Junior Account Manager
Sprzedaż

Junior Account Manager

Wrocław
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
Dowolna
Tryb pracy
Praca stacjonarna

Wymagane umiejętności

account manager

komunikatywność

multitasking

język angielski

sprzedaż

Mile widziane

CRM

googleads

marketing

Opis stanowiska

IdeaPlace oferujące kompleksowe wsparcie dla wymagających w biznesie oraz elastyczne formy najmu poszukuje do zespołu osobę, która obejmie prowadzenie biura wraz kompleksowym wsparciem zarządu w bieżących sprawach. Szukamy osoby doświadczonej, której specyfika tematów z którą mierzą się małe firmy jest znana, a tematy formalne wraz z bieżącą obsługą klienta sprawiają dużą satysfakcję zawodową. Sprawdź, czy nasza oferta jest skierowana do Ciebie!


Zadania z jakimi będziesz się mierzyć:


  • Kontakt z klientem w formie telefonicznej, mailowej oraz podczas wizyt w biurze
  • Przygotowywanie umów, aneksów, procedur wewnętrznych oraz wsparcie w ich implementacji
  • Koordynowanie biurem (zarządzanie kalendarzem rezerwacji sal i ich obsługą)
  • Komercjalizację powierzchni biurowych, coworkingowych oraz sal spotkań
  • Utrzymywanie długoterminowych relacji z najemcami i monitorowanie ich potrzeb
  • Reprezentowanie Spółki w negocjowaniu i renegocjowaniu umów najmu
  • Aktywne poszukiwanie klientów zainteresowanych wynajmem powierzchni
  • Przygotowanie ofert najmu powierzchni biurowej
  • Obsługę klientów oraz gości oraz dbanie o standard obsługi klienta wśród zespołu
  • Współpraca z Działem Księgowości w zakresie wybranych zadań, w tym fakturowanie klientów, rozliczenia płatności, itp.
  • Wsparcie Zarządu w bieżących pracach i zadaniach
  • Zarządzanie zakupami biurowymi
  • Współpraca z dostawcami usług
  • Research i analizy tematów ważnych z perspektywy firmy
  • Organizacja/koordynacja spotkań integracyjnych


Czego oczekujemy:


  • 2- letniego doświadczenia na stanowisku w obsłudze klienta lub sprzedaży
  • Wysokich kompetencji w zakresie obsługi Klienta z naciskiem na świetną komunikację
  • Umiejętności pracy w ramach multitaskingu i pod presją czasu (wiele zadań równie ważnych dzieje się równolegle)
  • Bardzo dobra znajomość obsługi komputera, przede wszystkim w zakresie MS Office (Excel/Google docs)
  • Znajomość języka angielskiego min. na poziomie B2
  • Bardzo dobra organizacja czasu pracy oraz umiejętność pracy w zespole
  • Wysoko rozwinięte umiejętności organizacyjne, samodzielność oraz zaangażowanie
  • Rozumienie wpływu przepisów prawa na działalność firmy
  • Własna inicjatywa - dostrzeganie obszarów wartych uwagi
  • Wysoka kultura osobista, komunikatywność oraz zaangażowanie
  • Logiczne myślenie oraz umiejętność analitycznego podejścia do zadań


Na co możesz liczyć:


  • Stabilna praca stacjonarna na pełny etat
  • Biuro w centrum Wrocławia - Plac Solny 15
  • Wynagrodzenie adekwatne do posiadanych kwalifikacji/umiejętności i zaangażowania w pracę
  • Godziny pracy: 9.00-17.00
  • Prywatną opiekę medyczną
  • Dobre warunki i przyjazną atmosferę pracy w zgranym i wspierającym się zespole
  • Możliwość rozwoju zawodowego przez realizację ciekawych zadań i uczestnictwo w różnorodnych projektach
  • Kulturę pracy dającą duże spektrum i samodzielność działania oraz szerokie możliwości nawiązywania kontaktów.
  • Zachęcamy do przesyłania swoich CV. Jednocześnie informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.


Prosimy o dopisanie klauzuli:


Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).