Oferty Pracy - Rocket Jobs

Portal pracy przyszłości.

HR Specialist
HR
Match-Trade Technologies

HR Specialist

Match-Trade Technologies
Poznań
7 000 - 11 000 PLNNetto miesięcznie - B2B
7 000 - 11 000 PLNBrutto miesięcznie - UoP
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
B2B, Umowa o pracę
Tryb pracy
Praca z biura
Wymagane umiejętności
samodzielność
dobra organizacja pracy
elastyczność
projekty HR
pakiet office
organizacja eventów
Angielski
praca w grupie
Mile widziane
Confluence
Rekrutacja
Slack
onboarding
systemy HRM
Friendly offer
Opis stanowiska

👉 Lubisz pracować z ludźmi i kręci Cię obszar HR jako pomysł na najbliższą przyszłość zawodową?

👉 Motywują Cię wyzwania, dynamiczna praca, a branża IT/ fintech brzmi ciekawie?

👉 Potrafisz się szybko zorganizować, nawet gdy dookoła szaleją projekty i kolejkują się gorące tematy na wczoraj?

👉 Z zaangażowaniem robisz wszystko za co się zabierasz?


To zapraszamy do naszego HR&Office Teamu!

Myślisz, że pasujesz do nas? Wyślij swoje CV, a zaskoczymy Cię sprawnością przebiegu procesu rekrutacji.


Trochę o nas:

Jesteśmy firmą z branży fintech, dostarczającą zaawansowane systemy transakcyjne dla rynku Forex, kontraktów CFD, kryptowalut oraz akcji. Tworzymy własne środowisko technologiczne i jesteśmy autorem platformy tradingowej opartej o technologię PWA. Szeroki zakres oferowanych przez nas usług stwarza dla naszych pracowników możliwości uczestniczenia w różnorodnych projektach, nie tylko dzięki wykorzystaniu różnych technologii (w tym nowoczesnej technologii Blockchain), ale także dzięki pracy z biznesami z całego świata. Posiadamy swoje biuro w Warszawie i Poznaniu. Prężnie się rozwijamy, dlatego potrzebujemy dodatkowego wsparcia. Szukamy osoby, która wesprze nasz zespół w roli


HR Specialist

Miejsce pracy: Poznań, praca stacjonarna


💰 Wynagrodzenie: 7 000 - 11 000 PLN (w zależności od formy zatrudnienia)



Nasze oczekiwania względem Kandydatów:

  • Doświadczenie w pracy: na podobnym stanowisku (min. 2 lata), w organizacji liczącej ponad 100 osób, w środowisku międzynarodowym, w rozproszonym zespole (kilka lokalizacji);
  • Dobra znajomość języka angielskiego min. B2;
  • Dobra, praktyczna znajomość narzędzi Google oraz pakietu MS Office;
  • Dobra organizacja pracy, umiejętność planowania oraz terminowość;
  • Komunikatywność i umiejętność budowania relacji interpersonalnych;
  • Dojrzałość, dyskrecja, odpowiedzialność i metodyczne podejście do powierzonych zadań;
  • Elastyczność w działaniu, gotowość na wprowadzanie zmian (pracujemy w dynamicznie rozwijającym się środowisku);
  • Kultura, pozytywne nastawienie do pracy i orientacja na ludzi;
  • Asertywność;
  • Umiejętność radzenia sobie w stresujących sytuacjach;
  • Nastawienie na poszukiwanie nowych rozwiązań;
  • Inicjatywa w działaniu, oraz serce do eventów.


Mile widziane:

  • Doświadczenie we wdrażaniu procesu onboardingu lub innych procesów z obszaru HR;
  • Doświadczenie w obszarze rekrutacji;
  • Znajomość Confluence;
  • Znajomość systemów HRM;
  • Wykształcenie w obszarze ZZL.


Do zadań osoby na tym stanowisku będzie należało:

  • Wsparcie Zespołu HR&Office w realizacji bieżących projektów;
  • Organizacja projektów integracyjnych oraz akcji charytatywnych (od pomysłu do realizacji!);
  • Opieka HR nad oddziałem w Poznaniu (formalności, udzielanie informacji pracownikom);
  • Organizacja gadżetów firmowych, ścisła współpraca z działem marketingu;
  • Wsparcie w działaniach Employer Brandingowych;
  • Tworzenie i redagowanie interesujących treści oraz ankiet na potrzeby komunikacji wewnętrznej, dbanie o przepływ informacji w wybranych obszarach;
  • Aktualizacja bazy wiedzy dla pracowników;
  • Udział w procesie onboardingu i offboardingu (szkolenia dla pracowników, m.in. przeprowadzanie rozmów 1:1 podczas okresu wdrożenia);
  • Obsługa systemu HR (wybrane moduły);
  • Współpraca w zakresie obsługi benefitów pracowniczych.


Dlaczego warto z Nami pracować?

  • Oferujemy stanowisko umożliwiające pogłębienie wiedzy i doświadczenia w strukturach HR;
  • Dajemy możliwość rozwoju oraz realizacji własnych pomysłów;
  • Osobom pracującym u nas na kontrakcie B2B oferujemy 30 dni płatnej przerwy od świadczenia usług w skali roku, w przypadku osób na umowie zlecenie 24 dni (w skali roku);
  • Oferujemy naszym Pracownikom możliwość aktywnego spędzania wolnego czasu dzięki karcie MultiSport;
  • Zapewniamy elastyczne warunki pracy pod kątem godzin. Pracujemy w nowoczesnym biurze w Poznaniu z dogodnym dojazdem komunikacją miejską;
  • Inwestujemy w rozwój zawodowy. Posiadamy budżet szkoleniowy, z którego każdy pracownik może skorzystać po okresie próbnym;
  • Wszyscy pracownicy, niezależnie od stażu pracy i formy zatrudnienia, mają dostęp do pakietu prywatnej opieki medycznej LuxMed, który w całości opłaca firma;
  • Jesteśmy otwarci na współpracę z osobami z różnych części Polski, dlatego wspieramy ich relokację do Poznania poprzez pakiet relokacyjny;
  • Każdego roku organizujemy weekendowy wyjazd integracyjny, który jest pełen różnorodnych atrakcji, tak aby każdy mógł się dobrze bawić i zrelaksować;
  • Mamy "Pizza Fridays" oraz często organizujemy wyjścia integracyjne;
  • Nie mamy dress code'u;
  • Posiadamy własny parking dla pracowników;
  • Mamy strefę chillu z dostępem do konsoli PlayStation;
  • Celebrujemy ważne dni życia naszych pracowników;
  • Jesteśmy otwarci na pomysły i inicjatywny naszych pracowników takich jak: akcje charytatywne, benefity, itp.;
  • Dbamy o zdrowie, dlatego od poniedziałku do piątku mamy owoce w firmie.



Zainteresowała Cię nasza oferta? Prześlij do nas swoje CV - chętnie Cię poznamy!



Informujemy, że Administratorem danych jest spółka Match-Trade Technologies sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (00-103), ul. Królewska 18 wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem: 0000749554 (dalej jako "Administrator"). Administrator powołał Inspektora Ochrony Danych. Masz prawo do żądania dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych oraz wniesienia skargi do organu nadzorczego. Dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji procesu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a, b, c i f Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych). Odmowa podania danych obowiązkowych może skutkować brakiem możliwości przeprowadzenia procesu rekrutacji. Administrator przetwarza dane obowiązkowe na podstawie ciążącego na nim obowiązku prawnego, zaś w zakresie danych dodatkowych podstawą przetwarzania jest zgoda. Dane osobowe będą przetwarzane do czasu zakończenia postępowania rekrutacyjnego i przez okres możliwości dochodzenia ewentualnych roszczeń, a w przypadku wyrażenia zgody na udział w przyszłych postępowaniach rekrutacyjnych - do czasu wycofania tej zgody. Zgoda na przetwarzanie danych osobowych może zostać wycofana w dowolnym momencie, wysyłając prośbę na: rekrutacje@match-trade.com. Pełny tekst polityki prywatności dla procesu rekrutacji znajduje się TUTAJ.

7 000 - 11 000 PLN

Netto miesięcznie - B2B

7 000 - 11 000 PLN

Brutto miesięcznie - UoP

Sprawdź podobne oferty