Kierowanie pracą podległego zespołu 2,000-4,000 FTE,
Zarządzanie obiektem o powierzchni ok. 100,000 m ² ,
Tworzenie, realizacja oraz analiza wskaźników finansowych i jakościowych Oddziału (praca na kluczowych wskaźnikach KPI związanych z logistyką i magazynowaniem);
Inicjowanie usprawnień, optymalizacja procesów operacyjnych oraz opracowywanie standardów i procedur obowiązujących w podległym dziale;
Budowanie i utrzymywanie partnerskich relacji w kontakcie z Klientami;
Raportowanie do Dyrektora Centrum Logistycznego podlegającego bezpośrednio pod Zarząd Spółki.
Nasze wymagania:
Doświadczenie zawodowe w branży 3PL i znajomość rynku;
Doświadczenie w obsłudze projektów e-commerce;
Doświadczenie w zarządzaniu oddziałem zatrudniającym powyżej 500 FTE;
Wykształcenie wyższe z zakresu logistyki, finansów lub zarządzania;
Znajomość i praktyczne stosowanie metod analizy kosztów i jakości w obszarze logistyki, w tym zaawansowana znajomość programu MS Excel;
Bardzo dobra znajomość języka angielskiego (C1/C2) umożliwiająca swobodną komunikację w codziennej pracy;
Praktyczne doświadczenie w implementacji nowych rozwiązań i procesów w obszarze logistyki oraz wprowadzania usprawnień w istniejących procesach;
Znajomość systemów klasy WMS do planowania zasobów w przedsiębiorstwach logistycznych;
Doświadczenie w branży Fashion;
Doświadczenie we wdrażaniu nowoczesnych technologii logistycznych (automatyzacja procesów magazynowych).
To oferujemy:
Pracę na terenie nowoczesnego Regionalnego Centrum Dystrybucyjnego zlokalizowanego w okolicach Poznania;
Rozwój w projekcie e-commerce dla największych na świecie firm z branży fashion (retail);
Nowe w strukturze, decyzyjne stanowisko, możliwość wdrażania własnych pomysłów oraz realny udział w rozwoju i budowaniu strategii firmy, droga raportowania bezpośrednio do Dyrektora Centrum Logistycznego;
Atrakcyjne wynagrodzenie, adekwatne do doświadczenia i kwalifikacji;
Dodatkowe premie oraz świadczenia pozapłacowe (prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe);
Pokrycie kosztów w przypadku relokacji;
Całkowity zwrot kosztów dojazdu do pracy (samochód służbowy);
Możliwość ciągłego rozwoju oraz udziału w największych konferencjach branżowych (np. w Hamburgu);
Możliwość awansu wewnętrznego wraz z rozwojem struktury oraz nowymi projektami firmy;
Ambitną, pełną wyzwań pracę w dynamicznie rozwijającej się filii międzynarodowego przedsiębiorstwa.