TMF Group to globalna firma outsourcingowa posiadająca 125 biur w ponad 83 krajach, zatrudniająca ponad 9000 pracowników. W środowisku nieustannie postępującej globalizacji świadczymy profesjonalne usługi wspierając naszych klientów w prowadzeniu działalności lokalnej lub globalnej. Niezależnie od tego, czy klienci wchodzą na nowe rynki czy rozwijają działalność w danym kraju, zapewniamy im możliwość skoncentrowania się na ich podstawowej działalności, odejmując im stres związany z odpowiedzialnością za kwestie księgowe, prawne czy kadrowo-płacowe.
Czym będziesz się zajmować?
- Obsługą recepcji (m.in. połączenia telefoniczne, skrzynka mailowa, bieżąca obsługa gości)
- Zarządzaniem salami konferencyjnymi
- Zarządzaniem korespondencją przychodzącą i wychodzącą (w tym kontaktem z kurierami)
- Dbaniem o prawidłowy obieg dokumentów
- Bieżącym wsparciem innych działów w ich codziennej pracy
- Dbaniem o pozytywny wizerunek firmy oraz wygląd recepcji i sal spotkań
Czego od Ciebie oczekujemy?
- Dobrej znajomości języka angielskiego (przekierowywanie połączeń telefonicznych, proste rozmowy z obcojęzycznymi pracownikami)
- Dobrej znajomości pakietu MS Office (w szczególności Word i Excel)
- Odpowiedzialności, dokładności i dobrego zarządzania czasem pracy
- Pozytywnego nastawienia i uśmiechu :)
- Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku
- Statusu studenta
Co możemy Ci zaoferować?
- Umowa zlecenia
- Elastyczny grafik (zmiany 8.00 – 16.00 lub 9.30 – 17.30)
- Bezpłatne zajęcia Business English na terenie biura
- Możliwość zdobycia doświadczenia w międzynarodowej firmie
- Pracę w ścisłym centrum miasta