Twoje zadania:
📊 Sporządzanie cyklicznych i ad-hoc raportów mierzących efektywność procesów w biurze Obsługi Klienta
📞 Przygotowywanie analizy natężenia ruchu na infolinii przychodzącej, w rozkładzie: godzinowym, dziennym, tygodniowym, miesięcznym w zależności od prowadzonych działań biznesowych
📈 Sporządzanie analiz i rekomendacji wspierających management w obszarze procesów decyzyjnych oraz analiza KPI
📋 Przygotowywanie bieżących danych/analiz na potrzeby Działu
To, czego potrzebujemy od Ciebie:
🧮 Bardzo dobrej znajomości programu MS Excel (warunek konieczny)
📊 Doświadczenia zawodowego w obszarze analiz danych, raportowania
🧠 Umiejętności analitycznego myślenia i wyciągania wniosków
📅 Doświadczenia w planowaniu harmonogramów
⏰ Dyspozycyjności do pracy na zmiany w trybie równoważnym (poniedziałek - piątek 7-22, sobota - niedziela 8-20)
Mile widziane:
📞 Doświadczenie w planowaniu ruchu w Contact Center
💻 Znajomość SQL, Power BI lub VBA
To, co zapewniamy:
🚀 Pracę w innowacyjnej firmie technologicznej o międzynarodowym zasięgu, która jest liderem branży logistycznej w Polsce
📚 Możliwość poszerzania kompetencji oraz zdobywania nowych
🤝 Partnerską współpracę, która jest dla nas największą wartością
🎁 System kafeteryjny z możliwością wyboru benefitów, z których chcesz korzystać (np. Multisport, opieka medyczna, bony do sklepów, bilety na wydarzenia i wiele więcej)
🖥️ Platformę e-learningową ze szkoleniami w formie filmów, magazynów, zadań i quizów
🏅 Program rekomendacji pracowniczych
🤝 Możliwość udziału w inicjatywach pracowniczych, takich jak wolontariat InPost InHelp, Szlachetna Paczka czy wydarzenia sportowe (np. biegi sztafetowe)
Rekomendowane oferty
Poćwicz angielski przed rozmową rekrutacyjną