Praktykant / Praktykantka działu HR
HR

Praktykant / Praktykantka działu HR

Warszawa
Rodzaj pracy
Niepełny etat
Doświadczenie
Staż/Junior
Forma zatrudnienia
UZ
Tryb pracy
Praca stacjonarna

Wymagane umiejętności

kadry

Microsoft Office Excel

HR

Microsoft Office Word

Opis stanowiska

Globalworth jest wiodącym graczem w sektorze nieruchomości, który swoją działalność koncentruje na Polsce i Rumunii, dwóch największych rynkach Europy Środkowo-Wschodniej (CEE).

Globalworth nabywa, rozwija i zarządza aktywami ze szczególnym uwzględnieniem obiektów biurowych. Cel firmy to stać się właścicielem pierwszego wyboru dla szerokiej i rosnącej społeczności najemców reprezentujących międzynarodowe organizacje, które działają w regionie CEE.

Portfel Globalworth o wartości około 3 mld euro jest zarządzany przez zespół ponad 200 specjalistów zlokalizowanych głównie w Warszawie i Bukareszcie.


W związku z naszym dynamicznym rozwojem, poszukujemy kandydatów do pracy na stanowisku:

Praktykant / Praktykantka działu HR

Miejsce pracy: Warszawa


Twój zakres obowiązków:


  • Przygotowywanie, przekazywanie pracownikom i archiwizacja dokumentacji kadrowej,
  • Administrowanie benefitami oraz wystawianie dokumentów dot. potrąceń, zgód RODO i innych,
  • Przygotowywanie danych do sprawozdań i zleconych analiz,
  • Administrowanie rezygnacjami dot. PPK,
  • Przygotowywanie umów cywilnoprawnych, umów o pracę i aneksów,
  • Przygotowywanie rejestrów i raportów czasu pracy,
  • Bieżący kontakt z zewnętrznym biurem rachunkowym oraz przekazywanie dokumentów,
  • Pilnowanie terminów badań medycyny pracy i BHP,
  • Skanowanie i archiwizacja dokumentów,
  • Inne zadania zlecone z zakresu kadr, płac i miękkiego HR.


Nasze wymagania:


  • Pierwsze doświadczenie zawodowe w obszarze kadr i płac,
  • Student/-ka ostatnich lat studiów,
  • Znajomość pakietu Microsoft Office, szczególnie bardzo dobra znajomość EXCEL,
  • Znajomość przepisów prawa pracy,
  • Znajomość j. angielskiego – min. poziom komunikatywny,
  • Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole,
  • Umiejętność analitycznego myślenia i wyciągania wniosków,
  • Dyskrecja,
  • Dokładność, odpowiedzialność, zaangażowanie w pracę,
  • Dobra organizacja pracy i samodzielność.


Nasze wymagania


  • Pierwsze doświadczenie zawodowe w obszarze kadr i płac,
  • Student ostatnich lat studiów,
  • Znajomość pakietu Microsoft Office, szczególnie bardzo dobra znajomość EXCEL,
  • Znajomość przepisów prawa pracy,
  • Znajomość j. angielskiego – min. poziom komunikatywny,
  • Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole,
  • Umiejętność analitycznego myślenia i wyciągania wniosków,
  • Dyskrecja,
  • Dokładność, odpowiedzialność, zaangażowanie w pracę,
  • Dobra organizacja pracy i samodzielność.


Rekomendowane oferty

Specjalistka ds. HR

Nowa
ABM Jędraszek Sp. J.
Łódź
język angielski
HR
Microsoft Office
Nowa