Oferty Pracy - Rocket Jobs

Portal pracy przyszłości.

Junior HR Specialist
HR
Match-Trade Technologies

Junior HR Specialist

Match-Trade Technologies
Warszawa
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Staż/Junior
Forma zatrudnienia
B2B, Umowa o pracę
Tryb pracy
Praca z biura
Wymagane umiejętności
Angielski
pakiet office
dobra organizacja pracy
praca w grupie
elastyczność
Motywacja
Mile widziane
Confluence
systemy HRM
wykształcenie ZZL
Friendly offer
Opis stanowiska

👍Lubisz wyzwania i nie boisz się pracy w firmie IT?

👍Uważasz, że jesteś dobrze zorganizowaną i wszechstronną osobą?

👍Cieszy Cię współpraca i pomoc ludziom?

👍Działasz szybko i bez problemu odnajdujesz się w nowych sytuacjach?


To zapraszamy do naszego HR&Office Teamu!😉


Jesteśmy osobami ambitnymi i komunikatywnymi. Uwielbiamy rozmawiać z ludźmi, którzy dają nam niezłą porcję energii :) Myślisz, że pasujesz do nas? Wyślij swoje CV, a zaskoczymy Cię sprawnością przebiegu procesu rekrutacji.


A teraz trochę faktów🔎

Jesteśmy firmą z branży fintech, dostarczającą zaawansowane systemy transakcyjne dla rynku Forex, kontraktów CFD, kryptowalut oraz akcji. Tworzymy własne środowisko technologiczne i jesteśmy autorem platformy tradingowej opartej o technologię PWA. Szeroki zakres oferowanych przez nas usług stwarza dla naszych pracowników możliwości uczestniczenia w różnorodnych projektach, nie tylko dzięki wykorzystaniu różnych technologii (w tym nowoczesnej technologii Blockchain), ale także dzięki pracy z biznesami z całego świata. Posiadamy swoje biuro w Warszawie i Poznaniu. Prężnie się rozwijamy, dlatego potrzebujemy dodatkowego wsparcia. Szukamy osoby, która wesprze nasz zespół w roli


JUNIOR HR SPECIALIST


📍Miejsce pracy: Warszawa, praca stacjonarna

📋 Umowa: umowa o pracę/ B2B/ umowa zlecenie



Nasze oczekiwania względem Kandydatów:

  • znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację (B2; współpraca międzynarodowa),
  • dobra, praktyczna znajomość narzędzi Google oraz pakietu MS Office,
  • zainteresowanie tematyką i chęć rozwoju w strukturach HR,
  • dobra organizacja pracy, umiejętność planowania oraz terminowość,
  • komunikatywność i umiejętność budowania relacji interpersonalnych,
  • umiejętność pracy w rozproszonym zespole,
  • dyskrecja, odpowiedzialność i metodyczne podejście do powierzonych zadań,
  • elastyczność w działaniu, gotowość na wprowadzanie zmian (pracujemy w dynamicznie rozwijającym się środowisku),
  • pozytywne nastawienie do pracy i orientacja na ludzi,
  • motywacja nawet przy rutynowych zadaniach,
  • inicjatywa w działaniu oraz nastawienia na poszukiwanie nowych rozwiązań.


Mile widziane:

  • doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku, bądź w organizacji liczącej co najmniej 100 osób,
  • doświadczenie zawodowe w administrowaniu benefitami pracowniczymi, bądź we wsparciu procesu onboardingu,
  • znajomość Confluence,
  • znajomość systemów HRM,
  • wykształcenie w obszarze ZZL.


Do zadań osoby na tym stanowisku będzie należało:

  • wsparcie Zespołu HR&Office w realizacji bieżących zadań,
  • kompleksowa obsługa benefitów pracowniczych (zgłaszanie/ wyrejestrowywanie Pracowników i członków rodzin, udzielanie informacji Pracownikom, bieżące aktualizowanie zestawień),
  • wsparcie w realizacji projektów integracyjnych oraz akcji charytatywnych (inicjatywa mile widziana! 🙂),
  • tworzenie i redagowanie interesujących treści na potrzeby komunikacji wewnętrznej, dbanie o przepływ informacji w wybranych obszarach,
  • aktualizacja bazy wiedzy dla Pracowników,
  • organizacyjne wsparcie procesów związanych z wdrażaniem nowych Pracowników (min: komunikacja, dystrybucja welcome packów, aktualizacja materiałów onboardingowych),
  • obsługa systemu HR (wybrane moduły).


Dlaczego warto z Nami pracować?

  • stanowisko umożliwiające pogłębienie wiedzy i doświadczenia w strukturach HR,
  • możliwość rozwoju oraz realizacji własnych pomysłów,
  • osobom pracującym u nas na kontrakcie B2B oferujemy 30 dni płatnej przerwy od świadczenia usług w skali roku, a w przypadku osób na umowie zlecenie - 24 dni (w skali roku),
  • pracujemy w nowoczesnym biurze w centrum Warszawy z dogodnym dojazdem komunikacją miejską,
  • oferujemy naszym Pracownikom możliwość aktywnego spędzania wolnego czasu dzięki karcie Multisport,
  • choć nie jesteśmy korporacją i panuje u nas nieformalna atmosfera to kluczem naszej silnej pozycji na rynku jest wysoce profesjonalna postawa oraz zaangażowanie naszych teamów,
  • zapewniamy pełne wdrożenie z wykorzystywanych technologii oraz systemów,
  • jesteśmy otwarci na współpracę z osobami z różnych części Polski, dlatego wspieramy ich relokację do Warszawy poprzez pakiet relokacyjny,
  • inwestujemy w rozwój zawodowy. Posiadamy budżet szkoleniowy, z którego każdy pracownik może skorzystać po okresie próbnym. Ponadto stwarzamy przestrzeń do uczestniczenia w targach/ eventach branżowych,
  • wszyscy pracownicy, niezależnie od stażu pracy i formy zatrudnienia, mają dostęp do pakietu prywatnej opieki medycznej Lux Med, który w całości opłaca firma,
  • każdego roku organizujemy weekendowy wyjazd integracyjny, który jest pełen różnorodnych atrakcji, tak aby każdy mógł się dobrze bawić i zrelaksować,
  • mamy "Pizza Fridays" oraz często organizujemy wyjścia integracyjne,
  • nie mamy dress code'u,
  • jesteśmy otwarci na pomysły i inicjatywny naszych pracowników takich jak: akcje charytatywne, benefity, itp.,
  • dbamy o zdrowie, dlatego od poniedziałku do piątku mamy owoce w firmie,
  • lubimy sport, dlatego zebraliśmy drużynę piłkarską i gramy w Elit Lidze (https://elitliga.pl/druzyna/292).



Zainteresowała Cię nasza oferta? Prześlij do nas swoje CV - chętnie Cię poznamy!😎



Informujemy, że Administratorem danych jest spółka Match-Trade Technologies sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (00-103), ul. Królewska 18 wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem: 0000749554 (dalej jako "Administrator"). Administrator powołał Inspektora Ochrony Danych. Masz prawo do żądania dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych oraz wniesienia skargi do organu nadzorczego. Dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji procesu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a, b, c i f Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych). Odmowa podania danych obowiązkowych może skutkować brakiem możliwości przeprowadzenia procesu rekrutacji. Administrator przetwarza dane obowiązkowe na podstawie ciążącego na nim obowiązku prawnego, zaś w zakresie danych dodatkowych podstawą przetwarzania jest zgoda. Dane osobowe będą przetwarzane do czasu zakończenia postępowania rekrutacyjnego i przez okres możliwości dochodzenia ewentualnych roszczeń, a w przypadku wyrażenia zgody na udział w przyszłych postępowaniach rekrutacyjnych - do czasu wycofania tej zgody. Zgoda na przetwarzanie danych osobowych może zostać wycofana w dowolnym momencie, wysyłając prośbę na: rekrutacje@match-trade.com. Pełny tekst polityki prywatności dla procesu rekrutacji znajduje się TUTAJ.

Sprawdź podobne oferty