inmarketing digital agency
Jako inmarketing digital agency jesteśmy zespołem działającym w obszarze digital marketingu, skupiającym się na reklamach PPC, social media, content marketingu i SEO. Realizujemy marketing 360 dla firm z rozmaitych branż. Dla naszych Klientów prowadzimy projekty szkoleniowe, strategiczne i doradcze, zapewniając kompleksową obsługę Klienta w internecie. Przede wszystkim jednak wspieramy naszych Klientów w osiąganiu przez nich celów biznesowych!
W naszą kulturę organizacyjną wpisane są ciągły rozwój, uczciwość i szczerość. Realizujemy projekty, dbając o każdy szczegół i realizując przygotowaną wizję rozwoju działań. Angażujemy się i doradzamy biznesowo, wykraczając często poza ustalony zakres współpracy. Wewnątrz zespołu dbamy o dobrą atmosferę, która sprawia, że każdy czuje się akceptowany i słuchany.
Jesteśmy członkami programów Google Partner i Meta Business Partner (daw. Facebook Marketing Partner), co potwierdza nasze kompetencje w obszarach reklamowych. Nasi specjaliści PPC posiadają też różnorodne certyfikaty – Google, LinkedIn, Twitter, Hubspot, Allegro i inne. Ponadto uczestniczymy w konferencjach branżowych, wykładamy na poznańskich uczelniach i udzielamy się podczas licznych webinarów 😀
W związku z dynamicznym wzrostem naszej agencji poszukujemy Specjalisty ds. SEO, który będzie odpowiedzialny za tworzenie i realizację strategii SEO dla naszych Klientów!
Co cechuje idealnego kandydata/kandydatkę?
- Rozwinięte umiejętności analitycznego myślenia.
- Samodzielność, sumienność i zaangażowanie w prowadzeniu projektów.
- Znajomość podstaw marketingu oraz specyfiki SEO.
- Doświadczenie w obsłudze narzędzi takich jak Google Analytics, Search Console, Ahrefs, Senuto, Semstorm oraz innych narzędzi SEO.
- Praktyczne doświadczenie w optymalizacji stron pod kątem SEO.
- Umiejętność analizy wyników i tworzenia raportów SEO.
- Doświadczenie w link-buildingu
- Znajomość podstaw copywritingu w kontekście SEO dla branż B2B oraz B2C.
- Gotowość do pracy stacjonarnej w biurze w Poznaniu; z czasem możliwość pracy hybrydowej.
Co będzie należało do Twoich obowiązków?
- Tworzenie i wdrażanie strategii SEO dla Klientów agencji.
- Optymalizacja stron pod kątem SEO.
- Analiza wyników działań SEO przy użyciu narzędzi analitycznych.
- Przygotowywanie raportów i rekomendacji dla Klientów.
- Udział w spotkaniach z Klientami i prezentacja wyników działań.
- Ścisła współpraca z zespołem contentu i programistami.
Co oferujemy?
- Wynagrodzenie zależne od Twojego doświadczenia,
- Możliwość rozliczenia w oparciu o wybraną formę zatrudnienia (preferowane B2B),
- Pracę na minimum pół etatu (preferowany cały etat),
- Elastyczne godziny pracy,
- Stanowisko pracy w biurze w Centrum Poznania (ul. Nowowiejskiego),
- Kreatywne wsparcie zespołu,
- Pracę w przyjaznej i wspierającej atmosferze,
- Obsługę ciekawych projektów liderów swoich branż z różnych rynków,
- Dostęp do szerokiej bazy kursów i materiałów szkoleniowych online, a także szkoleń i konferencji offline,
- Szkolenia wewnętrzne w ramach doskonalenia kompetencji miękkich oraz szeroko pojętego marketingu,
- Bezpłatne sesje z firmowym coachem,
- Bezpłatne konwersacje z lektorem j. angielskiego,
- Możliwość przystąpienia do Ubezpieczenia Medycznego i grupowego (obecnie PZU Zdrowie),
- Liczne integracje, wyjścia firmowe i inne wydarzenia biurowe, cykliczny pizza day i inne miłe niespodzianki.