Oferty Pracy - Rocket Jobs

Portal pracy przyszłości.

Młodszy/a Specjalista/ka ds. Kadr
HR
Transition Technologies MS

Młodszy/a Specjalista/ka ds. Kadr

Transition Technologies MS
Lublin
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Starszy specjalista/Senior
Forma zatrudnienia
Umowa o pracę, B2B
Tryb pracy
Praca Hybrydowa
Wymagane umiejętności
Enova365
Ms office
Microsoft Excel
Opis stanowiska

Transition Technologies MS S.A.("TTMS") to szybko rosnący dostawca nowoczesnego outsourcingu IT w Polsce i zagranicą.

TTMS jest częścią Grupy Transition Technologies, jednej z największych firm branży IT w Polsce, dzięki czemu jesteśmy stabilni i elastyczni. Zatrudniamy ponad 600 specjalistów. Realizujemy nietypowe, kompleksowe i nieszablonowe projekty dla wielu branż. Oferujemy elastyczne modele współpracy i całościową obsługę projektów dzięki zespołom specjalistów z wielu dziedzin. Stawiamy na ekologię i nieustannie zmniejszamy ślad węglowy, minimalizując jego negatywny wpływ na środowisko.


Dołącz do zespołu specjalistów pracujących dla Klientów rozpoznawalnych na całym świecie. Rozwijaj z nami swoje umiejętności, pracując nad ciekawymi projektami, wspólnie budując sukces naszych Klientów.


Młodszy/a Specjalista/ka ds. Kadr

Lokalizacja: Lublin


Oferujemy:

  • Stabilne warunki zatrudnienia na podstawie umowy o pracę
  • Możliwości rozwoju poprzez udział w kursach i szkoleniach
  • Elastyczność godzin pracy
  • Świetną atmosferę
  • Dodatkowe benefity


Twoje zadania:

  • Sporządzanie dokumentów związanych z zawieraniem i rozwiazywaniem umów o pracę
  • Prowadzenie akt osobowych pracowników
  • Wystawianie skierowań na badania lekarskie
  • Tworzenie umów cywilnoprawnych oraz zaświadczeń dla pracowników
  • Przygotowywanie umów i aneksów dla osób prowadzących własną działalność gospodarczą
  • Kontakt z potencjalnymi oraz obecnymi pracownikami i współpracownikami
  • Wprowadzanie danych do systemu kadrowo-płacowego
  • Weryfikacja i archiwizacja otrzymanych dokumentów
  • Katalogowanie umów z podwykonawcami
  • Przygotowywanie zestawień na potrzeby Zarządu i innych działów spółki
  • Wsparcie księgowości w procesie przepływu dokumentów rozliczeniowych


Szukamy Ciebie, jeśli posiadasz:

  • Bardzo dobrą zdolność organizacji pracy własnej, umiesz priorytetyzować cele i zadania
  • Doświadczenie w przygotowywaniu umów o pracę oraz cywilnoprawnych ( min. rok)
  • Praktyczną znajomość Pakietu MS Office, w szczególności Excela
  • Umiejętność łatwego nawiązywania kontaktu z ludźmi i przejrzystej komunikacji
  • Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym
  • Gotowość do pracy w zespole rozproszonym
  • Mile widziana znajomość systemu ERP enova365


Zastrzegamy sobie prawo kontaktu z wybranymi kandydatami.

Sprawdź podobne oferty