👍Lubisz wyzwania i nie boisz się pracy w firmie IT?
👍Uważasz, że jesteś dobrze zorganizowaną i wszechstronną osobą?
👍Cieszy Cię współpraca i pomoc ludziom?
👍Działasz szybko i bez problemu odnajdujesz się w nowych sytuacjach?
To zapraszamy do naszego HR&Office Teamu!😉
Jesteśmy osobami ambitnymi i komunikatywnymi. Uwielbiamy rozmawiać z ludźmi, którzy dają nam niezłą porcję energii :) Myślisz, że pasujesz do nas? Wyślij swoje CV, a zaskoczymy Cię sprawnością przebiegu procesu rekrutacji.
A teraz trochę faktów🔎
Jesteśmy firmą z branży fintech, dostarczającą zaawansowane systemy transakcyjne dla rynku Forex, kontraktów CFD, kryptowalut oraz akcji. Tworzymy własne środowisko technologiczne i jesteśmy autorem platformy tradingowej opartej o technologię PWA. Szeroki zakres oferowanych przez nas usług stwarza dla naszych pracowników możliwości uczestniczenia w różnorodnych projektach, nie tylko dzięki wykorzystaniu różnych technologii (w tym nowoczesnej technologii Blockchain), ale także dzięki pracy z biznesami z całego świata. Posiadamy swoje biuro w Warszawie i Poznaniu. Prężnie się rozwijamy, dlatego potrzebujemy dodatkowego wsparcia. Szukamy osoby, która wesprze nasz zespół w roli
JUNIOR HR SPECIALIST
📍Miejsce pracy: Warszawa, praca stacjonarna
📋 Umowa: umowa o pracę/ B2B/ umowa zlecenie
Nasze oczekiwania względem Kandydatów:
- znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację (B2; współpraca międzynarodowa),
- dobra, praktyczna znajomość narzędzi Google oraz pakietu MS Office,
- zainteresowanie tematyką i chęć rozwoju w strukturach HR,
- dobra organizacja pracy, umiejętność planowania oraz terminowość,
- komunikatywność i umiejętność budowania relacji interpersonalnych,
- umiejętność pracy w rozproszonym zespole,
- dyskrecja, odpowiedzialność i metodyczne podejście do powierzonych zadań,
- elastyczność w działaniu, gotowość na wprowadzanie zmian (pracujemy w dynamicznie rozwijającym się środowisku),
- pozytywne nastawienie do pracy i orientacja na ludzi,
- motywacja nawet przy rutynowych zadaniach,
- inicjatywa w działaniu oraz nastawienia na poszukiwanie nowych rozwiązań.
Mile widziane:
- doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku, bądź w organizacji liczącej co najmniej 100 osób,
- doświadczenie zawodowe w administrowaniu benefitami pracowniczymi, bądź we wsparciu procesu onboardingu,
- znajomość Confluence,
- znajomość systemów HRM,
- wykształcenie w obszarze ZZL.
Do zadań osoby na tym stanowisku będzie należało:
- wsparcie Zespołu HR&Office w realizacji bieżących zadań,
- kompleksowa obsługa benefitów pracowniczych (zgłaszanie/ wyrejestrowywanie Pracowników i członków rodzin, udzielanie informacji Pracownikom, bieżące aktualizowanie zestawień),
- wsparcie w realizacji projektów integracyjnych oraz akcji charytatywnych (inicjatywa mile widziana! 🙂),
- tworzenie i redagowanie interesujących treści na potrzeby komunikacji wewnętrznej, dbanie o przepływ informacji w wybranych obszarach,
- aktualizacja bazy wiedzy dla Pracowników,
- organizacyjne wsparcie procesów związanych z wdrażaniem nowych Pracowników (min: komunikacja, dystrybucja welcome packów, aktualizacja materiałów onboardingowych),
- obsługa systemu HR (wybrane moduły).
Dlaczego warto z Nami pracować?
- stanowisko umożliwiające pogłębienie wiedzy i doświadczenia w strukturach HR,
- możliwość rozwoju oraz realizacji własnych pomysłów,
- osobom pracującym u nas na kontrakcie B2B oferujemy 30 dni płatnej przerwy od świadczenia usług w skali roku, a w przypadku osób na umowie zlecenie - 24 dni (w skali roku),
- pracujemy w nowoczesnym biurze w centrum Warszawy z dogodnym dojazdem komunikacją miejską,
- oferujemy naszym Pracownikom możliwość aktywnego spędzania wolnego czasu dzięki karcie Multisport,
- choć nie jesteśmy korporacją i panuje u nas nieformalna atmosfera to kluczem naszej silnej pozycji na rynku jest wysoce profesjonalna postawa oraz zaangażowanie naszych teamów,
- zapewniamy pełne wdrożenie z wykorzystywanych technologii oraz systemów,
- jesteśmy otwarci na współpracę z osobami z różnych części Polski, dlatego wspieramy ich relokację do Warszawy poprzez pakiet relokacyjny,
- inwestujemy w rozwój zawodowy. Posiadamy budżet szkoleniowy, z którego każdy pracownik może skorzystać po okresie próbnym. Ponadto stwarzamy przestrzeń do uczestniczenia w targach/ eventach branżowych,
- wszyscy pracownicy, niezależnie od stażu pracy i formy zatrudnienia, mają dostęp do pakietu prywatnej opieki medycznej Lux Med, który w całości opłaca firma,
- każdego roku organizujemy weekendowy wyjazd integracyjny, który jest pełen różnorodnych atrakcji, tak aby każdy mógł się dobrze bawić i zrelaksować,
- mamy "Pizza Fridays" oraz często organizujemy wyjścia integracyjne,
- nie mamy dress code'u,
- jesteśmy otwarci na pomysły i inicjatywny naszych pracowników takich jak: akcje charytatywne, benefity, itp.,
- dbamy o zdrowie, dlatego od poniedziałku do piątku mamy owoce w firmie,
- lubimy sport, dlatego zebraliśmy drużynę piłkarską i gramy w Elit Lidze (https://elitliga.pl/druzyna/292).
Zainteresowała Cię nasza oferta? Prześlij do nas swoje CV - chętnie Cię poznamy!😎
Informujemy, że Administratorem danych jest spółka Match-Trade Technologies sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (00-103), ul. Królewska 18 wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem: 0000749554 (dalej jako "Administrator"). Administrator powołał Inspektora Ochrony Danych. Masz prawo do żądania dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych oraz wniesienia skargi do organu nadzorczego. Dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji procesu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a, b, c i f Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych). Odmowa podania danych obowiązkowych może skutkować brakiem możliwości przeprowadzenia procesu rekrutacji. Administrator przetwarza dane obowiązkowe na podstawie ciążącego na nim obowiązku prawnego, zaś w zakresie danych dodatkowych podstawą przetwarzania jest zgoda. Dane osobowe będą przetwarzane do czasu zakończenia postępowania rekrutacyjnego i przez okres możliwości dochodzenia ewentualnych roszczeń, a w przypadku wyrażenia zgody na udział w przyszłych postępowaniach rekrutacyjnych - do czasu wycofania tej zgody. Zgoda na przetwarzanie danych osobowych może zostać wycofana w dowolnym momencie, wysyłając prośbę na: rekrutacje@match-trade.com. Pełny tekst polityki prywatności dla procesu rekrutacji znajduje się TUTAJ.