Specjalista ds. Contentu i Social Media
Marketing

Specjalista ds. Contentu i Social Media

Warszawa
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
UZ, B2B
Tryb pracy
Praca hybrydowa

Wymagane umiejętności

social media

content marketing

język angielski

Opis stanowiska

Jako agencja komunikacji 360°, naszym głównym celem jest zwiększanie widoczności na rynku małych i średnich przedsiębiorstw, instytucji publicznych, oraz organizacji pozarządowych.


Zapewniamy naszym klientom profesjonalne usługi w trzech językach: francuskim, polskim oraz angielskim i oferujemy kompleksowe rozwiązania dla wszystkich potrzeb komunikacyjnych: od definiowania strategii marketingu do wdrożenia kampanii na kanałach online i offline, optymalizacji i raportowanie.


Na co dzień pomagamy firmom i instytucjom w 4 dziedzinach: strategia, komunikacja/PR, projektowanie graficzne i digital marketing.

W pracy stawiamy na przyjazne relacje i dobrą atmosferę. Wspieramy się nawzajem. Otaczamy się fantastycznymi ludźmi! Pracujemy w dynamicznym środowisku, a podążanie za trendami i innowacyjność jest dla nas jednym z priorytetów. Właśnie powiększamy nasz team i szukamy zdolnych osób, które dołączą do naszego Zespołu!


Specjalista ds. Contentu i Social Media (Ig, Fb, LinkedIn)



Opis stanowiska:

  • współtworzenie strategii komunikacji SM
  • tworzenie i realizacja harmonogramu publikacji postów, stories, reels, filmików we wszystkich firmowych kanałach SM (Ig, Fb, LinkedIn)
  • samodzielne prowadzenie firmowych kanałów SM
  • tworzenie contentu do komunikacji w SM: copywriting SEO, grafiki, filmiki, animacje, dobór hashtagów, muzyki
  • redagowanie artykułów, informacji prasowych oraz treści do stron www i reklam dla klientów agencji
  • udział w tworzeniu i uruchomianiu płatnych kampanii reklamowych SM dla klientów agencji we współpracy z innymi członkami zespołu
  • dbanie o jakość oraz poprawność językową przygotowywanych treści
  • przygotowywanie nowych, kreatywnych rozwiązań
  • praca na wyznaczonych KPI
  • monitorowanie światowych trendów i standardów w zakresie visual designu, contentu oraz ciągle rozwijających się SM


Jesteś idealnym kandydatem jeśli:

  • masz min. 2-letnie doświadczenie w prowadzeniu kont firmowych po stronie agencji lub klienta – warunek konieczny
  • bardzo dobrze posługujesz się jęz. angielskim w mowie i piśmie ( poziom B2+/C1 warunek konieczny)
  • znasz programy i aplikacje mobilne do tworzenia ciekawych grafik, video, animacji (Photoshop / Illustrator / Canva itp.)
  • doskonale posługujesz się językiem polskim, masz „lekkie pióro”, nienaganną znajomość zasad ortografii, stylistyki i składni języka polskiego
  • masz podstawową wiedzę na temat SEO i korzyści płynących z pozycjonowania
  • dbasz o detale i dużą skrupulatność w redagowaniu tekstów
  • wykazujesz inicjatywę w działaniu, zaangażowanie i kreatywność
  • masz wysokie umiejętności komunikacyjne
  • znasz trendy w SM oraz pakiet MS Office (Word, Excel, Power Point)
  • cechują Cię samodzielność i rzetelność


Czekają na Ciebie:

  • atrakcyjne (i adekwatne do doświadczenia) wynagrodzenie
  • praca w trybie hybrydowym
  • możliwość realizacji własnych pomysłów i bycia odpowiedzialnym za wynik
  • współpraca w zgranym, międzynarodowym zespole specjalistów
  • nowoczesna przestrzeń biurowa w Centrum Praskim Koneser- Warszawa, Chmielna 2/31
  • imprezy firmowe
  • pakiet benefitów
  • przyjazna atmosfera pracy w miejscu, gdzie wszyscy jesteśmy po imieniu, ścieżka decyzyjna jest krótka, a zamiast skomplikowanych procedur stawiamy na efektywność
  • do wyboru forma współpracy B2B lub umowa zlecenia


Dołącz do nas i realizuj się w ID DROP!


Rekomendowane oferty

Specjalista PPC - Google/Meta Ads

Nowa
5 000 - 9 000 PLN/mies.
Brands Manago
Warszawa
, Praca zdalna
Zdalnie
Google Ads
Facebook Ads
Meta Ads
Nowa