
- Minimum 2-letnie doświadczenie na stanowisku związanym z zarządzaniem zespołem,
- Znajomość przepisów w obszarze kadrowym oraz płacowym, prawa pracy, przepisów podatkowych oraz ubezpieczeń społecznych,
- Doświadczenie w naliczaniu wynagrodzeń oraz obsłudze systemu Płatnik,
- Znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację, znajomość języka niemieckiego będzie dodatkowym atutem,
- Doświadczenie w obsłudze informatycznych systemów kadrowo-płacowych, znajomość systemu Comarch Optima będzie dodatkowym atutem,
- Umiejętność analitycznego myślenia,
- Chęć rozwoju, komunikatywność, asertywność,
- Zorientowanie na obsługę klienta,
- Dobra organizacja pracy.
Oferujemy:
- Pracę w międzynarodowym środowisku w prężnie rozwijającej się firmie e-commerce,
- Umowę o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
- Pracę w centrum Szczecina,
- Elastyczny czas pracy,
- Konkurencyjne wynagrodzenie adekwatne do posiadanego doświadczenia,
- Pracę w miłej atmosferze, w zgranym zespole,
- Dofinansowanie szkoleń oraz kursów, w tym dofinansowanie nauki języków, w przypadku zainteresowania możliwość rozwoju w obszarze miękkiego HR,
- Prywatną opiekę medyczną,
- Pakiet sportowy,
- Spotkania integracyjne, Pizza days, Fruit days,
- Kawę i herbatę,
- Brak dress code’u,
- Zniżki na zakup mebli z naszego asortymentu.