Jesteśmy średniej wielkości firmą, działającą w branży technologicznej. Dla naszych klientów prowadzimy projekty doradcze oraz wdrożeniowe.
Jako Office Assistant, będziesz odgrywać kluczową rolę w zarządzaniu naszym biurem i wspieraniu działalności operacyjnej firmy, będąc niezastąpionym wsparciem dla całego zespołu.
DO TWOICH OBOWIĄZKÓW BĘDZIE NALEŻAŁO:
- Zapewnienie sprawnego funkcjonowania biura, zaopatrzenie w artykuły biurowe, dbanie o prawidłowy przepływ korespondencji i informacji
- Rozwiązywanie problemów bieżących
- Współpraca z innymi działami w firmie w zakresie przepływu informacji oraz harmonogramów dostarczenia dokumentacji
- Wsparcie w działaniach Human Resources i Employer Branding– m.in. współorganizacja imprez firmowych, zaangażowanie w nasze wewnętrzne inicjatywy, pomoc w procesie wdrażania nowych pracowników
- Aktywny udział w opracowywaniu i optymalizacji procesów firmowych
- Raportowaniem wyników swojej pracy i wykonywaniem innych zadań zleconych przez przełożonych
OCZEKUJEMY OD CIEBIE:
- Doświadczenia w pracy w charakterze asystenckim/ młodszego specjalisty ds. biura/administracji
- Samodzielności, odpowiedzialności i doskonałej organizacji- poza opieką recepcyjną większość Twoich zadań będzie bazować na terminach, deadlinach i samodzielnym monitorowaniu zadań
- Proaktywności, dokładności i elastyczności- opieka nad biurem wymaga czujnego oka, a plan dnia może czasem ulec zmianom i wymagać szybkiej reakcji
- Umiejętności oceny priorytetów oraz szybkiego działania
- Procesowego myślenia
- Wysoko rozwiniętych umiejętności komunikacyjnych i interpersonalnych
- Inicjatywy w kreowaniu przyjaznego miejsca pracy i pozytywnego nastawienia
- Dobrej znajomości pakietu Office (Word, Excel)
- Znajomości języka angielskiego na poziomie min. B2+
- Prawa jazdy kat. B
Nasze biuro mieści się w centrum Warszawy. Poszukujemy osoby do pracy w biurze w pełnym wymiarze godzin. Pracując z nami masz realny wpływ na naszą organizację.