Koordynator pracowników tymczasowych
HR

Koordynator pracowników tymczasowych

Szczecin
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Starszy specjalista/Senior
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca stacjonarna

Wymagane umiejętności

język ukraiński

język rosyjski

język angielski

prawo jazdy kat. B

administracja

rekrutacja

Opis stanowiska

Wiesz na czym polega proces rekrutacji i zatrudnienia? Masz doświadczenie w pracy w APT? Chcesz wspierać procesy kadrowe i mieć codziennie nowe wyzwania? Aplikuj, szukamy własnie Ciebie!

LSJ HR Group to szczecińska firma rekrutacyjno-szkoleniowa z kilkunastoletnim doświadczeniem, która pozyskuje pracowników dla krajowych i zagranicznych przedsiębiorstw, największych firm z regionu. Dzięki wnikliwej znajomości branży i specyfiki rynków pracy, w których się poruszamy, profesjonalizmowi zespołu oraz uczciwym i przejrzystym zasadom współpracy z kontrahentami jesteśmy niezwykle skuteczni.

Wierzymy, że ludzie to kluczowy element organizacji, dlatego nieustannie poszukujemy nowych talentów, a naszych obecnych pracowników chcemy rozwijać jak najlepiej.


Pracując w naszym zespole Administracji zatrudnienia będziesz odpowiadać za codzienny kontakt z pracownikami, prowadzenie procesu ich zatrudnienia i współpracę z firmami które są bezpośrednimi pracodawcami.


Do Twoich zadań będzie należało:

  • Udział w procesie zatrudnienia (m.in. umówienie badań lekarskich, przygotowanie dokumentacji personalnej pracowników)
  • Bieżąca administracyjna obsługa pracowników w trakcie zatrudnienia (podpisywanie aneksów, wyjaśnienia czasu pracy, weryfikacja nieobecności)
  • Kontrola zakwaterowań dla pracowników
  • Wsparcie pracowników podczas dyżurów u klienta


Wymagania:

  • Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku lub znajomość branży agencji pracy oraz procedur związanych z legalizacją pobytu i pracy obcokrajowców
  • Dobra znajomość języka rosyjskiego lub ukraińskiego - warunek konieczny
  • Dobra znajomość języka angielskiego
  • Nastawienie na realizację celu, samodzielność i dobra organizacja pracy
  • Aktywne prawo jazdy kat. B.- warunek konieczny


Oferujemy:

  • Ciekawą pracę, codziennie nowe zadania i wiele okazji do zdobywania doświadczeń
  • Możliwość pracy w firmie o uznanej pozycji na rynku z wysokimi standardami pracy
  • Możliwość rozwoju zawodowego i stałego podnoszenia swoich kwalifikacji
  • Niezbędne narzędzia do wykonywania pracy
  • System benefitów pozapłacowych (prywatna opieka medyczna, dostęp do platformy myBenefit, Inspiro)


Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi Kandydatami.

Widniejemy w Krajowym Rejestrze Agencji Zatrudnienia pod numerem 13331

Rekomendowane oferty

HR Business Partner

Nowa
SE Ranking
Gdańsk
, Praca zdalna
Zdalnie
L&D
PIP
Perfomance Review
Nowa