IntRec is an innovative global employee recruitment assessment service provider with operations currently in Poland, the United Kingdom, and Spain.
Chcesz rozpocząć karierę w nieruchomościach, ale zależy ci na stałym wynagrodzeniu i pewnej umowie?
Świetnie odnajdujesz się w pozyskiwaniu i obsłudze klientów?
Szukasz miejsca, które umożliwi ci elastyczność?
Chcesz być członkiem wyjątkowego zespołu, którego członków łączy pasja, determinacja i chęć osiągnięcia sukcesu?
Aplikuj już teraz!
Nasz klient jest firmą zajmującą się kompleksową obsługą nieruchomości na terenie wielkopolski. Działania rozpoczął od małych kroków 15 lat temu, a obecnie wspiera ponad 3 tysięcy mieszkańców z całego powiatu poznańskiego.
🌍 Przeźmierowo
Nawiązując współpracę możesz liczyć na:
- Atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe 5200-5600 zł brutto
- Umowę o pracę
- Premie kwartalne uzależnione od wyników
- Benefity pozapłacowe: prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe oraz karta sportowa
- Zwrot kosztów podróży służbowych
- Pełne wsparcie pozostałych działów firmy
- Możliwość ciągłego rozwoju kompetencji
Do twoich zadań będzie należeć:
- Identyfikacja potencjalnych klientów i nawiązywanie kontaktów wśród obecnych oraz zewnętrznych Klientów Spółki
- Promocja usługi zarządzania najmem
- Prezentacja ofert na zarządzanie najmem oraz pośrednictwo w sprzedaży / najmie
- Zawieranie umów z właścicielami nieruchomości
- Przygotowanie oraz ocena gotowości nieruchomości do najmu, w tym przygotowanie analizy spodziewanych przychodów dla klienta z najmu
- Kompletacja dokumentacji przejętej nieruchomości, sporządzanie protokołów zdawczo-odbiorczych
- Kontakt ze Spółdzielniami i Wspólnotami Mieszkaniowymi, w których znajdują się nieruchomości
- Opracowanie strategii poszukiwania najemcy
- Ofertowanie nieruchomości przejętych przez Spółkę, prezentacja lokalu, weryfikacja najemcy
- Przygotowywanie i zawieranie umów najmu, przekazywanie nieruchomości
- Windykacja najemców prowadzona we współpracy z działem księgowości
Brzmi interesująco? Aplikuj jeśli:
- Posiadasz wyższe wykształcenie
- Biegle obsługujesz komputer w tym pakietu MS Office
- Masz prawo jazdy kat.B, własny samochód (zwrot kosztów podróży służbowych)
- Cechuje cię komunikatywność i nastawienie na poszukiwanie rozwiązań
- Bardzo dobrze organizujesz pracę oraz potrafisz planować i ustalać priorytety
- Zaangażowanie i samodzielność w wykonywaniu zadań
- Jesteś osobą uczciwą, rzetelną i dyspozycyjną
Mile widziane doświadczenie 2 lata w pracy na podobnym stanowisku, a także znajomość języka angielskiego lub ukraińskiego
Chcesz wiedzieć jak wygląda proces rekrutacji?
- Sprawdzimy, dopasowanie Twojej aplikacji do oczekiwań pracodawcy
- Jeśli znajdziemy wiele wspólnych elementów, skontaktujemy się z Tobą telefonicznie w celu zorganizowania spotkania online z rekruterem IntRec
- Po pozytywnym przebiegu rozmowy przekażemy rekomendację pracodawcy, który podejmie decyzję, czy jest zainteresowany poznaniem Cię bliżej
- Jeśli odpowiedź będzie pozytywna, umówimy Cię na spotkanie z przedstawicielem firmy, do której zaaplikowałeś, w przypadku odrzucenia Twojej kandydatury, wrócimy do ciebie z feedbackiem
- Mamy nadzieję, że ten proces zakończy się naszym wspólnym sukcesem, a Ty znajdziesz idealne miejsce pracy