Specjalista ds. administracyjno-księgowych
HR

Specjalista ds. administracyjno-księgowych

Katowice
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca stacjonarna

Wymagane umiejętności

język angielski

język polski

administracja

księgowość

Microsoft Office

Mile widziane

SAP

Opis stanowiska

💡 TWÓJ ZAKRES OBOWIĄZKÓW:


  • Obsługa faktur sprzedaży – koordynacja procesu fakturowania, wystawianie faktur i korekt w systemie SAP, archiwizacja
  • Koordynacja windykacji należności
  • Ewidencja księgowa faktur zakupu (zakupy krajowe i zagraniczne)
  • Realizacja zapłat zobowiązań spółki – wprowadzanie przelewów do systemu bankowego
  • Planowanie i realizacja zamówień i zakupów związanych z prowadzeniem biura zgodnie z budżetem
  • Merytoryczne potwierdzanie faktur związanych z zakupami biurowymi (czynsz, media, telefony, paliwo, zakupy wyposażenia biura itp.)
  • Kontakt z kontrahentami, pośrednikami, dostawcami
  • Przygotowywanie zapytań ofertowych
  • Opracowanie raportów, analiz i zestawień zgodnie z bieżącym zapotrzebowaniem
  • Archiwizacja dokumentów korporacyjnych, prowadzenie rejestrów,
  • Współpraca z organami administracji publicznej, urzędami, instytucjami – występowanie o zaświadczenia o niezaleganiu, certyfikaty rezydencji podatkowej
  • Ewidencja i nadzór nad prawidłowością obiegu dokumentów, korespondencji i informacji w firmie, zarządzanie przepływem korespondencji przychodzącej i wychodzącej
  • Przygotowanie dokumentów zewnętrznych i wewnętrznych (pisma, wnioski, projekty uchwał, inna dokumentacja)
  • Organizacja podróży służbowych
  • Ścisła współpraca z Zarządem, działem księgowości i innymi działami w organizacji
  • Bieżąca obsługa biura i spotkań biznesowych


🎯 NASZE WYMAGANIA:


  • Wykształcenie kierunkowe (preferowane kierunki: ekonomia, finanse i rachunkowość, administracja)
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego oraz polskiego w mowie i piśmie
  • Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku, w tym praktyczna wiedza z zakresu rachunkowości i podatków
  • Znajomość podstawowych procesów związanych z obsługą księgową organizacji (obiegiem faktur)
  • Umiejętność obsługi pakietu MS Office (w tym Excel) w stopniu dobrym
  • Mile widziane doświadczenie w pracy z programem księgowym SAP
  • Umiejętności analitycznego myślenia, rozwiązywania problemów, podzielność uwagi (praca na front desku)
  • Staranność, dokładność, samodzielność, odpowiedzialne podejście do obowiązków, dobra organizacja pracy, chęć osiągania najwyższych standardów
  • Wysoka kultura oraz umiejętności interpersonalne



🏆 TO OFERUJEMY:


  • Praca na pełny etat – Umowa o Pracę
  • Wynagrodzenie: 5000 - 6500 PLN brutto
  • Praca stacjonarna w biurze w Katowicach
  • Możliwość zdobycia ciekawych doświadczeń zawodowych
  • Przyjazną atmosferę w ciekawym, ambitnym i ciągle rozwijającym się zespole
  • Współpraca i mentoring doświadczonego dyrektora finansowego
  • Samodzielność w działaniu


🤝 BENEFITY:


  • Roczna premia za wyniki
  • Prywatna opieka medyczna
  • Karty lunchowe
  • Karty sportowe
  • Szkolenia i kursy zawodowe + kursy języka angielskiego
  • Imprezy integracyjne, pikniki rodzinne
  • Dodatkowe dni wolne na: urodziny, wolontariat
  • Program poleceń pracowniczych
  • Bonus z okazji ślubu i narodzin dziecka
  • Owoce / kawa / herbata / napoje
  • Zajęcia biurowe w naszej strefie rekreacyjnej, takie jak: piłkarzyki, play station, gry planszowe, rzutki
  • Pakiet powitalny
  • Cały potrzebny sprzęt (laptop, dodatkowy monitor, słuchawki), musisz tylko wnieść swój talent!


➡️ PROCES REKRUTACJI:


  • Przed Tobą tylko 3 krótkie etapy:
  • Screening - rozmowa telefoniczna/video z Rekruterem (20 minut)
  • Rozmowa kwalifikacyjna - spotkanie w biurze z Dyrektorem Finansowym (60 minut)
  • Ostatnie spotkanie - rozmowa online/w biurze z CEO oraz HR (45 minut)


Rekomendowane oferty

Specjalista ds. Kadr i Płac

Nowa
4Specialist Sp. z.o.o.
Warszawa
payroll
kadry
Płace
Nowa