Oferty Pracy - Rocket Jobs

Portal pracy przyszłości.

HR Manager
new
HR
Beliani

HR Manager

Beliani
Szczecin
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
Umowa o pracę
Tryb pracy
Praca z biura
Beliani
Beliani

Beliani is a successful online retailer from Switzerland with activities in 18 markets. We offer designer indoor and outdoor furniture for compelling prices over multiple distribution channels.

Zobacz profil pracodawcy
Wymagane umiejętności
wykształcenie wyższe
Angielski
HR
comarch optima
Płatnik
Mile widziane
niemiecki
Opis stanowiska

W Beliani wierzymy, że szczęście jest w zasięgu ręki. Dlatego oferujemy naszym Klientom szeroki wybór designerskich mebli do wnętrz i ogrodów w najlepszych cenach. Działamy na 17 rynkach, stale poszerzając zasięg i budując silną pozycję na arenie międzynarodowej.


Nasze motto "Delivering Happiness", i to coś więcej niż pusty slogan. To filozofia, która przyświeca nam na każdym kroku w codziennej pracy. Dbamy o szczęście naszych Klientów i spełnienie naszych Pracowników.

Beliani to przede wszystkim zgrana drużyna. Ponad 600 przyjaznych i utalentowanych osób każdego dnia staje przed nowymi wyzwaniami, dzieli się wiedzą i wspólnie dąży do celu.


Jeśli nie zwalniasz tempa, nie masz dość nowych wyzwań i nie znosisz nudy- dołącz do nas już dziś i stań się częścią przyszłości na rynku e-commerce!



HR Manager

Miejsce pracy: Szczecin



Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna m.in. za:

  • Zarządzanie obszarem kadrowo-płacowym, raportowanie do Dyrektora HR oraz z czasem zastępowanie Dyrektora HR,
  • Nadzorowanie oraz koordynowanie pracy podległego zespołu pracowników,
  • Weryfikowanie prawidłowości naliczania wynagrodzeń,
  • Nadzorowanie dokumentacji kadrowo – płacowej,
  • Weryfikację terminowego prowadzenia szkoleń BHP, ważności badań lekarskich (wstępne, okresowe, kontrolne),
  • Współpracę z instytucjami podatkowymi i ubezpieczeniowymi,
  • Kontrolę prawidłowości rozliczania czasu pracy i nieobecności,
  • Opracowywanie sprawozdań i raportów na potrzeby wewnętrzne i zewnętrzne,
  • Kontrolę danych w kadrowo-płacowym systemie informatycznym.



Wymagania:

  • Wykształcenie wyższe,
  • Minimum 2-letnie doświadczenie na stanowisku związanym z zarządzaniem zespołem,
  • Znajomość przepisów w obszarze kadrowym oraz płacowym, prawa pracy, przepisów podatkowych oraz ubezpieczeń społecznych,
  • Doświadczenie w naliczaniu wynagrodzeń oraz obsłudze systemu Płatnik,
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację, znajomość języka niemieckiego będzie dodatkowym atutem,
  • Doświadczenie w obsłudze informatycznych systemów kadrowo-płacowych, znajomość systemu Comarch Optima będzie dodatkowym atutem,
  • Umiejętność analitycznego myślenia,
  • Chęć rozwoju, komunikatywność, asertywność,
  • Zorientowanie na obsługę klienta,
  • Dobra organizacja pracy.



Oferujemy:

  • Pracę w międzynarodowym środowisku w prężnie rozwijającej się firmie e-commerce,
  • Umowę o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
  • Pracę w centrum Szczecina,
  • Elastyczny czas pracy,
  • Konkurencyjne wynagrodzenie adekwatne do posiadanego doświadczenia,
  • Pracę w miłej atmosferze, w zgranym zespole,
  • Dofinansowanie szkoleń oraz kursów, w tym dofinansowanie nauki języków, w przypadku zainteresowania możliwość rozwoju w obszarze miękkiego HR,
  • Prywatną opiekę medyczną,
  • Pakiet sportowy,
  • Spotkania integracyjne, Pizza days, Fruit days,
  • Kawę i herbatę,
  • Brak dress code’u,
  • Zniżki na zakup mebli z naszego asortymentu.
Sprawdź podobne oferty