Specjalista ds.: Kadr i Administracji
HR

Specjalista ds.: Kadr i Administracji

Kraków
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Starszy specjalista/Senior
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca stacjonarna

Wymagane umiejętności

Enova365

Opis stanowiska

Rekrutacja zdalna

Cześć, na co dzień tworzymy i rozwijamy Sky-Shop.pl. Jest to polska platforma sklepów internetowych działająca w modelu SaaS, powstała w 2009 roku z której do tej pory skorzystało ponad 90 000 sklepów internetowych. Aktualnie pracuje u nas prawie 50 osób i potrzebujemy Twojego wsparcia jako Specjalisty ds.: Kadr i Administracji


Będziesz odpowiadać przede wszystkim za kadry, administrację biurową, wsparcie pracowników w codziennym funkcjonowaniu w biurze oraz wsparciem naszej księgowej, a także będziesz wspierać kadrę zarządzającą w procesach rekrutacyjnych i bieżących sprawach organizacyjnych.


Super jeżeli masz doświadczenie z firmy IT. Liczymy na Twoją kreatywność, otwartą głowę ale również na dobre umiejętności komunikacyjne no i pozytywne nastawienie 🙂


Będziesz odpowiedzialny/a za:


  • Wsparcie kadry zarządzającej we wszelkich sprawach administracyjnych
  • Przygotowywanie umów o pracę oraz umów cywilnoprawnych, dokumentów kadrowych, urlopy, L4, PPK, wniosków itp.
  • Prowadzenie teczek pracowniczych, obsługa benefitów, BHP i badań lekarskich
  • Ścisła współpraca z księgową w zakresie listy płac
  • Prowadzenie ewidencji pracowniczej w systemie Enova
  • Prowadzenie bieżącej obsługi dokumentów i ich obiegu w firmie
  • Bieżący nadzór nad fakturami kosztowymi i płatnościami dotyczących usług i narzędzi niezbędnych do funkcjonowania firmy np. : media, usługi, licencje itp.
  • Bieżące zaopatrzenie biura w potrzebne artykuły biurowe, spożywcze oraz elementy wyposażenia biura
  • Dbanie o estetykę i porządek w biurze oraz współpraca z administracją biurowca
  • Wsparcie wszystkich działów firmy w codziennym funkcjonowaniu w biurze – organizacja miejsca pracy, sprzętu oraz wsparcie w sprawach kadrowych
  • Wsparcie w procesie rekrutacyjnym: publikacja ogłoszeń o pracę, wstępna selekcja CV, umawianie kandydatów itp.
  • Onboarding nowych pracowników (organizacja stanowiska pracy)
  • Organizacja firmowych spotkań, wyjazdów organizacyjnych, delegacji
  • Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej, redagowanie pism



Czego oczekujemy:


  • Co najmniej 4 letnie doświadczenie na podobnych stanowisku związanym z kadrami i administracją
  • Znajomość aktualnego prawa pracy
  • Wielozadaniowość, rezolutność i ambicja
  • Pozytywne nastawienie i poczucie humoru 🙂
  • Znajomość programu Enova
  • Znajomość zasad etykiety biurowej
  • Umiejętność radzenia sobie w trudnych sytuacjach
  • Dobra umiejętność korzystania z pakietu Office: Word / Excel
  • Dobra umiejętność prowadzenia zrozumiałem korespondencji mailowej i telefonicznej
  • Bardzo dobra umiejętność zarządzania czasem
  • Bardzo dobra umiejętność organizacyjna
  • Zaangażowanie i optymizm



Oferujemy:


  • Umowa o Pracę
  • Premia kwartalne i roczne
  • Elastyczne godziny pracy
  • Praca w biurze w Krakowie
  • Wygodne, klimatyzowane biuro w Krakowie
  • Bezpłatny parking firmowy oraz rowerownia
  • Ciągły rozwój oraz podnoszenie kwalifikacji poprzez udział w szkoleniach i dostęp do platform szkoleniowych
  • Niezbędne narzędzia do pracy
  • Dofinansowanie do karty MultiSport
  • Prywatna Opieka Medyczna i opcjonalne ubezpieczenie grupowe
  • Wypady integracyjne np.: paintball, gokarty, kręgle, piwo itp.
  • Pyszną kawę, herbata, słodycze, soki, lody w lecie i inne
  • Owocowe wtorki, słodkie czwartki, pizza days
  • Automat do gier Arcade

Rekomendowane oferty

Office Coordinator

Nowa
7 000 - 7 500 PLN/mies.
ASTEK Polska
Warszawa
administracja
MS Office
Nowa

Specjalista ds. Komunikacji Wizualnej z językiem niemieckim (bez doświadczenia)

Nowa
Antal Sp. z o.o.
Kraków
, Praca zdalna
Zdalnie
Microsoft Excel
angielski
niemiecki
Nowa