Globalworth jest wiodącym graczem w sektorze nieruchomości, który swoją działalność koncentruje na Polsce i Rumunii, dwóch największych rynkach Europy Środkowo-Wschodniej (CEE).
Globalworth nabywa, rozwija i zarządza aktywami ze szczególnym uwzględnieniem obiektów biurowych. Cel firmy to stać się właścicielem pierwszego wyboru dla szerokiej i rosnącej społeczności najemców reprezentujących międzynarodowe organizacje, które działają w regionie CEE.
Portfel Globalworth o wartości około 3 mld euro jest zarządzany przez zespół ponad 200 specjalistów zlokalizowanych głównie w Warszawie i Bukareszcie.
W związku z naszym dynamicznym rozwojem, poszukujemy kandydatów do pracy na stanowisku:
Praktykant / Praktykantka działu HR
Miejsce pracy: Warszawa
Twój zakres obowiązków:
- Przygotowywanie, przekazywanie pracownikom i archiwizacja dokumentacji kadrowej,
- Administrowanie benefitami oraz wystawianie dokumentów dot. potrąceń, zgód RODO i innych,
- Przygotowywanie danych do sprawozdań i zleconych analiz,
- Administrowanie rezygnacjami dot. PPK,
- Przygotowywanie umów cywilnoprawnych, umów o pracę i aneksów,
- Przygotowywanie rejestrów i raportów czasu pracy,
- Bieżący kontakt z zewnętrznym biurem rachunkowym oraz przekazywanie dokumentów,
- Pilnowanie terminów badań medycyny pracy i BHP,
- Skanowanie i archiwizacja dokumentów,
- Inne zadania zlecone z zakresu kadr, płac i miękkiego HR.
Nasze wymagania:
- Pierwsze doświadczenie zawodowe w obszarze kadr i płac,
- Student/-ka ostatnich lat studiów,
- Znajomość pakietu Microsoft Office, szczególnie bardzo dobra znajomość EXCEL,
- Znajomość przepisów prawa pracy,
- Znajomość j. angielskiego – min. poziom komunikatywny,
- Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole,
- Umiejętność analitycznego myślenia i wyciągania wniosków,
- Dyskrecja,
- Dokładność, odpowiedzialność, zaangażowanie w pracę,
- Dobra organizacja pracy i samodzielność.
Nasze wymagania
- Pierwsze doświadczenie zawodowe w obszarze kadr i płac,
- Student ostatnich lat studiów,
- Znajomość pakietu Microsoft Office, szczególnie bardzo dobra znajomość EXCEL,
- Znajomość przepisów prawa pracy,
- Znajomość j. angielskiego – min. poziom komunikatywny,
- Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole,
- Umiejętność analitycznego myślenia i wyciągania wniosków,
- Dyskrecja,
- Dokładność, odpowiedzialność, zaangażowanie w pracę,
- Dobra organizacja pracy i samodzielność.