HRK jest jedną z największych i najbardziej doświadczonych polskich organizacji doradczych z obszaru zarządzania kapitałem ludzkim. Dostarczamy naszym klientom rozwiązania potrzebne na każdym etapie cyklu życia pracownika w organizacji - od rekrutacji i employer brandingu, poprzez ocenę i rozwój pracowników, obsługę kadr i płac, aż po outplacement. Istniejemy od 2000 roku i działamy w oparciu o zespoły wyspecjalizowane w obsłudze poszczególnych branż. Posiadamy oddziały w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Katowicach, Krakowie i Łodzi.
HRK S.A. dla swojego Klienta, międzynarodowej firmy produkcyjnej, poszukuje osoby na stanowisko:
Key Account Manager (modern trade)
Zadania:
- Planowanie strategii dotyczącej długoterminowej współpracy z klientami oraz prowadzenie sprzedaży w kanale nowoczesnym,
- Współudział w tworzeniu polityki cenowej produktów oraz realizacja ustalonej polityki cenowej,
- Bezpośrednia obsługa grupy kluczowych klientów,
- Utrzymywanie dotychczasowych oraz pozyskiwanie nowych rynków zbytu,
- Planowanie i rozwój sprzedaży (w tym wprowadzanie na rynek nowych produktów),
- Zwiększanie asortymentu,
- Inicjowanie projektów i mechanizmów wspierających sprzedaż,
- Prowadzenie negocjacji warunków handlowych (ceny, zasady współpracy, P&L),
- Nadzór nad właściwym przebiegiem współpracy,
- Przygotowanie raportów i analiz,
- Współpraca z innymi działami firmy, między innymi w zakresie ustalania możliwości produkcyjnych, logistycznych, a także współuczestnictwo w zakresie projektowania nowych produktów,
- Utrzymywanie dobrych relacji biznesowych z naszymi klientami,
- Realizacja budżetów sprzedaży.
Oczekiwania Klienta:
- Doświadczenie w sprzedaży, związane z obsługą kluczowych klientów w kanale nowoczesnym w branży FMCG (minimum 3 lata),
- Znajomość rynku,
- Zdolności negocjacyjne, handlowe i interpersonalne,
- Aktywna postawa i dynamika w działaniu,
- Osiąganie wyznaczonych celów,
- Bardzo dobra organizacja pracy i samodyscypliny,
- Dobra znajomość j. angielskiego (poziom B1/B2),
- Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, w szczególności Excel.
Klient oferuje:
- Zatrudnienie w ramach umowy o pracę,
- Możliwość udziału w szkoleniach i kursach,
- Możliwość nauki języka angielskiego,
- Premię za realizację celów,
- Laptop, telefon komórkowy, samochód służbowy.