Twój zakres obowiązków
Za co będziesz u Nas odpowiadał?
➢ będziesz w stałym kontakcie z powierzonymi Twojej opiece klientami firmy, budując z nimi
relacje oraz ich pozycję w świecie cyfrowym, troszcząc się o ich treści, promując je oraz
raportując realizację działań,
➢ będziesz odpowiedzialny za wskazywanie propozycji rozwoju obsługiwanych klientów
(inicjowanie i realizacja działań promujących kontent Klienta),
➢ będziesz na bieżąco współpracował z serwisami DSP (doradzał w kwestii budowania kierunku obecności i prezentacji kontentu klienta w DSP, optymalizował treści klientów poprzez kontrolę i analizę poziomu monetyzacji poszczególnych DSP itd..)
➢ będziesz na bieżąco monitorował rynek muzyczny: nowości płytowe, listy przebojów i
sprzedaży oraz usługi oferowane przez konkurencje oraz serwisy. Będziesz na bieżąco z
treściami klientów,
➢ będziesz koordynował i raportował zadania w ramach działań całego działu CS
Nasze wymagania
Czego wymagamy?
➢ znajomości rynku dystrybucji cyfrowej (zagadnień funkcjonowania i możliwości oferowanych przez serwisy DSP),
➢ minimum rocznego doświadczenia w pracy z serwisami DSP lub wytwórniami,
➢ umiejętności przygotowywania analiz i raportów działań związanych z obsługą klienta,
➢ umiejętności negocjacyjnych (w zakresie bieżącej obsługi klienta np.: renegocjacji umów, cesji, proponowania usług klientom itp.),
➢ umiejętności samodzielnego proponowania rozwiązań bieżących problemów dotyczących obsługiwanych klientów,
➢ znajomości j. angielskiego na poziomie B1/B2,
➢ doświadczenia w pracy z dokumentami prawnymi typu umowy licencyjne, cesje, etc.
➢ doświadczenia/umiejętności obsługi Social Mediów (praktyka + doradztwo w tym zakresie głównie: Facebook, Instagram, Tik-Tok) na potrzeby obsługiwanych klientów,
➢ umiejętności budowania długofalowych relacji z klientami,
➢ znajomości rynku muzycznego w Polsce i na Świecie,
➢ doświadczenia/umiejętności prowadzenie aktywnych działań marketingowych (działania związane z serwisami np.; pitching)
Mile widziane
- znajomość j. francuskiego na poziomie B1/B2,
- doświadczenie w przygotowaniu reklam GoogleAds i FacebookAds,
- certyfikacja YouTube,
- certyfikacja Facebook,
- umiejętności przekazywania wiedzy i szkolenia pracowników (prowadzenia szkoleń).
To oferujemy
- umowę o pracę (praca od poniedziałku do piątku w godzinach 9.00-17.00),
- pracę w międzynarodowym środowisku, w firmie, która jest liderem w swojej branży w Polsce i dynamicznie rozwija się na rynkach europejskich,
- ubezpieczenie Grupowe w firmie UNIQA,
- pakiet medyczny PZU ZDROWIE/ dofinansowanie do karty MULTISPORT,
- narzędzia potrzebne do pracy: laptop, telefon,
- pracę zdalną/hybrydową a dla osób spoza Warszawy – pracę zdalną z zastrzeżeniem, że pierwszy etap wdrożenia (jeden tydzień) odbędziesz stacjonarnie w Warszawie, a później – w razie potrzeby będziesz przyjeżdżał do Stolicy
Benefity
- dofinansowanie zajęć sportowych
- prywatna opieka medyczna
- ubezpieczenie na życie
- możliwość pracy zdalnej
- elastyczny czas pracy
- spotkania integracyjne
- brak dress code’u
- kawa / herbata
- napoje
- parking dla pracowników
Jeżeli:
➢ szukasz firmy, z którą będziesz chciał związać się na lata?
➢ zależy Ci, aby pracować w perspektywicznej firmie z branży digital?
➢ lubisz rozmawiać z ludźmi a nawiązywanie długofalowych relacji to dla Ciebie coś naturalnego?
A prócz tego…
➢ jesteś samodzielny – kiedy zostaniesz z czymś „sam na sam”, wiesz jak działać?
➢ twoje mocne strony to skrupulatność i systematyczność?
To najprawdopodobniej jesteś osobą, której szukamy!
Jesteśmy przekonani co do tego, że najwyższa jakość obsługi Klienta to budowanie długoterminowych relacji, pomoc w rozwiązywaniu problemów i troska o ciągły rozwój biznesu.
Jaki będzie następny krok?
➢ wyślij nam aktualne CV, oraz notkę o sobie jeśli ją posiadasz,
➢ jeśli pasujesz na to stanowisko i do naszej organizacji – zaprosimy Cię na rozmowę on-Line,
➢ ostatni etap rekrutacji to rozmowa z menagerem działu i HR BP (stacjonarnie/on-line).