W DB Schenker staniesz się częścią wielkiej, logistycznej sieci, która łączy globalne rynki. Wpraw w ruch swoją karierę i odkryj nieskończone możliwości kształtując przyszłość już dziś. Razem z ponad 78 000 pracownikami na całym świecie, cenimy różnorodność i czerpiemy z indywidualnych doświadczeń, pomysłów i umiejętności. Jako zintegrowany zespół możemy realnie wpływać na rzeczywistość.
Zadania:
- Wsparcie merytoryczne dla kadry menedżerskiej i HRBP z obszaru kadrowo – płacowego.
- Prowadzenie dokumentacji kadrowo - płacowej zgodnie z aktualnymi przepisami dla wybranego biznesu (ok. 400 pracowników).
- Opracowywanie dokumentacji związanej ze sprawami pracowniczymi.
- Nadzór nad prawidłowością ewidencji czasu pracy oraz rozliczanie czasu pracy.
- Administrowanie świadczeniami pozapłacowymi: PPE, Opieka medyczna, Multisport.
- Zapewnienie terminowości i poprawności wypłat wynagrodzeń pracownikom.
- Obsługa ZFŚS dla pracowników oraz emerytów.
- Sporządzanie sprawozdań GUS, PFRON i przygotowywanie cyklicznych raportów kadrowo – płacowych.
- Obsługa pracowników w zakresie spraw socjalnych, kadrowych i płacowych.
Wymagania:
- Praktyczna znajomość programu ENOVA – warunek konieczny.
- Znajomość języka angielskiego na poziomie B2 - mile widziane.
- Praktyka w naliczaniu wynagrodzeń i prowadzeniu akt osobowych.
- Znajomość przepisów prawa pracy i ubezpieczeń społecznych.
- Swobodne posługiwanie się pakietem Microsoft Office, w szczególności MS Excel.
- Życzliwość i profesjonalizm w komunikacji z klientem wewnętrznym.
- Wykonywanie zadań rzetelnie, dokładnie i radzenie sobie z nieoczekiwanymi wydarzeniami.
Oferujemy:
- Możliwość pracy u lidera branży logistycznej w międzynarodowym środowisku.
- Pracę w systemie hybrydowym (łączenie pracy zdalnej z pracą w biurze).
- Prywatną opiekę medyczną.
- Kartę multisport.
- Dofinansowanie do kursów i szkoleń – po przepracowanym roku.
- Wczasy pod gruszą.
- Dodatkowe środki na platformie kafeteryjnej Worksmile raz w miesiącu.
- Pracowniczy Program Emerytalny - PPE.