Oferty Pracy - Rocket Jobs

Portal pracy przyszłości.

Specjalista ds. Wsparcia Pracowników m/k
new
HR
BUDIMEX S.A.

Specjalista ds. Wsparcia Pracowników m/k

BUDIMEX S.A.
Warszawa
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
Umowa o pracę
Tryb pracy
Praca Hybrydowa
BUDIMEX S.A.
BUDIMEX S.A.

Jesteśmy liderem wśród pracodawców branży budowlanej. Zatrudniamy ‎‎7 500 osób, realizując blisko ‎‎300 kontraktów rocznie. Nasza firma działa we wszystkich kluczowych sektorach budownictwa. Mamy rozbudowany obszar wsparcia, gdzie zatrudniamy specjalistów i ekspertów w Biurze Informatyki, Pionie Finansowym, Biurze Warunków Kontraktowych, Oddziałach Gwarancji, Pionie Zarządzania Zasobami Ludzkimi i wielu innych miejscach. Dołącz do Budimeksu i rośnij razem z nami!👷‍♀️👷‍♂️💛

Zobacz profil pracodawcy
Wymagane umiejętności
Prawo pracy
język angielski
Mile widziane
Płatnik
Opis stanowiska

Budimex SA to największa i najbardziej dynamiczna spółka giełdowa działająca w branży budowlanej w Polsce nieprzerwanie od 1968r.


Naszym głównym udziałowcem jest Ferrovial – światowy lider w infrastrukturze transportowej zatrudniający ponad 70 000 pracowników i działający w ponad 15 krajach na świecie. Mając status generalnego wykonawcy realizujemy inwestycje w sektorach budownictwa: kubaturowego, przemysłowego, energetycznego i infrastrukturalnego.


Obecnie poszukujemy osoby na stanowisko:


Specjalista ds. Wsparcia Pracowników (m/k)


Miejsce pracy: Warszawa



Twoje przyszłe zadania:

  • Rejestracja i udzielanie odpowiedzi na zapytania pracowników z zakresu prawa pracy, wynagrodzeń, benefitów, polityk i procedur HR,
  • Obsługa infolinii HR ServiceDesk w zakresie wpływających zgłoszeń oraz opieka nad zakresem zapytań z obszaru kadrowo-płacowego w Chatbocie,
  • Obsługa świadczeń pozapłacowych w firmie (np. w zakresie dostępnych benefitów), przyjmowanie zgłoszeń i dbanie o aktualność informacji o dostępnych świadczeniach,
  • Przygotowywanie zaświadczeń o zatrudnieniu i wynagrodzeniu,
  • Opracowywanie cyklicznych komunikatów z zakresu kadrowo-płacowego na potrzeby zespołu Kadr i Płac,
  • Przygotowywanie dokumentacji w przypadku sporów sądowych oraz kontroli zewnętrznej wg wskazówek koordynatora odpowiedzialnego za dany obszar kadrowo-płacowy,
  • Terminowe przygotowywanie raportów, danych i zestawień zgodnie z zapotrzebowaniem biznesu,
  • Dystrybucja korespondencji wpływającej do działu,
  • Udział w projektach z zakresu HR.


Oczekujemy od Ciebie:

  • praktycznej znajomość przepisów prawa pracy i ubezpieczeń społecznych,
  • doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku w firmie o złożonej strukturze organizacyjnej lub firmie outsourcingowej,
  • dobrej znajomości języka angielskiego,
  • umiejętności budowania bardzo dobrych relacji z klientami wewnętrznymi i zewnętrznymi (nastawienie na współpracę i znalezienie najlepszego rozwiązania),
  • dobrej znajomości programu MS Office,
  • mile widziana umiejętność obsługi programu kadrowo-płacowego Teta, Płatnik lub oprogramowania HRIS
  • samodzielności w pracy i umiejętności podejmowania decyzji,
  • otwartości na nowe doświadczenia i inicjatywy,
  • umiejętności analitycznego myślenia,
  • bardzo dobrej organizacji własnej pracy.


Oferujemy:


  • system premiowy,
  • dzień wolny w urodziny,
  • ubezpieczenie na życie,
  • prywatną opiekę medyczną,
  • sekcje sportowe,
  • wymiany międzynarodowe,
  • ciekawy program szkoleń,
  • dobrą atmosferę w pracy.


Sprawdź podobne oferty