„Moda na Zdrowie” to jedno z największych czasopism na rynku wydawniczym w Polsce.
Twój zakres obowiązków
- sprawowanie nadzoru w zakresie prac administracyjno-biurowych i obsługa biura zarządu trzech spółek grupy
- nadzór nad kwestiami prawnymi i prowadzonymi sprawami prawnymi
- nadzorowanie i koordynacja realizowanych przez firmę projektów
- nadzór nad obiegiem dokumentów i informacji w firmach (przygotowywanie i monitorowanie obiegu dokumentów administracyjnych)
- nadzorowanie i archiwizacja dokumentów przedsiębiorstwa
- planowanie i kontrolowanie kosztów funkcjonowania biura
- kontakty z dostawcami urządzeń i artykułów biurowych
- planowanie, nadzorowanie i obsługa spotkań służbowych: zewnętrznych i wewnętrznych
- planowanie i koordynacja korespondencji wychodzącej i przychodzącej
- prowadzenie rekrutacji i wprowadzenie nowych pracowników
- monitorowanie i nadzór nad procesem zakupów na potrzeby biura i firm należących do spółek
- obsługa delegacji organizacja podróży służbowych dla każdego poziomu biura (rezerwacja biletów, hoteli)
- przygotowywanie i negocjowanie umów w zakresie obsługi i wynajmu biura – umowy wynajmu i podnajmu
- stałe usprawnianie pracy biura i utrzymywanie idealnego porządku w dokumentach
- nadzór nad sprawnym funkcjonowaniem ogólnej recepcji i praca w recepcji w sytuacjach awaryjnych
- nadzorowanie funkcjonowania magazynów – e-commerce
- negocjowanie i współpraca z dostawcami oraz kontrahentami sprzętu, oraz wyposażenia biura (korzystne umowy zakupu lub
- dzierżawy)
- przygotowywanie i analizy zamówień i dostaw według zapotrzebowania i budżetu firmy
- sporządzanie raportów, kalkulacji i protokołów na potrzeby zarządu
Nasze wymagania
- Minimum 3 lata doświadczenia na podobnym stanowisku pracy
- Wyższe wykształcenie (zarządcze, prawnicze, administracyjne)
- Doskonałe umiejętności interpersonalne powiązane ze zdolnością do skutecznej współpracy i perfekcyjnej komunikacji
- Biegła znajomość języka polskiego w mowie i piśmie – wydawnictwo!
- Znajomość j. angielskiego
- Doskonałe umiejętności organizacyjne i zarządzania czasem
- Znajomość pakietu MS Office
- Perfekcyjna obsługa urządzeń biurowych
- Cechy osobiste: terminowość, odpowiedzialność, lojalność, koleżeńskość
- Otwartość na rozwój siebie i otoczenia, w którym pracujesz: kreatywne pomysły, o których nie boisz się rozmawiać i wprowadzać w życie
- Referencje z poprzednich miejsc pracy
Co ci oferujemy?
- Praca w kreatywnym i ambitnym zespole
- Praca dla grupy spółek w tym największego czasopisma na rynku wydawniczym i aptecznym oraz tworzonej platformy internetowej w tym e-commerce
- Możliwy pakiet prywatnej służby zdrowia + inne
- Doskonały dojazd (wszystkie środki komunikacyjne: tramwaj, autobus, kolejka wkd /skm)
- Ew.samochód – po 3 miesiącach pracy
Miejsce pracy: Warszawa, wydawnictwo „ Moda na Zdrowie” ul. Krakowiaków 16, możliwość pracy łączonej „online” + stacjonarnej
Jeśli zainteresowała Cię nasza oferta prześlij CV + napisz list motywacyjny poprzez formularz kontaktowy. Mile widziane referencje.