Doradca ds. obsługi klienta na infolinii obsługowo-sprzedażowej
Sprzedaż

Doradca ds. obsługi klienta na infolinii obsługowo-sprzedażowej

Katowice
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
UZ
Tryb pracy
Praca stacjonarna

Wymagane umiejętności

język angielski

komunikatywność

obsługa klienta

Opis stanowiska

Opis

Imar Service Group (nr rej. agencji zatrudnienia: 114) - od 1997 roku specjalizujemy się w usługach pracy tymczasowej, rekrutacji stałej, outsourcingu oraz payrollu. W naszej codziennej pracy stawiamy na otwartą komunikację, profesjonalną obsługę Klientów i Kandydatów oraz doradzanie najlepszych rozwiązań dopasowanych do potrzeb naszych kontrahentów.


Dla naszego klienta, Orange Polska, poszukujemy osób na stanowisko


Doradca ds. obsługi klienta na infolinii obsługowo-sprzedażowej


Czym się zajmujemy?

• Obsługujemy klientów dzwoniących do nas, na infolinię obsługowo-sprzedażową

• Udzielamy informacji w zakresie płatności, reklamacji, pomagamy w obsłudze urządzeń mobilnych, aktywacji usług,

• Sprzedajemy usługi i utrzymujemy już istniejące podczas rozmowy przychodzącej


Dołącz do nas jeśli:

• Lubisz kontakt z ludźmi, lubisz z nimi rozmawiać i potrafisz przejąć inicjatywę w rozmowie

• Potrafisz sprawnie obsługiwać komputer,

• Masz doświadczenie w obsłudze klienta lub chcesz takie zdobyć i doskonalić swoje umiejętności,

• Szukasz stabilnego i pewnego zatrudnienia, z umową o pracę już od pierwszego dnia szkolenia,

• Jesteś ambitny, zmotywowany i nastawiony na sukces jakim są dobre wyniki i wysokie premie sprzedażowe

• Jesteś gotowy do podjęcia współpracy od 5 października 2023r.


Co oferujemy?

• Umowę o pracę już od pierwszego dnia szkolenia,

Podstawową stawkę godzinową + kwartalne premie jakościowe (500 - 1300 zł brutto),

• Miesięczne premie sprzedażowe: od 500 zł brutto/miesiąc (najlepsi nawet 3500 zł brutto), nie ma limitu ile zarobisz, wszystko zależy od Twojego zaangażowania,

• Szkolenie stacjonarne od podstaw oraz wsparcie trenera i kierownika po szkoleniu,

• Hybrydowy model pracy - praca głównie w domu, ok. 7 dni/miesiąc w biurze,

• Pracę w nowoczesnym biurze w centrum Katowic,

• Grafik dwuzmianowy - zmiany poranne i popołudniowe w godzinach pracy infolinii 6:00-23:00,

• Laptop służbowy,

• Konkursy z nagrodami (bony sodexo, gadżety, elektronika)

• Realne możliwości uzyskiwania podwyżek i awansów stanowiskowych,

Pełen pakiet benefitów (karty sportowe, opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe, bezpłatny kurs m.in. angielskiego, niemieckiego i hiszpańskiego, gwarantowana zniżka na usługi Orange 50 %),

Firmowe imprezy integracyjne, ciekawe eventy w miejscu pracy

• Możliwość zdobycia cenionego na rynku pracy doświadczenia i wiedzy

Rekomendowane oferty

Account Manager 🚀

Nowa
Freundschaft
Warszawa
reklama
ATL
account manager
Nowa