Inmarketing digital agency
Jako Inmarketing digital agency jesteśmy zespołem działającym w obszarze digital marketingu, skupiającym się na reklamach PPC, social media, content marketingu i SEO. Realizujemy marketing 360 dla firm z rozmaitych branż. Dla naszych Klientów prowadzimy projekty szkoleniowe, strategiczne i doradcze, zapewniając kompleksową obsługę Klienta w internecie. Przede wszystkim jednak wspieramy naszych Klientów w osiąganiu przez nich celów biznesowych!
W naszą kulturę organizacyjną wpisane są ciągły rozwój, uczciwość i szczerość. Realizujemy projekty, dbając o każdy szczegół i realizując przygotowaną wizję rozwoju działań. Angażujemy się i doradzamy biznesowo, wykraczając często poza ustalony zakres współpracy. Wewnątrz zespołu dbamy o dobrą atmosferę, która sprawia, że każdy czuje się akceptowany i słuchany.
Jesteśmy członkami programów Google Partner i Meta Business Partner (daw. Facebook Marketing Partner), co potwierdza nasze kompetencje w obszarach reklamowych. Nasi specjaliści PPC posiadają też różnorodne certyfikaty – Google, LinkedIn, Twitter, Hubspot, Allegro i inne. Ponadto uczestniczymy w konferencjach branżowych, wykładamy na poznańskich uczelniach i udzielamy się podczas licznych webinarów 😀
Ze względu na dynamiczny rozwój, do naszego zespołu poszukujemy osoby na stanowisko:
Google Ads Specialist
Co cechuje idealnego kandydata/kandydatkę?
- rozwinięte umiejętności analitycznego myślenia,
- samodzielność i sumienność w działaniu, a także zaangażowanie w prowadzone procesy,
- znajomość podstaw marketingu,
- doświadczenie w obsłudze narzędzi Google (Google Ads, Analytics i Merchant Center),
- praktyczne doświadczenie we wdrażaniu celów w analityce,
- umiejętność tworzenia raportów i opracowywania logicznych wniosków prowadzonych działań,
- umiejętność optymalizowania kampanii Google Ads (Search Ads, Display Search oraz Dynamic Search Ads, reklam produktowych, Discovery, YouTube),
- chęć do nauki i samodoskonalenia,
- znajomość podstaw copywritingu dla systemu Google Ads dla branż B2B oraz B2B,
- gotowość do pracy stacjonarnej w biurze w Poznaniu; z czasem możliwość pracy hybrydowej.
Co będzie należało do Twoich obowiązków?
- prowadzenie i optymalizacja kampanii reklamowych w systemie Google Ads dla Klientów,
- planowanie strategii reklamowych w ekosystemie Google,
- analizowanie danych Google Analytics i ustawianie celów dla działań,
- praca w systemie Google Tag Manager,
- przygotowywanie raportów i rekomendacji dla Klientów,
- od czasu do czasu uczestniczenie w spotkaniach z Klientem,
- analizowanie efektów i skuteczności kampanii.
Co oferujemy?
- Wynagrodzenie zależne od Twojego doświadczenia,
- Możliwość rozliczenia w oparciu o wybraną formę zatrudnienia (preferowane B2B),
- Pracę na minimum pół etatu (preferowany cały etat),
- Elastyczne godziny pracy,
- Stanowisko pracy w biurze w Centrum Poznania (ul. Nowowiejskiego),
- Kreatywne wsparcie zespołu,
- Pracę w przyjaznej i wspierającej atmosferze,
- Obsługę ciekawych projektów liderów swoich branż z różnych rynków,
- Dostęp do szerokiej bazy kursów i materiałów szkoleniowych online, a także szkoleń i konferencji offline,
- Szkolenia wewnętrzne w ramach doskonalenia kompetencji miękkich oraz szeroko pojętego marketingu,
- Bezpłatne sesje z firmowym coachem,
- Bezpłatne konwersacje z lektorem j. angielskiego,
- Możliwość przystąpienia do Ubezpieczenia Medycznego i grupowego (obecnie PZU Zdrowie),
- Liczne integracje, wyjścia firmowe i inne wydarzenia biurowe, cykliczny pizza day i inne miłe niespodzianki.