Office Manager
HR

Office Manager

Nowy Dwór Mazowiecki
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
B2B, UoP
Tryb pracy
Praca stacjonarna

Wymagane umiejętności

komunikatywność

organizacja pracy

samodzielność

Mile widziane

multitasking

odpowiedzialność

doradztwo

kreatywność

Opis stanowiska

Friendly offer

„Moda na Zdrowie” to jedno z największych czasopism na rynku wydawniczym w Polsce.


Twój zakres obowiązków


  • sprawowanie nadzoru w zakresie prac administracyjno-biurowych i obsługa biura zarządu trzech spółek grupy
  • nadzór nad kwestiami prawnymi i prowadzonymi sprawami prawnymi
  • nadzorowanie i koordynacja realizowanych przez firmę projektów
  • nadzór nad obiegiem dokumentów i informacji w firmach (przygotowywanie i monitorowanie obiegu dokumentów administracyjnych)
  • nadzorowanie i archiwizacja dokumentów przedsiębiorstwa
  • planowanie i kontrolowanie kosztów funkcjonowania biura
  • kontakty z dostawcami urządzeń i artykułów biurowych
  • planowanie, nadzorowanie i obsługa spotkań służbowych: zewnętrznych i wewnętrznych
  • planowanie i koordynacja korespondencji wychodzącej i przychodzącej
  • prowadzenie rekrutacji i wprowadzenie nowych pracowników
  • monitorowanie i nadzór nad procesem zakupów na potrzeby biura i firm należących do spółek
  • obsługa delegacji organizacja podróży służbowych dla każdego poziomu biura (rezerwacja biletów, hoteli)
  • przygotowywanie i negocjowanie umów w zakresie obsługi i wynajmu biura – umowy wynajmu i podnajmu
  • stałe usprawnianie pracy biura i utrzymywanie idealnego porządku w dokumentach
  • nadzór nad sprawnym funkcjonowaniem ogólnej recepcji i praca w recepcji w sytuacjach awaryjnych
  • nadzorowanie funkcjonowania magazynów – e-commerce
  • negocjowanie i współpraca z dostawcami oraz kontrahentami sprzętu, oraz wyposażenia biura (korzystne umowy zakupu lub
  • dzierżawy)
  • przygotowywanie i analizy zamówień i dostaw według zapotrzebowania i budżetu firmy
  • sporządzanie raportów, kalkulacji i protokołów na potrzeby zarządu


Nasze wymagania


  • Minimum 3 lata doświadczenia na podobnym stanowisku pracy
  • Wyższe wykształcenie (zarządcze, prawnicze, administracyjne)
  • Doskonałe umiejętności interpersonalne powiązane ze zdolnością do skutecznej współpracy i perfekcyjnej komunikacji
  • Biegła znajomość języka polskiego w mowie i piśmie – wydawnictwo!
  • Znajomość j. angielskiego
  • Doskonałe umiejętności organizacyjne i zarządzania czasem
  • Znajomość pakietu MS Office
  • Perfekcyjna obsługa urządzeń biurowych
  • Cechy osobiste: terminowość, odpowiedzialność, lojalność, koleżeńskość
  • Otwartość na rozwój siebie i otoczenia, w którym pracujesz: kreatywne pomysły, o których nie boisz się rozmawiać i wprowadzać w życie
  • Referencje z poprzednich miejsc pracy


Co ci oferujemy?


  • Praca w kreatywnym i ambitnym zespole
  • Praca dla grupy spółek w tym największego czasopisma na rynku wydawniczym i aptecznym oraz tworzonej platformy internetowej w tym e-commerce
  • Możliwy pakiet prywatnej służby zdrowia + inne
  • Doskonały dojazd (wszystkie środki komunikacyjne: tramwaj, autobus, kolejka wkd /skm)
  • Ew.samochód – po 3 miesiącach pracy


Miejsce pracy: Warszawa, wydawnictwo „ Moda na Zdrowie” ul. Krakowiaków 16, możliwość pracy łączonej „online” + stacjonarnej


Jeśli zainteresowała Cię nasza oferta prześlij CV + napisz list motywacyjny poprzez formularz kontaktowy. Mile widziane referencje.

Rekomendowane oferty

HR & Administrative Specialist

Nowa
SAVENTIC HEALTH sp. z o.o.
Warszawa
, Praca zdalna
Zdalnie
język angielski
HR
administracja
Nowa