🚀 Implemo to dynamicznie rozwijająca się firma IT, która pracuje z klientami z branży e-commerce. Optymalizujemy i automatyzujemy biznesy naszych partnerów w efekcie oszczędzając im czas oraz pieniądze 😊
👨💼 Nasz zespół składa się z kilku doświadczonych wdrożeniowców, którzy czekają, by pomóc markom zarabiać więcej dzięki automatyzacji na każdym etapie obsługi klienta, jak również tworząc instrukcje stanowiskowe, niezbędne dokumentacje czy plany szkoleniowe dla magazynierów i pracowników biurowych 💼
📍Łódź (stacjonarnie/hybrydowo)
➡Obsługą zapytań wpływających do firmy (inbound),
➡Prowadzeniem działań prospectingowych (outbound),
➡Weryfikacją leadów w oparciu o ustalone procedury działu,
➡Prowadzeniem rozmów handlowych z klientami i negocjowanie warunków współpracy,
➡Raportowaniem działań w CRM Bitrix24,
➡Raportowaniem wyników i bieżąca analizą wskaźników,
➡Budowaniem i utrzymywaniem długofalowych relacji z klientami i partnerami biznesowymi,
➡Aktywnym poszukiwaniem nowych klientów / budowaniem bazy,
➡Uczestnictwem w targach branżowych,
➡Ciągłą nauka oraz poszerzanie swojej wiedzy o e-commerce.
➡Min. rocznego doświadczenia w sprzedaży B2B usług IT,
➡Doświadczenia w pracy na programie BaseLinker,
➡Doświadczenia w sprzedaży dla branży e-commerce,
➡Rozwiniętych umiejętności interpersonalnych i komunikacyjnych, otwartości na drugiego człowieka,
➡Logicznego myślenia,
➡Doskonałej organizacji swojej pracy,
➡Chęci rozwoju w sprzedaży i handlu,
⭐Dodatkowym atutem będzie doświadczenie w sprzedaży w e-commerce.
😊 Możliwość dołączenia do świetnego zespołu kreatywnych ludzi, którzy cenią sobie relacje w pracy oraz poza nią (integracje są ważne dla zespołów zdalnych),
🏢 Pracę hybrydową (zależnie od aktualnych potrzeb 2-5 dni w tygodniu stacjonarnie w biurze w Łodzi)
💼 Wynagrodzenie podstawowe adekwatne do posiadanego doświadczenia (Na start od 3600 - 4500zł netto)
💰 Atrakcyjny system prowizyjny uzależniony od sprzedaży, nasi handlowcy zarabiają bez problemu 10 tysięcy netto miesięcznie,
🤝 Elastyczne podejście do formy współpracy (B2B lub UZ, UoP możliwy po kilku miesiącach współpracy w oparciu o UZ),
💻 W pełni wyposażone stanowisko pracy – wydajny laptop, telefon, drugi monitor, dostęp do narzędzi wspierających działania handlowca,
🏋️♀️ Kartę MultiSport,
🧠 Regularne personalne warsztaty z trenerem mentalnym (dla chętnych),
📚 Finansowanie szkoleń oraz dostęp do repozytorium książek, kursów online, jak również szkoleń czy konferencji,
🎓 Wewnętrzne dedykowane szkolenia.
1. W pierwszej kolejności wypełnisz ankietę w której opowiesz nam trochę o sobie 🗣️
2.Następnie odbędzie się spotkanie z Twoim przyszłym przełożonym (na żywo lub zdalnie) aby poznał bliżej Twoje doświadczenie i umiejętności.
3. Kolejnym krokiem jest wypełnienie testu osobowości 📝🧠 do którego zaprosimy wybranych kandydatów.
4. Po teście rysów spotkasz się na rozmowie online z naszym człowiekiem od HRu, który omówi z tobą twoje rysy osobowości
5. Ostatnim już etapem jest rozmowa mająca na celu ustalenie warunków współpracy 💬📝
🔹 Szkolenie produktowe,
🔹 Szkolenie z procedur wewnętrznych,
🔹 Szkolenie z programów wewnętrznych,
🔹 Szkolenie sprzedażowe i z komunikacji,
🔹 Wdrożenie praktyczne z handlowcem i wdrożeniowcem.
Rekomendowane oferty