Zakres obowiązków:
- Kompleksowe prowadzenie bieżącej dokumentacji pracowniczej
- Przygotowywanie zaświadczeń dla pracowników;
- Pełna obsługa systemu kadrowo-płacowego;
- Sporządzanie deklaracji ZUS, PFRON, GUS, PIT;
- Naliczanie wynagrodzeń, sporządzanie listy płac dla pracowników oraz dla osób świadczących usługi w ramach umów cywilnoprawnych;
- Obsługa zajęć komorniczych i współpraca z kancelariami komorniczymi;
- Prowadzenie procesów rekrutacyjnych;
- Udział w projektach HR;
- Archiwizacja dokumentów.
Wymagania:
- Pełna wiedza z zakresu prawa pracy i prawa ubezpieczeń społecznych, dokonywania rozliczeń z ZUS, US, PFRON, PPK;
- Znajomość przepisów prawa dotyczących zatrudniania obcokrajowców oraz osób z orzeczeniem o niepełnosprawności;
- Minimum 2-letnie doświadczenie zawodowe w obszarach HR;
- Mile widziane doświadczenie w pracy w firmie produkcyjnej;
- Znajomość pakietu MS Office (szczególnie Excel);
- Dobra organizacja pracy własnej;
- Umiejętność pracy zespołowej.
To oferujemy
- 📍 Pracę w Dąbrowie Górniczej, przy ul. Budowlanych 7
- Zatrudnienie w dynamicznie rozwijającej się organizacji
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- Wynagrodzenie adekwatne do posiadanych kompetencji
- Darmowe szkolenia, możliwość podnoszenia kwalifikacji, indywidualne ścieżki karier
- Pakiet benefitów: system poleceń pracowniczych, owocowe poniedziałki, wyprawka dla nowych członków rodziny
- Możliwość dołączenia do ubezpieczenia grupowego
GTX Hanex Plastic Sp. z o.o.
Jesteśmy liderem polskiego rynku w produkcji folii termoformowalnych, preform i butelek PET. Wykorzystując najlepsze rozwiązania technologiczne, niezmiennie utrzymujemy wysoką jakość. Dla naszych produktów jest ona standardem. Dwudziestoletnie doświadczenie, rozwiązania dedykowane konkretnemu klientowi, optymalizacja procesów produkcyjnych oraz systemowa realizacja dostaw sprawiły, że dziś firma Hanex ma ugruntowaną pozycję lidera na rynku opakowań z tworzyw sztucznych.