Falck jest światowym liderem w dziedzinie opieki zdrowotnej i reagowania kryzysowego, którego celem jest poprawa samopoczucia ludzi i ratowanie życia. Dzięki ponad stuletniemu doświadczeniu nawiązaliśmy współpracę z władzami lokalnymi i krajowymi w 26 krajach, aby zapobiegać wypadkom, chorobom i sytuacjom kryzysowym. Zatrudniamy 25 000 wysoko wykwalifikowanych specjalistów, którzy są zaangażowani w szybkie i kompetentne reagowanie w sytuacjach kryzysowych, ratowanie i pomoc potrzebującym oraz świadczenie usług rehabilitacyjnych po chorobie lub urazie. Oprócz naszej wiedzy specjalistycznej w zakresie opieki zdrowotnej i reagowania kryzysowego, Falck Digital Technology wspiera firmy we wszystkich aspektach IT, obejmujących rozwój funkcji, architekturę, zarządzanie, zarządzanie projektami, zarządzanie aplikacjami i infrastrukturę IT, taką jak serwery, sieci i komputery. Prowadzimy infrastrukturę IT oraz IT Service Desk w ścisłej współpracy z naszym dostawcą operacji IT, zapewniając zarządzanie systemami informatycznymi naszych klientów z najwyższą starannością i profesjonalizmem.
Obecnie poszukujemy osoby, która dołączy do zespołu HR jako Asystent/ka ds. Kard i Płac.
- Tworzenie i prowadzenie akt osobowych zgodnie z obowiązującymi przepisami,
- Sprawdzanie poprawności i aktualności dokumentacji pracowniczej,
- Wprowadzanie i aktualizacja danych w systemie kadrowym (Xpertis),
- Uczestnictwo w bieżących projektach i pomoc we wdrażaniu nowych funkcjonalności.
- Zapewnienie codziennego wsparcia w bieżących działaniach zespołu.
• Aktualnie studiujesz na co najmniej drugim roku studiów związanych z administracją, HR lub finansami,
• Interesujesz się obszarem HR,
• Cechuje Cię proaktywność, dbałość o szczegóły i zaangażowanie w tworzenie wysokiej jakości pracy,
• Biegle posługujesz się językiem angielskim w mowie i piśmie,
• Posiadasz pierwsze doświadczenie w pracy biurowej,
• Twoja dostępność minimum 20 godzin tygodniowo.
Brutto miesięcznie - UZ